شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

برنامه نویسی اندروید چیست و چگونه آن را یاد بگیریم تا به درآمدزایی برسیم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

برنامه نویسی اندروید چیست و چگونه آن را یاد بگیریم تا به درآمدزایی برسیم؟

۲۸ بازديد
اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟ چرا نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد طرز های درآمدزایی از نرم‌افزار نویسی اندروید چه گونه میباشد؟ شایسته ترین لهجه های اپ نویسی اندروید کدام ها می باشند؟ آیا نرم‌افزار نویسی اندروید دشوار میباشد؟ شایسته ترین دور و اطراف برای نرم افزار نویسی اندروید چیست؟ اینها سوالاتی می‌باشند که درین مقاله میخواهیم به آنان جواب دهیم پس تا انتها این فراگیری با ما یار و همدم باشید تا شمارا با دنیای پولساز اپلیکیشن نویسی Android آشنا کنیم.
اندروید چیست؟
اندروید(Android) یک سیستم استدلال متن گشوده (Open Source) میباشد  رایاپارس که بر اساس هسته لینوکس به وسیله گوگل منحصر تلفن های یاور و بقیه دستگاه های هوشمند پیشرفته میباشد.
متن گشوده بودن اندروید بدین مفهوم میباشد که سورس کد اساسی آن در دسترس مردم جای‌دارد. یعنی برای به کار گیری از آن نیازی به اخذ تایید صلاحیت و یا این که صرف هزینه وجود ندارد. متن گشوده بودن اندروید سبب ساز میگردد که سورس کد اساسی آن به راحتی در مشت یوزرها و گسترش دهندگان متعدد در سرتاسر عالم قرار گیرد. این خصوصیت سبب می گردد اندروید بوسیله گسترش دهندگان بیشماری سنجیده شود و در غایت ارتقاء یابد.
به جهت متن‌ گشوده بودن و بقیه خصوصیت ‌های اندروید، از این سیستم استدلال خلال موبایل های اندروید در دستگاه‌های متعددی مانند تبلت ها، سردخانه‌ ها، ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و بقیه دستگاه‌های هوشمند به کارگیری می‌گردد.
نرم‌افزار نویسی اندروید چیست؟
یک کدام از مزیت هایی که اندروید را از دیگر سیستم عوامل جداگانه کرده انعطاف پذیری آن میباشد و این خصوصیت منجر گردیده تا با تایپ کردن کدنویسی برنامه نویس ها بتوانند سریع و شل نرم افزار های اندرویدی را بسط دهند.
خلاصه خصوصیت های بهتر سیستم دلیل اندروید منجر گردیده تا برنامه نویس ها به وسیله نرم‌افزار نویسی اندروید نرم افزار های مختلفی با اعتنا به نیازهای متعدد یوزرها بسازند و آنها‌را در مارکت پلیس هایی مانند گوگل پلی (Google Play) منتشر نمایند و رویه کسب درآمد را برای خویش بگشایند.
از طرفی استقبال عموم از تلفن همراه های هوشمند اندرویدی و به کارگیری از نرم افزار های اندروید زیاد گردیده و عده ای که اپلیکیشن نویسی اندروید بلد می‌باشند میتوانند درامد خیر و خوبی از این فضای پولساز بدست آورند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.