پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ابزار های بررسی و انتخاب نام دامنه را بشناسید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ابزار های بررسی و انتخاب نام دامنه را بشناسید

۱۸ بازديد

انتخاب نام دامنه قبل از طراحی بسایت و ورود به بازار دستیابی و کارهای دیجیتال، از مهمترین کارهایی می باشد که شما باید به عنوان مدیر، مشاور و یا دارای تخصص در تعیین آن دقت کنید. از آنجایی که تعویض اسم دامنه پس از مدتی (به هر دلیل) سریع ترین راه برای نابود کردن بیزینس شماست، پس خوب است قبل از هرکاری با وسواس و البته استعمال از ابزارهایی که در ادامه خدمت شما معرفی خواهم کرد آحاد فیلترهای مایحتاج برای گزینش یک نام دامنه عالی برای استحصال وکار خود را در نظر بگیرید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد


نکته: برای ورود به تارنما های ذکرشده در این نوشته‌ی علمی، کافی می‌باشد بر روی اسم آن ها که با رنگ متعدد مشخص گردیده است کلیک فرمایید.
آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت
دامنه چیست؟
نام دامنه چیست؟
ابزار های مطالعه و انتخاب نام دامنه
۱) Lean Domain Search
۲) Domainr
۳) Dot-o-Mator
۴) NameBoy
۵) Wordoid
۶) BustAName
۷) Impossibility
۸) Domain Typer
۹) Name Mesh
۱۰) NAMES4BRANDS
۱۱) DomainsBot
۱۲) NameStall
۱۳) Panabee
۱۴) Domain Puzzler
۱۵) Name Station
جمع بندی
مولف
علی سخا
دامنه چیست؟
دامنه اساسا، همان آدرسی هست که شما آن را در مرورگر لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود وارد کرده تا وارد یک وبسایت شوید. برفرض: amanjacademy.com. برای همین اسم دامنه شما می بایست خاص، معمولی و مرتبط با بیزنس شما باشد.
نام دامنه چیست؟
نام دامنه نامی مخصوص، جذاب، با امکان به خیال سپاری و از تمامی اصلی تر تجاری هست که شما می‌باست در زمان فرصت حیات بیزنس خود از آن برای هرگونه تعامل در فضای دیجیتال به کار گیری فرمایید.
پژوهش مقاله ها پایین در حوزه مطالعه و آنالیز سایت و دامنه وبسایت به شما عزیزان پیشنهاد می شود:
ده نکته قابل توجه برای گزینش نام و دامنه سایت
پنج حقیقت مهم راجع‌به اعتبار دامنه که مجموع کارشناسان بهینه سازی باید بدانند
ابزار های استیناف و انتخاب نام دامنه
۱) Lean Domain Search
Lean Domain Search یکی‌از ابزارهای بدون پول و پر کاربرد در مورد تولید نام دامنه است. این وب سایت یکی از بهترین ها در نوع خود برای ایجاد نام دامنه می‌باشد.
فقط کاری که موردنیاز می‌باشد شما با ورود به این سایت اعمال دهید این می‌باشد که کلمه خود را وارد فرمایید و فهرستی از دامنه‌های پیشنهادی که بر اساس محبوبیت، طول و الفبا آراسته شده اند را مشاهده کنید.

درین وب‌وبسایت شما می‌توانید از فیلترها و مورد‌های متعددی برای ایجاد کرد نام دامنه مناسب به کار گیری نمایید. کاربری سهل، هوش بالا برای تولید نام دامنه و… از ویژگی هایی می باشد که این وبسایت را به عنوان یک فیلتر و پیشنهاد دهنده عالی درین لیست قرار می‌دهد.

۲) Domainr
شما با وارد کردن نام پیشنهادی خود در این وبسایت میتوانید پیشنهادات بسیار دیدنی و خیر و خوبی از دامینر domainr دریافت نمایید. این وبسایت علاوه بر معرفی دامنه ، دامنه های آزاد و غیر آزاد ( اسامی که به نام دامنه شما مربوط نیست) را نیز معین می کند. دامینر علاوه بر معرفی بیش از۲۰۰۰ دامنه با مرتبه بندی بالا، دارای دو رابط خارجی برای سرویس دهی به مشتریان از سرور های گوناگون هست.

یکی‌از بارزترین مشخصه‌های این وب‌وبسایت برخورداری از قدرت جستجو می‌باشد. قدرت جستجو برای نام‌های متفاوت در پسوندهای متعدد برای ثبت یا رسیدگی شرایط دامنه از ویژگی‌های بارز این وب‌تارنما می باشد. میتوانید همین الان به پژوهش وب‌وبسایت‌های متعدد بپردازید، حتی ارزش ثبت آنها را هم داشته باشید.



۳) Dot-o-Mator
دومین سازی در تارنما dotomotor مقداری متفاوت هست. مخلوط کلمات و جدول اطلاعات لغات، دو ستون برای عبارات اولیه و دوم مورد نظر شما دست‌یابی به یک دومین بهتر را درین وب سایت رقم خواهد زد.

روشی که در‌این وب‌سایت در حیث گرفته شده است در دو سطح کار می‌کند آماتور و ماهر در صورتی‌که استفاده کننده آماتوری باشید قادر است از فی مابین موضوعاتی که برای وب‌سایت‌ها در نظر گرفته شده مبنا عمل وب‌وب سایت خود را تعیین نمایید سپس در مرحله بعدی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که میان آنها نیز حق تعیین دارید در نهایت روی دکمه ترکیب یا کمباین Combine کلیک کرده تا مواردی را به دست آورید.
اما برای حرفه ای ها شما می‌بایست کلمه ها خود را در ستون اول وارد ‌نمائید در ستون بعدی هم لغت ها دیگر خود را وارد کنید تا دامنه‌هایی که آزاد هستند و دامنه‌هایی که اشغال شده‌اند برای شما نمایش داده گردد.



۴) NameBoy
NameBoy ابزاری هست که به شما این امکان را می‌دهد ، با وارد کردن یک یا دو کلمه و واژه ی کلیدی، لیستی از مخلوط های متفاوتی از اسامی ، دامنه ی هم قافیه با لغت ها مورد نظر خود و بسیاری از حالت های دیگر را در دست داشته باشید
برای عمل با این وبسایت شما می بایست، واژه و کلمه‌ی کلیدی و توضیح مورد نظر خود را وارد فرمایید تا این وب سایت حالت دامنه های متفاوت را به شما اعلام کند. همچنین برای دامنه هایی که از قبلی ثبت شده اند گزینه ای تعریف‌و‌تمجید شده که شما می توانید با انتخاب آن پیشنهادی جهت دریافت دامنه به شخص مالک امتیاز اعلام کنید. بنابراین شانسی برای داشتن دامنه های از پیشین ثبت شده را نیز خواهید داشت.

انتخاب نام دامنه

۵) Wordoid
وب سایت wordoid یک کدام از ابزارهای متخصص است که می ‌توانید از آن برای جستجوی حرفه ای به کار گیری فرمایید. در نخستینِ عمل شما می‌توانید تعداد حروف دامنه، تغییر کلمه شما، به کارگیری از واژه در اولیه و اواسط نام دومی، زبان و موردها دیگری را تهیه کرده بعد دست به جستجو بزنید و بهره بگیرید.
این وب‌تارنما همه کارهای لازم را در همان صفحه از شما منظور بعد از آن نتیجه ها خیر را نیز نمایش میدهد. همچنین شما می‌توانید دامنه ها را به سادگی تفکیک کرده و نام دامنه مناسب خود را پیدا کنید. دامنه‌هایی که در این وب‌وب سایت مشخص شده است در دو پسوند .com و .net نمایش داده می شود.





۶) BustAName
BustAName ابزاری می‌باشد که با مخلوط کردن لغت ها مورد نظر شما بهترین دامنه را به شما توصیه می‌دهد. این سایت همچنین گزینه هایی دارد که شما با گزینش آن ها میتوانید وضعیت متفاوتی را برای دامنه ی خود در نظر بگیرید. شاید وقتی به این وب‌وب سایت وارد شوید، طراحی رابط کاربری و ظاهر آن چنان که باید حرفه‌ای نباشد. ولی Bust a Name دسته ای از ابزارهایی پیشرفته با شیوه استعمال شل را در مشت شما قرار می دهد.

۷) Impossibility
Impossibility سایتی می‌باشد که با اضافه کردن اسم، صفت و فعل به نخستین یا نقطه پایان کلمه ی کلیدی مورد نظر شما دامنه ی مناسب را به شما توصیه می کند . این تارنما برای بهره و سرعت عالی از چندین سرور هم‌زمان به کار گیری می کند. به شما پیشنهاد می‌کنم استفاده از این وب سایت را اصلا فراموش نکنید.





۸) Domain Typer
سایت Domain Typer یک وبسایت سریع برای انتخاب نام دامنه می باشد که به شما آرم می‌دهد آیا دامنه شما قابل خرید هست یا خیر. از ویژگی های جالب این وب سایت این است که شما می‌توانید نام کلمه مورد نظر خود را علاوه بر جستجو با پسوندهای گوناگون در شبکه های عمومی هم جستجو کرده و حالت نام مورد نظر برای دامنه (دامین) خود را نیز در شبکه های متفاوت اجتماعی مشاهده کنید.
نکته: شما با به کار گیری از این ابزار میتوانید از قیمت جهانی دامنه خود با پسوندهای متفاوت نیز آگاه شوید.



۹) Name Mesh
وب‌تارنما name mesh ابزاری دارد که برای ایجاد کرد نام دامنه به نحوه شگفت انگیزی به دور از عدم وضوح است و کاربری معمولی‌ای دارد. برای استفاده از این سایت کافیست دو کلمه و واژه کاری خود را تایپ کرده تا نام دامنه‌ای تازه تحویل بگیرید. این وب‌وبسایت نام دامنه شما را با پسوند های گوناگون دامنه ها مثل com, .org. و از این قبیل برای‌تان فراهم می‌کند. همچنین نام دامنه در این ابزار، بعداز ساخت‌و‌ساز، در دسته‌بندی های گوناگون برای شما نمایش داده می‌گردد. دسته‌بندی هایی مثل فانتری، بهینه، ادغام، جدید و کوتاه و مفاد دیگری که در وب‌وب سایت و بعد از به کار گیری با آن ها آشنا خواهید شد.



۱۰) NAMES4BRANDS
وب سایت names4brands یک وب سایت بهتر و کاربردی برای سفارش اسم دامنه می‌باشد. وقتی که شما وارد این تارنما می شوید آدرس های پیشنهادی برای ثبت دامنه را مشاهده می‌کنید که در بسیاری از مواقع خیلی از آنها آزاد هستند و همچنین نام های پیشنهادی منحصر به فردی را می توانید در بین آنان پیدا کنید.



۱۱) DomainsBot
domain bot ابزاری است که کلمه مورد نظر شما را دریافت و به اسم های مضمون‌ دار، خلاقانه و دیدنی تبدیل کرده و دامنه هایی را به شما نمایش می دهد که قابل ثبت و قابل خرید باشند.
ضمن این موارد دامین بات برای حساب کاربری شبکه های عمومی شما نیز کاربرد داشته و شما می‌‌توانید از این ابزار جهت بازرسی و انتخاب نام کاربری در سوشال مدیاهایی نظیر فیسبوک و توییتر به کارگیری نمائید.



۱۲) NameStall
NameStall وبسایتی می باشد که با دریافت واژه ی کلیدی شما، پسوند و پیشوند مناسب، و مجموعه بندی آن ها بیش از ۱۸۰ پیشنهاد متعدد در اختبار شما قرار می دهد.
این ابزار با ساختن لغت ها ۲ یا ۳ کلمه و واژه ای و پیشنهاد 5 گروه گوناگون دامنه ه صورت همزمان پیشنهادات متنوعی به شما ارائه می‌کند. از مزیت های این ابزار این می باشد که اطلاعات دامنه های آزاد و همچنین سختی نام دامنه از نگاه موتور جستجو را نیز به شما ارائه می‌کند.



۱۳) Panabee
Panabee ابزار ساده ای است که شما می توانیدبا به کار گیری از آن نام دامنه ، نام اپلیکیشن، اسم برند و یا شرکت خود را انتخاب فرمائید. این وبسایت نیز مثل وب سایت namestall با استفاده از کلمه و واژه کلیدی اصلی و ادغام آن با پسوندها و پیشوندهای گوناگون اسامی زیادی را به شما پیشنهاد خواهد بخشید.



۱۴) Domain Puzzler
Domain Puzzler یکی از سایت هایی می باشد که با ارائه یک سری آیتم متفاوت در گزینش اسم، سیاق متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارها پیش گرفته است. شما با ورود به این وبسایت و وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خود با سه مورد ریلکس، پیشرفته و جادویی مواجه خواهید شد. آیتم ی سهل وآسان فقط می تواند بررسی کند که آیا این واژه به صورت دامنه قابل ثبت می‌باشد یا خیر.آیتم ی پیشرفته هم امکان انتخاب کلمات اضافی و کمکی را به شما می دهد و با ادغام آنها با یکدیگر لیستی از دامنه آزاد و ثبت شده را ارائه می کند.



سایت های به حساب آوردن دامنه
۱۵) Name Station
این سایت امکان مطالعه گونه های اسم ها و لغت ها را به شما میدهد. شاید این گزاره در نگاه اول مفهومی نداشته باشد ولی با وارد کردن واژه ی مورد نظر خود در Name Station خواهید مشاهده کرد که این سایت با سرعت بالا دسته ای از واژه های مترادف و کلمات کلیدی مرتبط را به شما پیشنهاد می کند. علاوه بر این شما میتوانید مضمون‌ لغات را مورد نظر خود را در آن بیابید و به این ترتیب بهترین واژه و کلمه را برای معرفی عمل خود انتخاب فرمایید. این تارنما نیز همانند وب سایت های دیگر با دریافت واژه ی مورد نظر شما به همدم پسوند و پیشوندهای مناسب مخلوط های جالبیرا به شما ارائه خواهد بخشید.



گردآوری بندی
با توجه به التفات انتخاب اسم وب سایت و نام دامنه برای ورود یک بیزینس به فضای دیجیتال و ساخت سایت، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی جامع ۱۵ ابزار کاربردی که به شما در انتخاب اسم دامنه کمک می‌‌کند، بپردازیم.
ممکن می‌باشد با رسیدگی این نوشته‌ی‌علمی این سوال در ذهن شما تشکیل داد خواهد شد که آیا به کارگیری از تمام این ابزارها برای انتخاب اسم دامنه موردنیاز می‌باشد؟ خیر! چندین آیتم از این ابزارها همان گونه که خدمت شما توضیح داده شد وظایف یکسانی داشته و به طور معمول پیشنهادات مشابهی نیز می دهند.

پس برای استفاده بهینه از این ابزارها چکار کنیم؟
واژه کلیدی خود را در تعدادی از این ابزارها، که مطابق اهمیت نیز خدمت شما معرفی شد‌ه‌است، وارد کنید و اسامی که توجه شما را به خود جلب می‌کند و فعال نیز میباشند را در یک فولدر اکسل جمع فرمائید.
آن گاه با ابزارهایی نظیر moz و semrush مشقت هر کلمه و واژه را به دست آورده و بر طبق آن کلماتی که سختی پایینی دارا‌هستند را انتخاب فرمائید.
به صورت کلی با گذراندن لغت ها از چنین فیلتر هایی، شما می‌توانید از میان هزاران کلمه نهایت به ۳-۴ واژه رسیده و از دربین آن با تمرکز به سلیقه شخصی، نظر ها مشتریان، نظر نیروی کار شرکت و … بهترین لسم را برای دامنه و همچنین شبکه اجتماعی خود گزینش فرمایید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.