شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آیا AAB می‌خواهد کار را برای فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث سخت‌تر کند؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

آیا AAB می‌خواهد کار را برای فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث سخت‌تر کند؟

۲۴ بازديد
نقص‌ دیگری که از اشتراک‌گذاری کلید محرمانه با Google تولید می گردد طراحی اپلیکیشن در مشهد این میباشد که ممکن میباشد عمل را برای دکان‌های اپلیکیشن فرد ثالث طاقت فرسا‌خیس نماید. مثلا، در شرایطی که اپلیکیشن‌ای را از Play Store نصب میکنید البته میخواهید از مغازه Play جایگزین دیگری (از جملهً مغازه App Amazon یا این که Aptoide Store) به واپسین ورژن به‌روزرسانی فرمائید، ممکن میباشد به جهت عدم انطباق امضا، نصب با ناکامی مواجه گردد.
بدین برهان میباشد که Google در حال حاضر کلید امضای سری را رئیس می نماید، رایا پارس براین اساس نمی توانید از به عبارتی کلید هنگام آپلود نرم افزار خویش در مغازه اپلیکیشن اندروید فرد ثالث استعمال فرمائید. شما بایستی از کلید سری دیگری به کار گیری نمایید و این منجر خطای عدم انطباق کلید محرمانه می‌گردد.
اپلیکیشن های اندروید به دکان مایکروسافت میایند
به غیر از آن، این فرض که AAB بازدارنده از آپلود فولدر‌های APK در مغازه‌های اپ فرد ثالث میگردد، غلط به حیث می رسد. گوگل تا قبل از این یک ابزار منبع گشوده به اسم bundletool ساخته میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان اذن می‌دهد پوشه های APK را از بسته های AAB ساخت نمایند. فقط خلل فعلا این میباشد که به اشتراک گذاری کلید امضای محرمانه بر یوزرها توانمند اندروید تأثیر میگذارد.
آیا میتوانیم AAB‌ها را مانند APK‌ها Sideload کنیم؟
با اعتنا به آنچه میدانیم، به حیث میرسد بار گذاری جانبی AAB ها در دستگاه های اندرویدی قابلیت پذیر میباشد، البته به اندازه لود جانبی APK ها ریلکس نخواهد بود. نصب کننده بسته اندروید اکنون از فرمت بسته بندی AAB مدد نمی نماید، به‌این مضمون‌ که نصب AAB روی دستگاه به طور ساکن قابلیت پذیر نخواهد بود. با این درحال حاضر، می‌توانید از نرم افزار های نصب کننده فرد ثالث برای نصب بسته AAB روی دستگاه به کار گیری نمائید.
از جمله، اکنون، APKMirror Installer (بدون پول، خرید باطن طرحی را ارائه می‌دهد) به شما قابلیت می‌دهد بسته های APKM (Base APK + Split APK) را با اپ نصب کننده خویش نصب نمایید. ما تا قبل از اینً راهنمای دقیقی در باب شیوه نصب Android App Bundles بر روی تلفن خویش داریم، به این ترتیب نوشته ی علمی مرتبط را تحقیق فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.