سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

شناخت پنل مدیر

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

شناخت پنل مدیر

۳ بازديد


شناخت با مضمون‌ پنل مدیر
هر وب سایت ، سیستم اینترنت یا این که نرم افزار اینترنت دارنده یک پنل رئیس میباشد که دسترسی به آن از روش تایید صلاحیت استفاده کننده ایفا می‌گردد. مسئول دستکاری و مالامال کردن وبسایت با داده ها ، اسم استفاده کننده و سر عبور را از روش پیوند اینترنت مطلوب وارد می نماید و به سیستم رئیس محتوای CMS (از سیستم رئیس محتوای انگلیسی) دسترسی پیدا می نماید. همان پنل رئیس یک پلت هیبت منحصر به فرد سرپرست در طرحی میباشد که قابلیت و امکان دسترسی و بازنویسی اطلاعات در رابط کاربری وب سایت را مهیا می نماید. پنل سرپرست می‌تواند به عملکردهای مرتبط با مخاطب مانند ارائه بینشی در زمینه ی اخلاق و رفتار استفاده کننده ، واکنش با نمایه هایی که حالت و قانون ها وب سایت را نقض می نمایند و ردیابی تراکنش ها یاری دهد. البته می بایست بدانید که وبسایت های مدیریت تنها به شغل های مرتبط با مخاطب طراحی اپلیکیشن در مشهد  محصور نمیشوند.

یک پنل مدیریتی خوش تشکیل داد می‌تواند به داشبورد تبدیل گردد تا هم معیارهای شغلی و تجزیه و نظارت را سوای تایپ کردن یک بیت از کد بوسیله بیننده علامت دهد و هم داده های هفتگی را که قادر است برای ساخت و ساز گزارش مصرف شود ، صادر نماید.

پنل مدیر (یا این که قسمت رئیس) رابطی میباشد که به وسیله تمامی موسسه ها پایین اینترنت برای در اختیار گرفتن داده های نرم افزار خویش و تعقیب کردن معیارهای تجاری (KPI) آن ها به کارگیری میگردد. گروه های عملیاتی به صورت مداوم از آن برای وارد کردن و به روزرسانی اطلاعات در نرم‌افزار خویش استعمال می نمایند. آحاد شرکتهای با شایسته ترین کارایی داشبورد گزارش را در پنل رئیس خویش دارا‌هستند. آن ها از آن ها استعمال می نمایند تا به مجموعه های تجاری و عملیاتی خویش 360 مرتبه داده ها کلیدی را که برای تصمیم گیری مبنی بر داده هر روز نیاز دارا هستند ، ارائه دهند.

یک شیوه امروزی برای تولید تارنما ها و اپ های اینترنت محدودیت های فوق را برطرف نموده است. در حال حاضر معمول میباشد که از الگوهای فراهم پنل مدیر مبنی بر چارچوب استعمال می گردد. آن‌ها با پیش گویی چگونگی مایحتاج پیاده سازی UX / UI ، همه عملکردهای ما یحتاج برای رئیس محتوا را قابلیت و امکان پذیر می‌سازند.پنل مدیر امروزی یک وب سایت و نرم افزار می بایست ظاهری جالب و بصری داشته باشد ، با مرورگرهای متفاوت و دستگاه های گوناگون نیز سازگار باشد و در تلفن همراه های متفاوت نیز گشوده گردد.


چه چیزی یک پنل رئیس عالی برای نرم افزار ساخت می نماید؟
هنگامی تصمیم گرفتید که میخواهید یا این که بایستی یک پنل رئیس ساخت و ساز فرمایید ، بایستی تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید مدیر نمایید و چه اطلاعاتی را از این پنل می خواهید به دست آورید. پس یک پنل رئیس بهتر می بایست به طوری پیاده سازی گردد که در کمترین مجال بیشترین داده ها را به شما بدهد اطلاعاتی مانند خوی مخاطبان شما ، در آمدو فروش شما و … همینطور دسترسی به بخش های متعدد را برای شما ریلکس خیس نماید . برای رئیس عالی نباید فرصت را از دست بخشید .

عنایت پنل مدیر برای نرم افزار اندروید
1.رئیس ادمین ها

رئیس کاربرانی که به پنل مدیر دسترسی دارا هستند با قابلیت تغییر تحول نوع دسترسی و نصیب هایی که یوزرها به آن دسترسی دارن .

2.رئیس یوزرها

دسترسی به خصوصیات یوزرها و ارزیابی کردن فعال و غیر فعال کردن آن ها

3.رئیس تولیدات و سرویس ها

مشاهده لیست محصول ها ، ایده ها ، امتیازات ، معیار فروش

4.ارسال پیام فردی و گروهی

5.دفاع و تیکت ها (crm)

با اتصال کارل ایدی میتوان به در اختیار گرفتن تماس های ورودی پرداخت و سرویس ها مشتریان یا این که همان مشتری مداری را با بالاترین چگونگی ایفا بخشید .

6.داده های عددی تراکنش ها و معیار نصب گردیده ها

7.مشاهده یوزرها آنلاین

8.رئیس ورژن نرم افزار

9. رئیس داده ها پایین ساختی و کلی نرم افزار سوای آپ تو دیت رسانی نرم افزار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.