جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

SOAP چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

SOAP چیست؟

۴ بازديد

SOAP چیست؟
پروتکل دسترسی به شی معمولی (SOAP) یک پروتکل پیشرفت API میباشد که برای تولید ثبات و سازش در مراحل جابجایی داده میان اپ های کاربردی تشکیل شده با استعمال از گویش ها، ابزارها و اطراف های نرم افزار نویسی متنوع  طراحی اپلیکیشن در مشهد پیشرفته میباشد.

دسته ای از دستور کار های شناخته گردیده جهانی را ارائه میدهد که می بایست به وسیله هرکسی که مایل به اعتقاد و باور از تعامل بی عیب و نقص مشتری و سرور میباشد دنبال گردد. درخواست های SOAP در پوسته بسته ها تحویل داده میشوند. این بسته ها مشمول داده ها حیاتی برای پردازش درخواست میباشند. اجزای مهم بسته SOAP عبارتند از هدر و خصوصیت های بدنه.

Software development kit (SDK) چیست؟
SDK دسته ای از ابزارهای توسعه و گسترش نرم‌افزار میباشد که به پیشرفت دهندگان اذن می‌دهد تا به راحتی اپلیکیشن های قابل انعطاف افزاری ساخت‌و‌ساز نمایند. این کیت مشتمل بر کامپایلرها، دور و بر‌های فرصت انجام، مستندات، گونه های‌زداها و یک چارچوب خاص پلتفرم یا این که گویش یا این که تیم‌ای از کتابخانه‌های کد میباشد. معمولاً با یک API نیز یار میباشد.

مزیت SDK این میباشد که گسترش دهندگان از به عبارتی آغاز نیازی به ایجاد کرد اپ ندارند. ارسال هشدارهای گوشی و تهیه کردن داده های تجزیه و بررسی کلیه توابع کد گذاری گردیده سفارشی میباشند. در سود، اپلیکیشن ها با سرعت بیشتری بسط می‌یابند و در حین و هزینه تجارت صرفه جویی می نمایند.

Application programming interface (API) چیست؟
یک API به اپ شما قابلیت می‌دهد با به کار گیری از دستورها بی آلایش با یک منبع فرنگی رابطه برقرار نماید. به کارگیری از API به توسعه و گسترش دهندگان اذن میدهد تا عملکردهای خاصی را به اپلیکیشن های خویش اضافه نمایند و فرایند پیشرفت را سرعت بخشند.

APIها نسبت به SDKها مدل میباشند چون نیازی به مخلوط یک کتابخانه بدون نقص در نرم‌افزار ندارند و مستقر پلتفرم نرم‌افزار میباشند. API ها وقتی ایده آل می باشند که شما صرفا یک‌سری خصوصیت خاص SDK را به مکان یک تجربیات به طور کامل یک دست میخواهید.
شایسته ترین نرم‌افزار های فرنگی ورزشی
Personal fitness coach
اپ personal fitness coach به شکلی پیاده سازی گردیده که بیشتر تمرین هایتان به طور صوتی در دست یوزرها قرار میگیرد، پس در حالتی‌که نمی خواهید در طول ورزش کردن به ورقه موبایل نگاه فرمائید این نرم افزار شایسته ترین گزینش میباشد.

گونه های تمرین هایی که می‌قدرت با این اپلیکیشن ایفا اعطا کرد:

تمرین های خانگی، باشگاهی، یوگا، هیبت دهی عالی ردیف فقرات و تمرین های چربی سوزی

قابلیت و امکان به حساب آوردن میزن کالری bmi و ردیابی رژیم غذایی به عنوان مثال تجهیزات این نرم افزار میباشد

بها نرم افزار:

برای به کارگیری ازاین نرم افزار بایستی اشتراک ماهیانه تنظیم فرمایید.

نکته: این نرم افزار صرفا برای سیستم دلیل اندروید میباشد.



Workout trainer
فرقی نمی‌نماید ورزشکار حرفه‌ای باشید یا این که مبتدی و تازه کار این نرم افزار مطلوب شماست برای همه سنین، جنسیت ها و واحد سنجش استعداد جسمانیات به شما تمرین می دهد شما بعداز نصب این نرم افزار سوالاتی در اختیارتان قرار می گیرد. که بعداز جواب به آنها تمرین های مخصوصتان برایتان نمایان می‌گردد.

خصوصیت های نرم افزار:
سیستم پوش نوتیفیکیشن، تمرین های تناسب اندام در سطح های مبتدی و تازه کار، میانگین و توسعه یافته در اختیارتان قرار میگیرد

بها به کارگیری: دسترسی به بیشتر قسمت های این نرم افزار بدون پول میباشد ولی در شرایطی که مستلزم دسترسی بی نقص میباشید و میخواهید مانند یک آموزگار فردی در کنارتان باشد، بایستی اشتراک ماهیانه تهیه و تنظیم فرمایید. استعمال از این نرم افزار برای ایفون و اندروید میباشد. این نرم افزار از قابلیت به حساب آوردن bmi حمایت نمی‌نماید.
Nike training club
در صورتی‌که درپی یک نرم افزار ورزشی میباشید که همه سرویس ها آن مجانی باشد. ما نرم افزار nike training club را به شما توصیه می کنیم. هنگا نصب این نرم افزار از شما سوالاتی پرسیده میگردد. که بعد از جواب به آن ها نرم افزار ورزشی مناسبتان برایتان ساخته میگردد. از تجهیزات دیدنی این نرم افزار می‌اقتدار به حفاظت بی نقص از ساعت هوشمند اپل اشاره نمود. و فقط نقطه ضعف این نرم افزار این میباشد که مدام می بایست به وب دسترسی داشته باشی و آفلاین فعالیت نمی‌نماید.

درین نرم افزار ورزشی شما به بیش تر از ۱۹۰ تمرین و کار ورزشی دسترسی خواهید داشت. که ترکیبی از تکان های استقامتی، قدرتی ، حرکات یوگا و… می باشد. حتی قابلیت فردی سازی و غربال حرکات نیز درین نرم افزار وجود داراست.

نکته: این نرم افزار به حساب آوردن bmi را تامین نمی‌نماید.



Jefit
از سایر اپ های بدون‌پول و منماسب ورزشی می‌وان به نرم افزار JEFIT اشاره نمود. این نرم افزار خصوصیت های مختلفی داراست از

پاراگراف ارائه جدول های وقتی، عمل های ورزشی، امکاناتی برای ردیابی فرآیند توسعه و گسترش شغل ها و مواقعی دیگر از این سدت.

مثل سایر نرم افزار ها این نرم افزار هم از شما اطلاعاتی می‌گیرد تا طرحی مختض شما برایتان ساخت نماید.

این نرم افزار نیز بدون پول بوده البته برای رد شدن تبلیغات بایستی اشتراک تهیه و تنظیم نمائید. استعمال از این نرم افزار برای اندروید و ios آزاد میباشد. این نرم افزار منحصر به فرد تمرین های بدنسازی میباشد و شما میتوانید برای رفتم به باشگاه های تن سازی به مکان آموزگار فردی از آن به کار گیری فرمائید.میتوانید گزینش فرمائید که در کد ام عضله می خواهید دقت بیشتری داشته باشید.

نکته: این نرم افزار از محسابه bmi دفاع نمی‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.