سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

انواع نرم افزار موبایل

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

انواع نرم افزار موبایل

۱۹ بازديد

امروزه تلفن های هوشمند صرفا برای برقراری ارتباط استفاده نمیشوند، آن ها چندین نیاز ما را پوشش داده و در حل اشکال خطاها کمک می کنند. طراحی اپ به ما امداد کرد تا بتوانیم از امکانات بیشتری چون مطالعه و بازی، انجام بخش اعظمی از کارهای اصلی در عرض یک سری ثانیه منفعت ببریم. با دقت به آمار منتشر شده درباره‌ی بازاریابی تلفن همراه، سال 2017 کاربران به طور معدل 69 درصد از مجال خود را صرف تلفن های هوشمند کرده اند که این آمار به طور مداوم در حال رشد است. امروزه اولی و آخرین کاری که مردم در طول روز اعمال میدهند نگاه کردن به تلفن همراه همراه است. تا به حال بیشتراز تعدادی میلیارد نرم افزار در مغازه های اپل استور و گوگل پلی منتشر شده است و این آمار علامت دهنده محبوبیت اپلیکیشن ها بین مردم است.

ثبت توصیه و مشاوره
در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا دوستداشتنی ترین انواع نرم‌افزار های تلفن های یار، کارایی و مزایای آنها‌را با هم مرور کنیم. ( طراحی برنامه در مشهد )

اشکال نرم افزار موبایل
نرم افزارهای تلفن همراه به تیم های گوناگونی تقسیم میگردند که عبارت اند از:

نرم افزارهای کمکی
این نوع از اپلیکیشن ها شاید بزرگترین و مالامال کاربردترین نوع نرم افزارهای تلفن همراه باشد. این اپ ها به کاربران امکان می دهد یک نقص‌ خاص را حل کنند. استفاده از این برنامه ها به ما یاری می کنند تا در وقت و تلاشمان صرفه جویی کنیم. به عنوان مثال این برنامه ها می توان به ماشین حساب، ساعت، زنگ هشدار، چراغ قوه، اسکنر بارکد، ابزارهایی برای تبدیل و مدیریت رمز عبور، قفل صفحه و غیره اشاره کرد. این نرم افزار ها در زندگی روزانه به ما خیلی کمک می کنند.

نرم افزار های لایف استایل
این نرم افزار ها به حوزه های متفاوت فعالیت های ما در زندگی مربوط می شوند. معمولا آن‌ها مضمون ها، موضوعات و خدمات به طور کامل عمومی را پوشش می دهند. این نرم افزارها به کاربران یاری می کنند تا مسیرهای خود را پیدا کنند و ظاهر و شم نه داشته باشند. در‌حالتی که نرم‌افزار شما درباره‌ی املاک و مستغلات، مد ، تربیت فرزند باشد در این دسته قرار دارد.

نرم افزار های نویکیشن
این نرم افزار ها به شما امداد می کند تا طرز خود را پیدا نمایید و یا بتوانید بهترین مسیر را برگزینید.

نرم افزارهای غذایی و آشامیدنی
در‌این نرم‌افزار ها همه چیز راجع‌به خوردن و آشامیدن، پخت و پز، غذای سالم، طعام تناول کردن در خانه و موارد دیگر را می توان پیدا کرد. بدین ترتیب، اینگونه نرم افزارها، اپ های متنوعی می‌باشند که دستور العمل ها و منوها، حقایق تغذیه ای، تفحص وعده های غذایی، آب میوه، رستوران ها، کافه ها را به کاربران ارائه می‌دهد. راهنمای غذاهای کشورهای متعدد درین دسته قرار دارا هستند.

نرم افزار های کتاب
این نرم افزار به کاربر امداد می کند تا بتواند در کمترین فرصت ممکن کتاب مورد نظرش را تهیه و تنظیم و آن را بخواند.

اپلیکیشن های آموزشی
در این اپ ها همه چیز درباره ی یادگیری و آموزش وجود دارااست، مقصود اصلی در پشت آن ها اشتراک دانش به روش تعاملی است. برنامه های گوناگون با اهداف آموزشی را پیدا خواهید کرد. درین گروه مبانی چون قرائت، نوشتن، رنگ، الفبا، طبیعت، حیات وحش، نجوم، زبان، نرم افزارهای آماده سازی آزمون، درگاه های مدرسه و ... یادگرفتن داده میشود.







نرم افزار های سرگرمی
این اپ ها با هدف سرگرمی ساخت و ساز شده اند، نرم‌افزار های تلویزیونی و فیلم ها در این دست قرار دارا هستند.

نرم افزارهای بازی
یک مجموعه دیگر که هم برای سرگرمی و هم آموزش مورد به کارگیری قرار می گیرند بازی ها می‌باشند. این نوع از برنامه ها متنوع ترین سبک بصری در اپلیکیشن های گوشی را به خود اختصاص میدهند.

نرم‌افزار های موسیقی
برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان، موسیقی جزء جدایی ناپذیر از زندگی می باشد، بنابراین نرم‌افزار های موسیقی متنوعی طراحی و ارائه گردیده است.

نرم افزار های تجاری
این برنامه های تلفن همراه از کسانی که در شغل های تجاری مشارکت دارند حمایت می کند. آنها به ردیابی و تجزیه و نظارت داده ها، ارائه سعی برای همکاری، رئیس منابع و برنامه ریزی کمک می کنند. نرم‌افزار هایی چون استخدام، جستجوی شغل، نرم افزار های اشتراک فولدر و ابزارهایی با ارتقا عمل تیمی دراین گروه قرار خواهند گرفت.

اپلیکیشن های مالی
این اپ ها معاملات مالی را انجام می دهند و از کاربران در امر شرکت و موارد مالی تامین می کنند. اپ های بانکی تلفن همراه، بیمه و ... درین دسته قرار دارا‌هستند.







نرم افزارهای ورزشی
نرم افزار های این شرکت مربوط به گونه های کارهای ورزشی مانند شغل های ماهر، آماتور، دانش کده یا تفریحی میباشد. آن ها ممکن هست برای مجموعه ها ، لیگ ها و مسابقات ورزشی خدمت کنند، اطلاعاتی در خصوص ورزشکاران، امتیازات پیگیری، راهبرد ها و خبر‌ها ورزشی ارائه دهند.

نرم افزارهای سلامتی و تناسب اندام
این نوع اپ ها برای زندگی سلامت استفاده کننده است. اپلیکیشن ها می‌توانند به بازرسی بر شرایط تندستی، ردیابی و تجزیه و پژوهش این نوع داده ها، کاهش یا ارتقا وزن، در اختیار گرفتن استرس، تناسب اندام، استراحت یا تفریحات متانت قسمت کمک کنند. ردیاب های تمرینی، دویدن و دوچرخه سواری، نرم افزار هایی برای کاهش وزن، نرم افزار های پیلاتس و یوگا ، اپ های بارداری و کلیه این کمک های مفیدی در این گروه هستند.

نرم افزار های پزشکی
در مقایسه با گروه قبلی، این نرم افزار ها از نظر نگهداری های بهداشتی و درمان پزشکی حرفه‌ای تر هستند. آن‌ها بر روی آموزش پزشکی، مدیریت و مرجع بهداشتی برای بیماران و پزشکان متمرکز شده اند. بدین ترتیب، در اینجا با اپلیکیشن هایی روبرو خواهید شد که درباره ی بیماری ها و علائم اطلاع رسانی کرده و به کشف آناتومی و پیگیری وضعیت بهداشتی عمیق تر از ردیاب های بهداشت عمومی یاری می کنند.







نرم افزار مجلات و روزنامه ها
این نام کلیه چیز را میگوید: این مجموعه معمولاً دارای نرم افزار هایی هستند که محتوایی را ارائه میدهند که ما معمولاً در مجله ها، مجلات یا سایر نشریات پیدا می کنیم. معمولاً مطالب به طور خودکار تمدید میگردند و ممکن است موضوعات متنوعی را پوشش دهند. همچنین، این ها ممکن می باشد نرم افزارهایی باشند که نسخه آنلاین نشریات چاپی را ارائه میدهند یا ممکن است اپ فقط به صورت آنلاین اخبار و مقاله ها را ارائه دهد و هیچ ارتباطی با نشریه جان دار فیزیکی نداشته باشد.

نرم‌افزار های خبری
هدف این اپلیکیشن ها ارائه اطلاعات به کاربران در امر رویدادهای جاری در بخشها متفاوت مورد عشق و علاقه از سیاست و سرگرمی گرفته تا فناوری، تجارت، علوم و سایر مورد ها می باشد. نرم افزاری از این نوع معمولاً محتوا را در قالب خواننده خبر یا قالب خلاصه ارائه می دهد، یا ممکن می‌باشد یک رسانه دیجیتال باشد که دارای به روزرسانی مداوم مطالب می‌باشد. به این ترتیب، این گروه برنامه هایی برای اخبار تلویزیون و رادیو، خواننده‌گان RSS، اپلیکیشن های خبری و رسانه ها ارائه میدهد.

نرم افزارهای عکس و فیلم
این اپ ها به تشکیل داد، رئیس، ذخیره، دستکاری و به اشتراک گذاری محتوای عکس و کلیپ یاری می کنند. افزودن جلوه های ویژه، چاپ، ایجاد کارت تبریک سفارشی و پست های شبکه اجتماعی، دستکاری محتوا با افزودن متن، تصاویر، ساخت کلاژ و موارد دیگر.

اپلیکیشن های خرید (تجارت الکترونیکی)
بیشتر کاربران مشغول خرید اینترنتی خود هستند و بخش عمده ای از آنها این کار را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود اجرا می دهند یا حداقل از نرم افزار هایی به عنوان راهی برای حصول سریع و سهل و آسان به اطلاعات مربوط به محصول به کارگیری می کنند. طبق تحقیق، 80٪ خریداران از گوشی به کارگیری می کنند. کاربران از این طریق یا به بازرسی محصولات میپردازند یا بها ها را با هم مقایسه می کنند. در نظر گرفتن های جاری ساختن گرفته بر روی کاربران گوشی نماد میدهد تا نقطه نهایی سال 2021 بیشتر افراد از این نرم‌افزار ها برای خرید خود به کارگیری می کنند. پس جای تعجب نیست که تنوع برنامه های کسب و کار الکترونیکی با گونه های رویکردها و ترفند های طراحی کاربری روز آپدیت در اینک افزایش باشد. این اپ ها از چرخه بی نقص خرید تامین می کند و یا سبب فروش فیزیکی در یک ناحیه خاص میشوند.

نرم افزار های شبکه های عمومی
در‌این شبکه ها افراد با استعمال از متن، عکس، فیلم، صدا و ... با یکدیگر متصل می شوند. این اپلیکیشن ها ممکن می باشد هم درباره ی شخصی و هم درباره ی با جامعه باشد.

توده بندی

طراحی اپلیکیشن برای هر کسب و کاری مهم و ضروری می باشد و با دقت به اشکال نرم افزارهای آورده شده در‌این نوشته ی علمی می بایست با استراتژی و برنامه ریزی دقیق اقدام به طراحی اپلیکیشن فرمائید. از این رو می توایند با مشاوران طراحی نرم‌افزار رایا پارس تماس گرفته تا با دور اندیشی بیشتری اقدام به این کار فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.