شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

حتما باید از فرگنت ها در برنامه نویسی اندروید استفاده کنیم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

حتما باید از فرگنت ها در برنامه نویسی اندروید استفاده کنیم؟

۲۲ بازديد
شاید شما تحت عنوان نرم‌افزار نویس اندروید برای تشکیل داد نرم افزار اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد از فرگمنت ها به کار گیری نمیکنید و میگید ما فارغ از اون هم کارمون جاری ساختن میشه. آری البته به کارگیری از فرگمنت ها سبب می گردند نرم‌افزار شما تبدیل به یک اپلیکیشن اصیل و حرفه‌ای خواهد شد و چنانچه از فرگمنت در کد نویسی اندروید به کارگیری نمایید مزیت های ذیل را برای شما دارا‌هستند:
ماژولار بودن: کدهای غامض‌ی هر اکتیویتی میان چندین فرگمنت تقسیم می شود رایاپارس و فعالیت سازماندهی و رئیس آنها را معمولی‌خیس می‌نماید.
قابل به کار گیری‌ی دوباره بودن: رفتارها و رابط کاربری‌ای که در یک فرگمنت پیاده‌سازی میشوند را می‌اقتدار در یکسری اکتیویتی آیتم به کارگیری قرار بخشید.
سازگار بودن: می‌قدرت بخشی از رابط کاربری را در یک فرگمنت قرار اعطا کرد و در اندازه‌ها و حالات متعدد شیت اکران، پوسته شیت را تغییر تحول بخشید.
فیض گیری از فراگیری fragment اندروید
با استعمال صحیح از ساختار Fragment در اندروید اکثری از محدودیت ها در اپ ها رفع می گردد. در‌این فراگیری شما‌را با فرگمنت در اندروید آشنا کردیم. در حالتی که جدید اپلیکیشن نویسی را استارت کردید و می‌خواهید حرفه‌ای عمل فرمایید می بایست چندین از یادگرفتن ها را برای تشکیل داد هر اپلیکیشنی بلد باشید تا بتوانید تحت عنوان یک اپلیکیشن نویس اندروید در جایی سرگرم گردید یا این که پروژه بگیرید. سفارش می شود زمان تحت را تنظیم نمایید. در‌این زمان فراگیری بدون نقص فرگمنت ها (Fragment) در اندروید به شما توضیح داده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.