پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن حرفه ای چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن حرفه ای چیست؟

۱۸ بازديد

با توسعه و گسترش چشمگیرعرصه تکنولوژی و تشکیل داد روزافزون موبایل های پیشرفته، باعث گردیده تا کارایی و به کارگیری از آن بالاتر و همچنین خیلی ساده تر و قابل دسترس تر برای تمامی ی اقشار جامه باشد. فعلا با تمرکز به این زمینه بسیاری از حصول و کارهای اینترنتی به دلیل شل تر بودن دسترسی کاربران، کارایی دراین مورد دارند که کسب و کارهای خود را با طراحی نرم‌افزار به مردم معرفی کنند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ثبت توصیه و مشاوره
نرم‌افزار چیست؟
طراحی و ساخت نرم افزارهای زیر موبایل منجر می گردد که شما در هر وضعیت و مجال و مکانی، فقط با مراجعه به گوشی خود می‌توانید هر چیزی که در بستر اینترنت باشد و برای آن نرم افزاری طراحی نموده باشند به آن دسترسی داشته باشید.

اوایل معرفی و به کارگیری از نرم افزار های تلفن همراه، این طرح و ایده تنها برنامه ریزی که برای آن مدنظر بود، پیاده سازی بازی و اپلیکیشن های معمولی بود اما بعداز گذشت مدتی و مشاهده علاقه و راحتی مردم نسبت به به کار گیری از اپ موبایل، بسط دهندگان مبتنی بر شناخت نیازهای جامعه که دربرگیرنده خرید پوشاک، خانه، خرقه و... است آن‌ها را بصورت اینترنتی پیاده سازی کردند که امروزه شاهد داشتن نرم افزارهای گوشی در همگی مسئله ها برای رفع نیازهای مردم می باشیم.

سیستم استدلال تلفن همراه
تعداد کثیری از تلفن های یار در بدو شروع، تنها نیازهای نخستین مانند: تماس گرفتن و ارسال پیامک را برطرف می کردند، اما بعد از مدتی شروع به کار بیشتر روی بخش نرم افزاری تلفن های هم پا داشتند.

بعداز اینکه کمپانی اپل سیستم عامل تحت تلفن همراه خود را به جهانیان عرضه کرد برای توسعه و گسترش نرم افزاری آن هم نرم‌افزار هایی اندیشیده بود، ولی این اتفاق برای سیستم ادله اندروید بصورت تلخی داشت با شکست مواجه می شد به دلیل آن که محیط خیر برای بسط این اپلیکشین ها تعریف‌و‌تمجید نشده بود .

برای حل این نقص‌ کلان موسسات java ، سیمبین پا به حضور گذاشتند و این مسیر را هموار نمودند البته لازم بذکر میباشد که این دو شرکت نیز نتوانستند به صورت ماهر و تخصصی در مسئله نرم‌افزار فعالیت نمایند.

بعد از آن سال های 2007 که تلفن های همپا هوشمند وارد بازار شدند، مرحله آن گاه برای شرکتهای و موسسات تکنولوژی این بود که یک پلتفرم (سیستم برهان) مالامال توان و کار کشته برای این ابداع قرن 21 پیاده سازی نمایند. از سال 2008 به صورت تقریبی دوران قدرت نمایی این دو سیستم استدلال نام برده استارت گردید که سپس پلتفرم های سامسونگ و ویندوز فون مایکروسافت نیز دوامی نیاوردند.

لهجه های نرم‌افزار نویسی
برای طراحی نرم‌افزار بایستی از یک دور و بر ماهر برای ساخت آن ها بهره مند شد.

از مورد های موجود می توان به سه مورد اشاره نمود:

Python: این یکی از قوی ترین گزینه های مناسب برای پیاده سازی دیدگاه ها میباشد و برای ایجاد کرد ایده در فضای تحت وب، تلفن همراه های یاور، چک داده های عددی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
Java: ازاین کهنه شغل نیازی به تعریف‌و‌تمجید نیست، به دلیل آنکه ایجاد خود سیستم عامل اندروید هم با همین گویش برنامه نویسی اساس ریزی و اجرا شد.
PHP: این زبان هم یکی از دور و اطراف های دیرین آیتم علاقه برنامه نویسان میباشد که با تولید نرم افزار برای سیستم برهان اندروید و IOS بسیار آیتم اعتنا هست.

مقاله مرتبط: بهترین لهجه نرم افزار نویسی برای طراحی اپ اندروید چیست؟
ویژگی های اپلیکیشن حرفه ای
علاوه بر اینکه توسعه و گسترش دهنده و رقبا بدانند که با یک نرم‌افزار موبایل ماهر مواجه می باشند، کاربران هم باید در زمان شغل با این ذهنیت آشنا شوند که این جریان مقدار بسیار زیادی به رعایت پروتکل ها و استادارد های مربوطه میباشد به دنبال خیلی از این پارامترها را مورد تحلیل و مطالعه قرار خواهیم داد .






سرعت اپلیکیشن
بعداز اجرای یک اپلیکشین به وسیله مخاطب یکی از ویژگی هایی که برای کاربر آن برنامه اصلی هست؛ باز شدن و اجرای سریع آن می‌باشد که این موضوع به تعداد پوشه هایی که شما برای آن تعریف و تمجید نموده اید؛ بستگی دارد. لذا تا حد امکان که می توانید این فولدر ها را کاهش دهید تا سبب تولید یک ذهنیت بد برای مخاطب نشود.

گرافیک برنامه
به کارگیری از عکس ها و رنگ های مجذوب کننده منجر جذب کاربر میشود. برای پیروزی دراین مورد می توان نسبت به استعمال کنندگان نرم افزار خود دانایی داشت که با لحاظ سنجی فراهم می گردد و همچنین ضمن همه ی این مورد ها سن مخاطب خود را برای به عمل به دست آوردن در طراحی گرافیک خود، بایستی حائز اهمیت دانست.

جمع بندی

درین نوشته ی علمی به نکات مهم برای طراحی برنامه اشاره کرده ایم اما فراموش نکنید که بروزرسانی و نوآوری در این دستور نسبت به خیلی از گزینه های دیگر اصلی تر و ارجح تر میباشد. در حالتی‌که نیاز به استحصال اطلاعات بیشتر دارید، با ما تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.