شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مزایای استفاده از flutter چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایای استفاده از flutter چیست؟

۲۴ بازديد
با امکاناتی مانند Hot reload ، تغییرات صورت گرفته در کدها  طراحی اپلیکیشن در مشهد بوسیله فلاتر قابل مشاهده میباشد و تغییرات را میتوان خیلی سریع در نرم افزار ها ایفا کرد.
نرم‌افزار هایی که در فلاتر ساخت میکنید بسیار قابل انعطاف و یک دست می باشند، یعنی در حین پیمایش هنگ نمی‌کنند.
معماری لایه ای قابلیت و امکان سفارشی سازی بی نقص را مهیا می نماید رایا پارس که سبب ساز به رندر فوق العاده سریع و طرح های رسا و انعطاف پذیر می گردد.
به انگیزه به کار گیری از گویش Dart در هسته خویش، قابلیت دسترسی به مخزن بزرگی از پکیج های اپ یرا در مشت داراست که همین فرمان منجر تقویت کلیه جانبه نرم افزار های پیاده سازی گردیده با آن می گردد.
درین کادر ورک گسترش دهنگان در دست گرفتن مطلوبی بر روی ویجت ها و چیدمان های فردی دارا‌هستند.
به انگیزه آسانی بیشتراز حد، فلاتر آیتم قابل قبولی برای بسط فوق سریع نرم افزار های تلفن همراه با میزان دارایی نادر است.
زمانی از فلاتر به کارگیری می‌شود، گسترش دهندگان نیاز وجود ندارد برای یادگیری اندروید زیاد وقت بگذارند و آزمایش های کمتری اعمال میدهند، چون کد مبنا ای نوشته می شود که برای هر دو پلتفرم اندروید و ios قابل به کارگیری میباشد. از این رو، پیشرفت دهندگان می‌توانند یک توشه آزمایش اتومات بنویسند و ضمانت چگونگی نیاز به مجال کمتری داراست.
برای وقتی که یک کمپانی استارتاپی می‌باشید و می‌خواهید محصولی را در طی کوتاه و بصورت دمویی برای جذب سرمایه گذاران آرم دهید می‌توانید از مزایای فلاتر به کارگیری فرمائید و نرم‌افزار بسازید.
همینطور بخوانید: Java با JavaScript فرق می نماید!
همینطور بخوانید: گونه های ورژن های جاوا
معایب به کارگیری از flutter چیست؟
همان طور که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم، مزایا Flutter زیاد میباشد البته مانند هر کادر ورک دیگری دارنده معایبی هم میباشد که در‌این نصیب میخواهیم آن‌ها را باهم پژوهش کنیم.
فلاتر یک پلتفرم تازه میباشد و برنامه نویس ها پاره ای دشوار خیس میتوانند با آن رابطه برقرار نمایند.
نرم‌افزار نویسانی که تا قبل از این تجارب عمل با جاوا و کاتلین و سوئیفت را دارا هستند، هم اکنون رجوع به فلاتر مقداری برای آن ها ایراد میباشد.
زیرا نو میباشد بخاطر همین منابع متعددی برای آن نیست.
کمپانی هایی که می‌خواهند از فلاتر در پروژه های گسترش نرم‌افزار های گوشی خویش به کار گیری نمایند به عده ای نیاز دارا‌هستند که گویش دارت بلد باشند و درین گویش تخصص داشته باشند و متاسفانه یافت کردن اینگونه نرم افزار نویسانی یه خرده سخت میباشد.
قاب ورک های امروزی غایت تلاش و کوشش خویش برای جداسازی رابط کاربری (UI) و Logic را به شغل گرفته اند ولی این زمینه در Flutter فرق می نماید به طوری که‌این دو در هم تنیده گردیده اند. ولی با استعمال از کد نویسی هوشمند و ماژول های سطح بالا می قدرت تا حدودی این خلل را برطرف کرد.
نقص‌ دیگری که وجود دارااست این میباشد که برای پروژه های خیلی گران قدر قابلیت و امکان طراحی کلیه مفاهیم نیست در شرایطی که همین پروژه های بلندمرتبه با لهجه جاوا اختلال ساز وجود ندارد.
استخدام عده ای که فلاتر بلد می‌باشند معمولا برای پروژه های کوچیکتر به کارگیری میگردد و برای پروژه های بلندمرتبه بایستی عده ای استخدام شوند که با گویش های جاوا و کاتلین شغل کرده باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.