سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

مزایایی طراحی وب اپلیکیشن برای کاربران

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایایی طراحی وب اپلیکیشن برای کاربران

۲۲ بازديد

افزایش استفاده از وب در بین عموم و شرکتهای بر روش اداره مشاغل نیز اثر نهاده است. این دستور سبب به تغییر زیرساخت فناوری داده ها شرکت ها از سبک های سنتی به سبک های مطابق ابر و کانال و تایید عظیم اینترنت نرم‌افزار ها شد‌ه‌است. نرم‌افزار های مبنی بر اینترنت به دستیابی و امور قابلیت و امکان بی آلایش سازی عملیات، افزایش کوشش و کاهش هزینه ها را میدهد. علاوه بر این، ایجاد کرد اینترنت نرم افزار مزایای دیگری نیز دارد، برای مثال اینکه در پلتفرم های مختلف انجام می گردند، دامنه دسترسی پهناور تری دارا هستند و از هر کجا به راحتی قابل استعمال می‌باشند. از این رو، در پی قصد داریم به معرفی اینترنت اپلیکیشن، کاربرد و مزایای آن بپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



مقصود از ساخت اینترنت نرم افزار چیست؟
اینترنت نرم افزار یا این که نرم افزار کاربردی اینترنت (Web application)، طرحی رایانه ای می‌باشد که با به کار گیری از مرورگرهای اینترنت و فناوری اینترنت، وظایف خویش را از روش وب اجرا می‌دهد.

امروزه کسب و شغل های متعددی از وب تحت عنوان یک شبکه ارتباطی مقرون به صرفه استعمال می نمایند. وب به آنان اذن می‌دهد تا با بازار غرض خویش تبادل داده ها کرده و معاملات سریع و مطمئن انجام دهند. با این فعلا، تعامل موثر تنها در‌حالتی که قابلیت پذیر می باشد که بتوان تک تک داده های موردنیاز را ضبط و ذخیره کرد و ابزاری برای پردازش این داده ها و ارائه نتیجه ها به استفاده کننده وجود داشته باشد.

اینترنت اپلیکیشن به یوزرها قابلیت میدهد با استعمال از هیبت های آنلاین، سیستم های رئیس محتوا، سبد خرید و مورد ها دیگر با کمپانی شما تعامل داشته باشند. خلال این، اینترنت اپلیکیشنها به نیروی کار اذن میدهند تا سند تشکیل داد نمایند، داده ها را به اشتراک بگذارند، در اعمال پروژه ها همیاری نمایند و بر روی ورقه ها مشترک صرف حیث از جای و نوع دستگاه خود کار نمایند.

در دنیای امروز٬ برنامه های پایین اینترنت به ابزاری مهم برای کسب و کار تبدیل گردیده اند. معمول ترین کاربرد آن‌ها برقراری رابطه با مشتریان، همیاری با نیروی کار، ذخیره امن اطلاعات و ارائه داده ها به مدیران جهت مدیریت بهتر کسب و کار هست. به همین دلیل بسیاری از اشخاص مبادرت به ایجاد کرد اینترنت برنامه برای بیزنس خویش کرده اند.

چه‌گونه اینترنت نرم‌افزار پیاده سازی و ساخته میگردد؟
اپلیکیشن تحت اینترنت یک اپلیکیشن خدمت گیرنده- خدمت دهنده (Client–server) است. بدین مضمون‌ که یک طرف خدمت گیرنده و از طرف دیگر خدمت دهنده یا این که سرور جای دارد. خدمت گیرنده یا این که کلاینت به طرحی گفته می‌شود که شخص برای اجرای اپ استعمال می نماید که معمولا یک مرورگر اینترنت مانند گوگل کروم یا این که فایرفاکس می باشد. به عنوان مثال، در مقر داده، کلاینت طرحی هست که کاربر از روش آن اطلاعات را وارد می نماید و سرور طرحی می باشد که داده ها را ذخیره می نماید.

این نوشته‌ی علمی رو مطلقا ببینید:
رابط کاربری UI چیست؟ بازرسی تفاوت UI و UX، یکبار برای مدام!
همینطور از ترکیبی از اسکریپت های سمت سرور (PHP و ASP) برای مدیریت ذخیره سازی و بازیابی داده ها و اسکریپت های سمت کلاینت (JavaScript و HTML) جهت ارائه داده ها به یوزرها به کارگیری می نماید.

برای تشکیل داد اینترنت نرم‌افزار معمولا از گویش هایی مانند JavaScript و HTML استعمال می‌شود که بوسیله مرورگرها حفاظت می‌شوند. این زبان ها برای اجرای اپ به مرورگر متکی میباشند. بعضی از برنامه های زیر اینترنت پویا بوده و به پردازش سمت سرور نیاز دارا هستند. بعضی دیگر کاملا ایستا بوده و مورد نیاز وجود ندارد هیچ سیرتکامل پردازشی در سرور صورت بپذیرد.

اینترنت اپ به یک اینترنت سرور (Web server) برای مدیر درخواست های یوزرها، یک اپ سرور (Application server) جهت ایفا شغل های درخواستی و معمولا به یک مقر داده برای ذخیره داده ها نیاز داراست. برای تشکیل داد نرم افزار سرور از فناوری هایی مانند ASP.NET،PHP و دیگر موردها به کارگیری میشود.

مزایای پیاده سازی نرم افزار ذیل اینترنت برای استخراج و امور
برخی از مهمترین مزایای ایجاد کرد اینترنت نرم افزار برای دستیابی و امور به تفصیل زیر میباشد:

بهبود عملکرد
داشتن یک سری ورژن از یک مدرک یا این که به کارگیری از طریق های سنتی مبتنی بر ورقه خیر صرفا زمان بر هست، بلکه می‌تواند بیزنس شما را در معرض خطاهای انسانی قرار دهد که به راحتی قابل شناسایی نیستند. خلال این، سوای یک دست سازی منابع داده متعدد سازمان، مجبور می‌شوید اطلاعات را در بخش های مختلف تکرار نمایید که کاری وقت گیر و پرزحمت هست. طراحی وب نرم افزار به شما کمک می نماید تا فرآیندهای کسب و کار خویش را معمولی فرمائید و بتوانید شغل های بیشتری را در زمان کمتر و با تمرکز بیشتر اعمال دهید. همینطور، یکپارچه سازی اطلاعات در یک محل به شما کمک می نماید یک نمای کلی از کوشش بیزنس خویش داشته باشید و گزارش هایی که با داده ها بی اندیشه (Real-time) به روز می گردند، تهیه و تنظیم فرمائید.



دسترسی ۲۴/۷
به شرط داشتن وب می توانید در تمامی روزهای هفته و به طور شبانه روزی به اینترنت نرم افزار دسترسی داشته باشید. خلال این، این نوع نرم افزار ها کاملا انعطاف پذیر بوده و نسبتاً از هر دستگاه یا این که مرورگری قابلیت دسترسی به آنان وجود دارااست.

زمانی که قابل انعطاف افزارهای بر پایه ی دسکتاپ نیاز به به روزرسانی دارا‌هستند، هر دستگاهی که نرم افزار در آن نصب شد‌ه‌است به طور غیروابسته به روز می‌شود. این وظیفه معمولا به عهده پرسنل هست که ممکن می باشد فراموش نمایند و منجر گردد بیزنس شما در معرض نقض امنیتی قرار بگیرد. ولی در نرم‌افزار های ذیل اینترنت این عمل به طور متمرکز انجام میگردد و یوزرها هموراه به ورژن آپدیت گردیده اپلیکیشن دسترسی دارند.

این نوشته‌ی‌علمی رو حتما مشاهده کنید:
utm چیست، چه کاربردهایی دارد و چه‌طور لینک utm بسازیم؟
امنیت بیشتر
اینترنت اپلیکیشن ها امنیت بیشتری دارند. اگر که از یک نرم‌افزار مبتنی بر دسکتاپ استعمال کنید، در حالتی که لپ تاپ یا این که دیگر دستگاه های شما به سرقت برود یا این که زخم ببیند، می بایست فرصت و هزینه متعددی صرف نصب و فعال سازی دوباره قابل انعطاف افزارها فرمائید. ضمن این، داده های شما نیز در معرض خطر قرار دارند. با تشکیل داد اینترنت نرم افزار و ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری، در‌حالتی که امکانات رایانه ای شما آسیب ببیند یا این که به سرقت برود، خیالتان وا رفته می باشد؛ چرا که نرم‌افزار های زیر اینترنت داده ها را روی خدمت از طریق دور ذخیره می نمایند. بنابراین تاوقتی‌که نشانی اینترنت، اسم کاربری و سر عبور خویش را به خیال داشته باشید، میتوانید به صورت امن در هر رایانه یا این که دستگاه تلفن همراه متصل به وب، به اپ خویش وارد گردید و وقفه ای در کار های کسب و کار شما تشکیل داد نمی‌شود. همینطور، در شکل از دست رفتن اطلاعات به جهت خطای انسانی یا این که فنی، میتوانید داده های خویش را از ابر بازیابی فرمایید.

مقیاس پذیری و سفارشی سازی آسوده
علاوه بر اینکه ایجاد کرد اینترنت برنامه به صورت خاص مبنی بر نیازهای شغلی کنونی شما انجام می گردد، تماما انعطاف پذیر و مقیاس پذیر بوده و می‌تواند با دقت به پرورش بیزنس و تقاضاهای تازه تغییر نماید. همینطور، شما می توانید برنامه های پایین اینترنت را با دقت به حالت بیزنس خویش سفارشی سازی فرمایید و برای هر استفاده کننده سطح دسترسی و مجوزهای متبوع خویش را تعریف‌و‌تمجید نمایید.

نصب و نگهداری شل
اپ های ذیل اینترنت مخارج بیزنس را کاهش داده و هزینه نگهداری و پشتیبانی مقداری دارا هستند. همینطور ساخت اینترنت اپ به رفع مشکلاتی زیرا پر شدن خاطر و عدم سازش دستگاه های قدیمی با فناوری های قابل انعطاف افزاری تازه کمک می نماید. از‌آنجا‌که هر رایانه دارنده یک مرورگر هست فرصت شیوه اندزی بسیار سریع میشود و در دورنما قابل اجرا میباشد، در حالی که پرسنل به ایفا شغل های دیگر خویش ادامه میدهند. نیازهای تعمیر و حفظ جمعاًًَ بسیار کمتر میباشد و به روزرسانی از روش بدور اجرا می‌گردد.

این نوشته‌ی علمی رو قطعا ببینید:
روند طراحی وب اپلیکیشن و پژوهش تک تک پروسه آن
مزایایی ساخت وب سایت نرم افزار برای یوزرها
برخی از مهم‌ترین مزایای ایجاد کرد اینترنت نرم‌افزار برای یوزرها به گستردن ذیل می باشد:

تمامی اعضای گروه می توانند به صورت هم‌زمان به یک ورژن از یک سند دسترسی داشته باشند.
اینترنت اپلیکیشن در پلتفرم های متعدد صرف لحاظ از نوع سیستم استدلال یا این که دستگاه قابل اجراست، تنها شرط ما یحتاج این می‌باشد که دستگاه شما دارنده یک مرورگر سازگار با نرم افزار باشند.
در هر نقطه ای می‌توانید به اینترنت اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.
اینترنت اپلیکیشن ها مدام به روز می باشند چون به روزرسانی ها به طور متمرکز اعمال میگردند.
همگی یوزرها به یک ورژن دسترسی دارند و در سود خطاها مرتبط با سازش رفع می گردد.
اینترنت نرم‌افزار بر روی هارد دیسک دستگاه کاربر نصب نمیشود، بدین ترتیب محدودیت فضای ذخیره سازی نیست.
قابلیت و امکان برقراری رابطه بهتر فی مابین بیزنس و مشتریان را مهیا می نمایند.
در طرح ریزی نکاتی ریز و درشتی وجود داراست که می‌توانید درباره آن بدون نقص در نوشته ی علمی نکات برنامه ریزی پژوهش نمائید. همینطور در‌صورتی‌که قصد پیاده سازی نرم‌افزار تحت اینترنت ماهر و کارآمد را دارید می توانید در قسمت خدمت های ما درباره آن بیشتر تفحص کنید و یا این که با متخصصان چترنیلی برای مشورت کردن تماس نتایج فرمایید.

سوالات متداول
برنامه مستقر (Native) چیست و چه تفاوتی با اینترنت نرم افزار دارد؟

نرم‌افزار بومی (Native) به نرم افزار هایی گفته می‌گردد که برای یک سیستم برهان یا این که دستگاه خاص ایجاد کرد گردیده اند و نیاز به نصب بر روی یک دستگاه دارا‌هستند. ولی اینترنت اپلیکیشن برای یک سیستم برهان یا این که دستگاه خاص پیاده سازی نشده و نیازی به نصب روی دستگاه مخاطب ندارد.

نرم افزار هیبرید (Hybrid) چیست و چه تفاوتی با اینترنت نرم افزار دارااست؟

اپلیکیشن های هیبرید خصوصیت های نرم‌افزار مستقر و اینترنت اپ را با هم ترکیب می نمایند. اپلیکیشن هیبرید مانند اینترنت برنامه عمل می نمایند ولی شما آن را مانند نرم‌افزار ساکن در دستگاه خویش نصب می‌کنید. همینطور، نرم افزار های ترکیبی میتوانند از منابع دستگاه استفاده نمایند. اپ های مستقر برخی اوقات می‌توانند بدون اتصال به وب فعالیت نمایند ولی برنامه های اینترنت و هیبرید نمی توانند.

تفاوت اینترنت اپلیکیشن و تارنما در چیست؟

مقصود از ساخت اینترنت نرم افزار تعامل با یوزرها پایانی میباشد البته تارنما اصولا دربردارنده محتوای استاتیک است. استفاده کننده اینترنت اپ می‌تواند محتوای نرم افزار را بخواند و همینطور اطلاعات را ویرایش نماید. مخاطب سایت صرفا می تواند محتوای وب سایت را بخواند ولی بازنویسی نمی نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.