سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

طراحی اپلیکیشن مشاوره برای مهاجرت

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

طراحی اپلیکیشن مشاوره برای مهاجرت

۱۳ بازديد

اپ مطلوب برای اشخاص مجرد
همان گونه که میدانید، متاسفانه یا این که خوشبختانه امروزه سن تزویج در مرز و بوم ما بالا رفته می باشد. بخش اعظمی از اشخاص مجرد در بعدی ای خیر چندان بدور به تجرد قطعی خواهند رسید. بدین ترتیب عملکرد کنید اپلیکیشنی پیاده سازی فرمایید که برای اشخاص مجرد جذاب باشد و به نوعی نیازهای آنان‌را برطرف سازد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



نرم افزار مطلوب برای علم آموزان
در مرزوبوم ما تعداد 12 میلیون محصل وجود دارد. متاسفانه هنوز هم هیچ اپلیکیشنی که برای علم آموزان کاربردی باشد تشکیل داد نشده میباشد. با تمرکز به اینکه امروزه حتی خردسالان هم از تلفن همراه های هوشمند استفاده میکنند، میتوانید با برنامه ریزی که برای تک تک علم آموزان از کلاس اولیه تا مبنا دوازدهم مطلوب باشد، اثر متعددی در فرایند آموزشی آنها داشته باشید و در کنار آن خودتان هم به درآمد قابل توجهی برسید. با پیاده سازی یک اپلیکیشن که مطلوب علم آموزان باشد می توانید مورد توجه پدر و مادر، مدیران و علم آموزان قرار بگیرید که عملا تعداد آنها بیش از 12 میلیون نفر می‌گردد.

پیاده سازی اپلیکیشن برای دانشجو ها
تعداد دانشجویان سرزمین ما از کاردانی تا دکترا حدود 4 میلیون نفر می‌باشد که در 31 استان در موقتا علم آموزی میباشند. البته متاسفانه هیچ اپلیکیشن کاملی برای رابطه در بین دانشجویان یا این که استاید دانشکده های متعدد نیست. برای مثال می‌توانید اپلیکیشنی پیاده سازی فرمائید تا اساتید بتوانند جزوه های خویش را در آن بارگذاری نمایند و دانشجو ها از سراسر سرزمین پوشه آن را دانلود نمایند.

پیاده سازی برنامه برای پزشکان و دندان پزشکان
ما در کشورمان حدود 180 هزار نفر پزشک معالج و دندان پزشک داریم، با‌یقین پیاده سازی یک اپ که صرفا در آن پزشکان و دندان پزشکان عضو باشند برای آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود. اکثری از آنان گرایش دارا هستند در کانال اجتماعی عمل نمایند که در آن نوپا ها، زنان منزل دار و افرادی که تخصص پزشکی ندارند، حضور نداشته باشند. بدین ترتیب پیاده سازی اپلیکیشنی با این آیتم می‌تواند جذابیت خاص خویش را داشته باشد.

طراحی برنامه برای بورس
تا همین لحظه بیش تر از 11 میلیون نفر اهل ایران دارنده کد بورسی هستند. درین تعداد از شخص 11 ساله تا شخص 80 ساله حضور دارا‌هستند. براین اساس می‌توانید با پیاده سازی اپلیکیشن که مطلوب بورس باشد، سیل عظیمی از یوزرها را به سمت خویش جذب کنید و داده ها مفیدی در مشت آن‌ها قرار دهید. امروزه عموم به احتساب بازار سپرده گذاری علاقه متعددی دارا‌هستند، بنابراین پیاده سازی این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

برنامه ریزی برای شرکتهای
در کشور ایران صدها هزار کمپانی وجود داراست که در سراسر مرز و بوم درگیر کار هستند. خوشبختانه هنوز اپلیکیشنی برای مشورت کردن به صاحبان این موسسه ها نیست. بخش اعظمی از اشخاصی که مالک کمپانی هستند در پرداخت حق بیمه، مالیات، عوارض و ... نقص‌ دارا هستند که میتوانید با پیاده سازی یک نرم افزار در این باره تعداد متعددی از مخاطبین را به سمت خویش جذب فرمائید.







پیاده سازی نرم افزار مشورت کردن برای مسافرت
امروزه نرم افزار های متعددی به طور ناقص یا این که بی نقص در حوزه علم آموزی، مسافرت و... وجود دارااست، البته خوشبختانه یا این که متاسفانه هیچکدام از آن‌ها به طور تخصصی به مورد مشورت برای سفر بپرداختند. طراحی برنامه با گزینه مشاوره برای مسافرت، ایده خیر است که می‌توانید آن را اجرایی نمایید.

پیاده سازی نرم افزار بازی
ممکن میباشد پیاده سازی یک اپلیکیشن بازی وقت متعددی از شما بگیرد، البته واقعیت این است که امروزه بخشی از معاش عموم به بازی های دیجیتالی اختصاص داده می‌شود. به این ترتیب میتوانید با پیاده سازی یک بازی روی درآمد بلند زمان آن اکانت فرمائید. در شرایطی‌که همت کنید نرم‌افزار شما از حیث گرافیکی رابط کاربری جذابی داشته باشد، پس از مدتی شرکت ها تبلیغاتی به سراغ شما خواهند آمد و شما می توانید از روش تبلیغات درآمد خیر داشته باشید.

پیاده سازی نرم افزار مذهبی
همانگونه که می‌دانید تمدن اکثر عموم ایران برپایه آیین اسلام است. به این ترتیب می‌توانید با پیاده سازی یک نرم افزار مذهبی که سرویس ها متنوعی هم ارائه دهد، نصیب بزرگی از یوزرها را به سمت خویش بکشید. نرم‌افزار های مذهبی مانند نرم‌افزار نهج البلاغه، آیت الکرسی، قرآن و ... کاربر خاص خویش را داراست و مانند بازی ها و بقیه نرم‌افزار ها به راحتی از تلفن همراه کاربر حذف نمی شود. همینطور می‌توانید در مناسبت های مذهبی تعداد یوزرها خویش را تا حد دیده گیری افزایش دهید.

برنامه ریزی تناسب اندام
با دقت به بیماری های موجود، امروزه اشخاص متعددی به سالمی و تناسب اندام خویش عنایت میدهند و در پی روش های مختلفی برای مراقبت تناسب اندام خویش هستند. برای توفیق در پیاده سازی نرم افزار تناسب اندام بایستی نکات متعددی را در لحاظ داشته باشید. به کار گیری از نصیب هایی مانند مطالعه رژیم غذایی، بازرسی بر معیار مصرف غذا و آب، واحد سنجش کارهای فیزیکی و ... برای توفیق یک نرم افزار در حوزه تناسب اندام اجباری است.







پیاده سازی اپ برای رئیس هزینه های
متاسفانه با تمرکز به تورم و نوسانات بازار، امروزه اکثری از اشخاص قدرت مدیریت هزینه های خویش را ندارند. از جمله برخی از اشخاص مسائلی مانند تاریخ غیر نقد که صادر کرده اند یا این که مبلغی که قرض گرفته اند را فراموش میکنند. این ایده میتواند هوا داران متعددی داشته باشد بنابراین می توانید با پیاده سازی این اپلیکیشن فروش خیر داشته باشید و درآمد خویش را افزایش دهید.

عده بندی
به صورت کلی در‌این نوشته ی علمی سعی در آن داشتیم تا ایده های مختلفی برای برنامه ریزی به شما ارائه دهیم. کافیست یه خرده روی این نظریات تصور کنید و با پاره ای بال دادن به آن ها نرم‌افزار خویش را پیاده سازی کنید. بدین ترتیب در شرایطی‌که به دنبال طراحی برنامه می باشید امیداواریم ایده های ارائه گردیده در این نوشته‌ی علمی برای شما عزیزان اثر گذار واقع گردیده باشد. اگر‌که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با مشاورین ما در رایا پارس تماس حاصل نمایید و از سرویس ها ما در حوزه پیاده سازی نرم افزار و طراحی وب سایت بهره مند گردید. همینطور از شما عزیزان خواهشمندیم نظر ها خویش را با ما فی مابین بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.