شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

سرویس فایربیس Authentication برای احراز هویت

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

سرویس فایربیس Authentication برای احراز هویت

۲۷ بازديد
احراز نام و نشان Firebase تشکیل داد اپ های تأیید نام و نشان امن را برای پیشرفت دهندگان سهل وآسان می نماید و تجارب ورود امن به سیستم را برای یوزرها ارتقاء میدهد.
این خدمت firebase به شما یاری می نماید تا احراز نام و نشان استفاده کننده طراحی اپلیکیشن در مشهد را با به کار گیری از رابط کاربری (UI) از پیش ساخته یا این که سفارشی ایفا دهید.
با به کار گیری از این خدمت firebase احراز نام‌و‌نشان یوزرها را با حساب های پست الکترونیک و شبکه های مردمی مانند فیسبوک، توییتر و گیت هاب و گوگل قابلیت و امکان پذیر می نماید.
خدمت فایربیس Firebase Cloud messaging یا این که FCM
پیام ابری فایربیس یک ابزار پیام رسانی یک‌سری پلتفرمی میباشد رایا پارس که به شرکت های اذن میدهد تا پیام های قابل اتکا را در iOS ، Android و اینترنت فارغ از هیچ هزینه ای اخذ و ارسال نمایند.
خدمت فایر بیس Crashlytics-Firebase Crashlytics
یک گزارشگر تصادف در طول حقیقی میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان یاری می نماید مسائل مرتبط با ثبات را که چگونگی نرم افزار های آن‌ها را کاهش میدهد پیگیری ، حق تقدم بندی و برطرف نمایند. با به کارگیری از crashlytics ، بسط دهندگان فرصت کمتری را صرف سازماندهی و عیب یابی فساد ها و فرصت بیشتری برای ساخت و ساز خصوصیات برای اپلیکیشن های خویش می نمایند.
خدمت فایر بیس Firebase Performance
خدمت تحقیق بر همت Firebase به پیشرفت دهندگان در زمینه ی خصوصیت های سعی نرم افزار های iOS و Android گزارش میدهد تا به آن‌ها در گزینش جای و مجال کارایی نرم افزار های خویش یاری دهد.
خدمت فایر بیس Firebase Test lab برای آزمایش لابراتور
با استعمال از Test Labبا یا این که آزمایش لابراتور برنامه نویس ها می‌توانند پیش از تکثیر همگانی ورژن نرم افزار را در گونه های دستگاه ها در آزمایشگاه گوگل آزمایش نمایند. آن‌ها می‌توانند حاصل ، به عنوان مثال فیلم ، عکس از ورقه و گزارش ها را در کنسول Firebase مشاهده نمایند.
خدمت Test lab قابلیت و امکان دسترسی فیزیکی و مجازی به نرم افزار را در دست نرم افزار نویس قرار می‌دهد، به این ترتیب اپ نویس می‌تواند نرم افزار خویش را در محیطی حقیقی وواقعی تست نماید. این خدمت همینطور قابلیت و امکان مخلوط با پلتفرم های دیگر نظیر اندروید استودیو برای کد نویسی اندروید یا این که ابزارهای تستینگ مرورگرهای اینترنتی را نیز داراست.
در ورژن بدون پول روزمره میتوانید ۱۰ آزمایش در دستگاه‌های مشابه‌ ساز گردیده و ۵ آزمایش در دستگاه‌ های فیزیکی گوگل اعمال دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.