چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

راهنمای تخصصی نرم افزارهای Open Source یا متن باز

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

راهنمای تخصصی نرم افزارهای Open Source یا متن باز

۲۰ بازديد
مشاغل خرد مدام درپی خط مش‌هایی برای صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه‌های عملیاتی حصول‌و شغل خویش میباشند. یکی طرق ایفا این عمل استعمال از نرم‌افزار اوپن سورس (OSS) برای فعال‌سازی تجارتشان میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد صاحبان استخراج‌وکارهای خرد می توانند کدهای اپلیکیشن متن گشوده را به سیرتکامل‌ای تغییر و تحول دهند که به یک اپلیکیشن دلخواه و لازم آن ها تبدیل گردد.
این شیوه سبب ساز کاهش اکثری در هزینه‌های ایجاد کرد برنامه می شود. اپ اوپن سورس یار و همدم با یک انجمن داخلی میباشد که به صورت مداوم کد منبع را اصلاح و بهبود می بخشد و هنگام بروز نقص‌  رایاپارس می‌قدرت از روش انجمن اختلال خویش را برطرف کرد. بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارهای بلندمرتبه و دارای اعتبار مانند موزیلا فایرفاکس منبع گشوده می باشند.
درین نوشته ی علمی قصد دارم اپ منبع گشوده، مزایا، معایب و کاربردهای آن را به صورت کامل برای شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم با تلاوت این نوشته‌علمی جواب تک تک سوال ها خویش را درخصوص قابل انعطاف افزارهای منبع گشوده بیابید.
نرم‌افزار اوپن سورس یا این که متن گشوده چیست؟
برنامه اوپن سورس قابل انعطاف‌افزاری با کد منبع میباشد که هرکسی می‌‍تواند آن‌را رسیدگی، اصلاح و تقویت نماید.
اپلیکیشن منبع گشوده (OSS) قابل انعطاف‌افزاری میباشد که با کد منبع خویش توزیع میشود و با به کار گیری از دستمزد اساسی خویش آن را برای به کارگیری، اصلاح و توزیع در دسترس قرار میدهد. کد منبع بخشی از اپلیکیشن میباشد که اکثر یوزرها کامپیوتر هیچوقت نمی‌بینند. این کد برنامه نویس ها رایانه میباشد، که برای در دست گرفتن طریق کردار یک اپلیکیشن دست‌کاری می‌نمایند.
اپ‌نویسان که به کد منبع دسترسی دارا‌هستند میتوانند با اضافه کردن به نرم افزار، تغییر‌و تحول آن یا این که اصلاح بخش‌هایی از نرم افزار که به صدق فعالیت نمی کنند، نرم‌افزار را تغییر تحول دهند. OSS به صورت معمول دربرگیرنده مجوزی میباشد که به اپ‌نویسان اذن می دهد تا اپ را متناسب با نیاز خویش تغییر و تحول دهند و روش توزیع اپلیکیشن را در اختیار گرفتن نمایند.
نرم‌افزار اوپن سورس اکثر زمان ها ارزان‌خیس ، انعطاف‌پذیرتر میباشد و از ماندگاری بالاتری نسبت به همتایان مخصوص خویش برخوردار‌است، چون بوسیله یوزرها پیشرفته‌میباشد خیر یک تالیف کننده یا این که کمپانی واحد. منبع گشوده به یک تکان و روشی تبدیل شده است که بالاتر از ایجاد اپ میباشد. حرکت منبع گشوده از قیمت‌ها و سبک ایجاد غیرمتمرکز اپ منبع گشوده، برای یافتن طرق نو برای حل ایرادات در دولت ها و صنعت های خویش به کار گیری می‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.