شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کار نکردن کتابخانه والی روی اندروید ۹

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کار نکردن کتابخانه والی روی اندروید ۹

۲۷ بازديد
چرا کتابخانه والی روی اندروید ۹ شغل نمی نماید؟ ارائه یک راهکار بی آلایش رفع این اختلال
از Android 9 ترافیک متن پر‌نور (clear text traffic) ممنوع گردیده است طراحی اپلیکیشن در مشهد و می بایست به طور دستی کدهایی را برای آشکار شدن آن اضافه نمایید.
حل اختلال شغل نکردن کتابخانه والی روی اندروید ۹
آغاز روی فایل res راست کلیک کرده و یک دایرکتوری  رایاپارس نو از نوع xml و با اسم xml بر اساس صورت های ذیل اضافه می‌کنیم :
بعد از آن روی پوشه xml که ساخته ایم ، راست کلیک کرده و یک پوشه نو با اسم network_security_config بر اساس صورت های پایین اضافه می کنیم :
پوشه network_security_config را به طور ذیل کد نویسی می کنیم :
در پایان فولدر منیفست را گشوده کرده و خط ذیل را به تگ application اضافه می‌کنیم :
android:networkSecurityConfig="@xml/network_security_config"
اندروید ۹ (سطح API 28) تغییرات متعددی را در سیستم اندروید ارائه میدهد. رفتارهای پایین منحصراً برای اپ هایی انجام می‌گردد که سطح API 28 یا این که فراتر را غرض قرار میدهند. نرم افزار هایی که targetSdkVersion را بر روی سطح API 28 یا این که فراتر تهیه و تنظیم می نمایند ، در شکل کاربرد نرم‌افزار ، می بایست به صدق گزینه استعمال قرار گیرند.
سرویس ها پیش مسئله :
نرم افزار هایی که اندروید ۹ یا این که فراتر را غرض قرار میدهند و از سرویس ها پیش مورد به کارگیری می نمایند ، می بایست اذن FOREGROUND_SERVICE را درخواست نمایند. این یک جواز بی آلایش میباشد ، بدین ترتیب سیستم به صورت اتوماتیک آن را به نرم‌افزار تقاضاکننده اعطا می نماید.
در‌صورتی‌که طرحی که Android 9 یا این که فراتر را مقصود قرار میدهد سوای ساخت و ساز درخواست FOREGROUND_SERVICE مبادرت به تولید یک خدمت پیش مورد نماید ، سیستم SecurityException را پرتاب می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.