سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

حقیقت افزوده AR چیست ؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

حقیقت افزوده AR چیست ؟

۳ بازديد

حقیقت افزوده AR چیست ؟

برای اکثر عموم ، فناوری حقیقت افزوده تماماً انتزاعی و تعجب آور میباشد ، که اکثر وقت ها تحت عنوان علمی تخیلی از فیلم های هالیوود فهم و شعور میگردد. حقیقت افزوده (AR) به معنای افزودن چیزی میباشد که در آن گرافیک، صدا و برخورد لمسی به دنیا طبیعی ما اضافه میگردد. دراین مورد مغایر حقیقت مجازی که شما در یک دور و بر تماما مجازی(VR) می‌باشید، حقیقت افزوده از دور و بر طبیعی شما به کار گیری کرده طراحی اپلیکیشن در مشهد  و به آسانی داده ها مجازی را در بالای آن قرار میدهد.

حقیقت افزوده ، اکثر زمان ها با به کارگیری از دوربین روی تلفن هوشمند ، عنصرها دیجیتالی را به یک اکران زنده اضافه می نماید به نحوی که امروزه اکثر زمان ها موبایل های هوشمند از نرم‌افزار های هنگفت AR تامین می نمایند. به صورت نمونه، با به کارگیری از تکنولوژی حقیقت افزوده AR، میتوانید دوربین موبایلتان را بر روی قسمتی از ایوان منزل خویش بگیرید و در آنجا ضمن تراس خانه با مجموع جزئییات معمولی، تعدادی خصوصیت دیگر مانند گلدان، اتومبیل و یا این که حتی آدم‌های فضایی را ملاحظه کنید.
کاربرد های نرم افزار حقیقت افزوده یا این که AR

حقیقت افزودهAR)) تحت عنوان یک کدام از محرکهای اساسی اقتصاد فناوری در هم اکنون ظهور میباشد. طبق بعضا برآوردها ، پیش گویی میگردد قیمت مجموع بازار AR تا سال 2020 به 100 میلیارد دلار رسد.این دستور بدین ادله میباشد که نرم‌افزار های AR ، هدست و عینک های هوشمند این نوید را دارا هستند که به طور تقریبً در هر صنعت ، از خرده فروشی گرفته تا ساخت و ساز صنعتی ، مالیات بر ارزش افزوده میگیرند. حقیقت افزوده خیر فقط در آوردن شی ها مجازی به دنیای حقیقی وواقعی بسیار بهتر میباشد بلکه کاربردهای بخش اعظمی را برای معاش روزانه و هم در قضیه های حصول وکار ساخت می نماید، مانند بسط مال ، ساخت ، لجستیک ، بازاریابی و فروش ، مدیر سرویس ها یا این که منابع انسانی وهمچنین خط مش هایی برای تمایز کالا ، اثربخشی ،هزینه و رابطه با ذینفعان شما ساخت و ساز می نماید.

چندین گزینه از شایسته ترین مفاد استعمال برای فناوری AR :

1.فراگیری پزشکی

از کارکردن امکانات MRI گرفته تا اجرا جراحی های بغرنج ، فناوری AR پتانسیل ارتقا عمق و اثربخشی فراگیری پزشکی در اکثری از بخشها را دارااست. از جمله ، دانشجوها در کلینیک کلیولند در دانش گاه Case Western Reserve ، آناتومی را با به کارگیری از یک هدست AR حافظه می‌گیرند و به آن‌ها اذن میدهد تا با یک هیبت سه آینده تعامل ، وارد تن آدم شوند.
2.تعمیر و مراقبت

یکی‌از مطرح ترین موردها به کار گیری صنعتی AR برای تعمیر و محافظت امکانات غامض میباشد. خواه این یک موتور اتومبیل باشد یا این که یک دستگاه MRI ، کارگر تعمیر و محافظت در حالی که عمل خویش را اعمال میدهند از هدست و عینک AR استعمال می نمایند تا داده ها مفیدی را در محل ارائه دهند ، اصلاحات بالقوه را ارائه دهند و به بخش ها اختلال احتمالی اشاره نمایند. با استعمال از رشته آوری IoT قادر است داده ها را به صورت بی واسطه به هدست های AR وارد نماید.
3.پیاده سازی و سبک سازی

از پیاده سازی داخلی گرفته تا معماری و ایجاد ، AR به متخصصان یاری می نماید تا تولیدها آخری خویش را در طول مراحل خلاقانه تجسم نمایند. استعمال از هدست ها معماران ، مهندسین و متخصصان پیاده سازی را قدرتمند می سازد تا مستقیماً وارد ساختمان ها و فضاهای خویش شوند تا ببینند طرح های آن‌ها چه طور به حیث می‌رسد و حتی سبب ساخت‌و‌ساز فضایی مجازی در نقاط متفاوت می‌شوند. اپ ریزان شهری حتی می‌توانند سبک نمایند که چه طور می قدرت طرح های آحاد شهر را با به کار گیری از تجسم هدست AR ظواهر کرد. هر نوع پیاده سازی و یا این که مشاغل سبک سازی که دربرگیرنده ارتباط ها مکانی میشود یک گزینه کاربردی مطلوب برای فناوری AR میباشد.
4.تدارکات تجاری

AR مجال های مختلفی را برای ارتقاء منفعت وری و صرفه جویی در هزینه در بخش اعظمی از بخش ها تدارکات تجاری ارائه میدهد. این دربرگیرنده حمل و نقل ، انبارداری و seo مسیر میباشد. کمپانی حمل و نقل DHL اینک عینک های هوشمند AR را در برخی از انبارهای خویش پیاده نموده است ، جایی که لنزها کوتاهترین مسیر را در یک انبار برای کارگران نشانه می‌دهند تا بتوانند کالای خاصی را که نیاز به حمل و نقل داراست ، تعیین نمایند. ارائه راهکارهای کارآمدتر برای فعالیت در شغل خویش یکی‌از شایسته ترین مفاد استعمال ROI در فضا بیزنس امروز میباشد.
5.یادگرفتن کلاس

در حالی که فناوری مانند تبلت ها در بخش اعظمی از مدرسه های و کلاسهای درس اشاعه یافته میباشد ، معلمان و مربیان اینک تجربیات یادگیری علم آموزان با AR را ارتقا می‌دهند. مثلا نرم افزار Aurasma تا قبل از اینً در کلاسهای درس آیتم به کار گیری قرار میگیرد تا علم آموزان بتوانند کلاسهای خویش را از روش تلفن هوشمند یا این که رایانه لوحی برای یک گوشه و کنار یادگیری بی نیاز خیس مشاهده نمایند. علم آموزانی که درباره نجوم آموزش می بینند ، ممکن میباشد نقشه جامعی از منظومه خورشیدی را مشاهده نمایند ، یا این که عده ای که در یک کلاس موسیقی می‌باشند ، هنگام یادگیری نواختن ساز ، می‌توانند نت موسیقی را در طی حقیقی ببینند.
تحت عنوان واپسین نکته می بایست گوشزد کنیم که تکنولوژی حقیقت افزوده AR و فناوری حقیقت مجازی دو زمینه متعدد بوده و نباید آنها‌را به جهت شباهت اسمی، یک کدام از بدانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.