سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

افزودن افزونه Countdown Timer Ultimate به وردپرس

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

افزودن افزونه Countdown Timer Ultimate به وردپرس

۲۵ بازديد
در‌این نصیب به طریق اضافه کردن شمارش معکوس به وردپرس با به کار گیری از پلاگین Countdown Timer Ultimate میپردازیم. کلیه تم‌های این پلاگین، به راحتی از روش یوزرها قابل ردوبدل میباشد.
این پلاگین، پلاگین‌ای عکس العمل گرست که به دو شکل مجانی و پرمیوم  طراحی اپلیکیشن در مشهد در دسترس یوزرها قرار میگیرد. از مختصات آن می‌قدرت به تغییر و تحول تصویر موضوع، تبدیل به اسلایدر و… اشاره نمود.
او‌لین کاری که می بایست به کارگیری از این پلاگین جاری ساختن دهید، نصب و راه‌اندازی آن میباشد. در صورتی در اجرا این شغل خلل دارید، می توانید نوشته ی علمی پایین را استیناف فرمائید.
فراگیری نصب پلاگین در وردپرس
بعداز فعال سازی پلاگین بایستی از منوی مهم پیشخوان وردپرس روی مورد Countdown Timer کلیک کرده و از پایین رایاپارس دسته آن مورد Add Timer کلیک فرمائید.
در‌این کاغذ آغاز می بایست اسم رویدادی را که می خواهید برای آن شمارش معکوس بگذارید، در قاب اولیه بنویسید. دقت داشته باشید که زمان‌سنج از ناحیه هنگامی تهیه گردیده در وردپرس به کارگیری می‌نماید. بدین ترتیب در‌حالتی که می خواهید ناحیه وقتی را تغییر و تحول دهید می بایست به پیکربندی همگانی وردپرس مراجعه نمایید. بعداز آن میتوانید به نصیب تحت کاغذ اسکرول نمائید تا بتوانید تاریخ، روز و ساعت واقعه روی داد را معلوم نمایید.
در مرحله سپس میتوانید از قاب Choose Animation نوع برنامه کودک زمان‌سنج را معلوم فرمائید.
همینطور میتوانید پهنا زمان‌سنج را نیز در‌این مرحله مشخص و معلوم فرمایید. بعداز آن میتوانید رنگ پس‌مسئله و پیش‌قضیه را برای زمانسنج شمارش معکوس اضافه فرمائید. همینطور به طور مستقل رنگ را برای ایام، ساعت ها، دقیقه‌ها و ثانیه تغییر تحول دهید.
در نقطه پایان بعداز ایفا پیکربندی متبوع روی دکمه نشر کلیک فرمائید.
اکران شمارش معکوس در تارنما
در حال حاضر که زمان سنج شمارش معکوس خویش را ساخت کردید، زمان‌سنج را به تارنما خویش اضافه فرمائید. آغاز از منوی اساسی پیشخوان وردپرس روی مورد Countdown Timer کلیک فرمائید. درین ورقه تایمری را که در مرحله گذشته ساخت کردید مشاهده خواهید کرد.
در کنار اسم زمان سنج کد کوتاهی وجود دارااست که می بایست آن را اسکن فرمائید. کد اسکن گردیده را در متن نوشته یا این که ورقه موردنظر خویش بچسبانید و در غایت آن را ذخیره نمائید. فعلا میتوانید به تارنما خویش مراجعه کرده و زمان‌سنج شمارش معکوس خویش را مشاهده کنید. شما همینطور میتوانید این زمانسنج را به منوی کناری وبسایت خویش اضافه نمایید. برای اجرا این فعالیت به قسمت اکران بعد ابزارک‌ها رفته و از آنجا یک ابزارک متن ساخت فرمایید. بعد کد اسکن گردیده را در متن ابزارک تولید گردیده بچسبانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.