چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مزایای استفاده از React Native در پیاده سازی نرم افزار گوشی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایای استفاده از React Native در پیاده سازی نرم افزار گوشی

۳ بازديد

مزایای به کار گیری از React Native در پیاده سازی نرم افزار گوشی
آدر پیاده سازی یک نرم افزار گوشی Native یا این که محلی، اپلیکیشنی میباشد که برای یک پلتفرم خاص پیاده سازی میگردد. این روز‌ها دو پلتفرم تلفن همراه وجود دارا‌هستند که از سایر مورد ها بسیار دوستداشتنی‌خیس و پر کاربرد‌خیس می‌باشند، ما این دو را با اسم ios و Andriod می شناسیم. هنگامی میخواهید اپلیکیشنی محلی را برای اندروید بنویسید این فعالیت را می بایست در اندرویداستدیو و با به کار گیری از جاوا ایفا دهید،کاتولین نیز یکی‌از تعیین‌هاست. برای ios نیز از ابزار Xcode و هر دو لهجه Objective-C و Swift به کارگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد  میکنید.

از طرفی دیگر، React Native یک فریمورک جاوااسکریپتی متن گشوده میباشد که از طرف فیسبوک بسط داده گردیده، با استعمال از این فریمورک میتوانید مفاهیم گسترش اینترنت را در توسعه و گسترش گوشی قرار دهید. توسعه و گسترش این نرم افزار با به کار گیری از جاوااسکریپت جاری ساختن می شود ولی اصلی میباشد که بدانید سود، یک نرم افزار محلی یا این که Native خواهد بود.

و البته می خواهیم بدانیم مزایای به کارگیری از React Native در پیاده سازی برنامه گوشی چیست؟

یک اساس کد

همان گونه که تا قبل از این اشاره شد در React Native شما نیازی ندارید که دو نرم افزار غیروابسته از همدیگر را بسط دهید. بجای این‌عمل کدهای اساس شما می توانند در هر دو پلتفرم آیتم استعمال قرار گیرند. به حیث میاید که‌این یک مزیت بهتر میباشد که بدون چاره نیستید دو گویش گوناگون از همدیگر را برای بسط نرم افزار‌های متعدد خاطر بگیرید، فقط کافی‌ست یک گزینه را بدانید.

دسترسی به تجهیزات ساکن

React به شما اذن می دهد به قابلیت و امکان‌ها و مولفه‌های مخصوص پلتفرم‌ها همانند ویجت‌های ساکن دسترسی داشته باشید. فارغ از این دسترسی محلی در شرایطی که کارایی نمائید تا ویجت‌های مستقر را از روش html، cssو جاوا اسکریپت پیاده‌سازی دوباره فرمائید، فیض مناسب و دلخواه خویش را اخذ نخواهید کرد.

فرصت

هنگامی که از React Native به کارگیری می کنید، همواره برای ساختن یک نرم افزار بی آلایش و تکثیر آن در مارکت، سرعت بیشتری دارید و این به نسبت نرم افزار‌های Native به شما قابلیت تسریع در فرایند گسترش را میدهد. این زمینه به این ترتیب در حیث گرفته گردیده که شما فقط یک نرم افزار را برای دو کاربرد متعدد ساخت و ساز میکنید.

مفاهیم اینترنت

برای یک گسترش‌دهنده اینترنت، فعالیت روی گسترش تلفن همراه مقداری دشوار میباشد. React Native از آنجایی که از جاوااسکریپت توان میگیرد، این جابجایی یا این که تغییر تحول طریق را بی آلایش‌خیس می‌نماید. بیشتر توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت مطمئنا با جاوااسکریپت عمل کرده‌اند، به همین عامل فرآیند بسط نرم افزار گوشی برای‌شان فهم و شعور‌پذیر‌خیس و بی آلایش‌خیس میباشد.

بار گذاری دوباره سریع

هنگامی سرگرم گسترش یک نرم افزار در React Native می باشید و یک فولدر را ذخیره میکنید، تغییرات تخت گاز در دستگاهی که نرم افزار روی آن جای‌دارد ایفا می‌گردد، این سرعت سعی در پاسخگویی به فییدبک‌ها یکی مورد ها بسیار عالی میباشد.

متن گشوده

React Native یک فریمورک متن‌گشوده میباشد که به شما این اذن را میدهد تا بتوانید کدها را رسیدگی فرمائید. این مسئله برای فهم بیشتر فریمورک بسیار اثر گذار میباشد، البته جدای از آن به شما امداد می‌نماید تا بتوانید باگ‌ها را صحیح نمایید و خصوصیت‌های جدیدی را نیز به آن اضافه نمائید.

شرایط اعلانی (Declarative style)

وضعیت کدنویسی به مدل اعلانی،یکی مهم ترین دلایل محبوبیت React و React Native بوده میباشد.به واسطه آن‌ به پیشرفت‌دهندگان اذن می دهد کدهای خوانا و انعطاف‌پذیری که بازنویسی نمی شوند را بنویسند.کدهایی که رابط‌ های کاربری شگفت‌انگیزی را ایجاد کرده که فقط با یک نگاه معمولی به آنها متوجه سعی آنها می شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.