چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

چرا برای تارنما خویش به نرم افزار نیاز داریم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چرا برای تارنما خویش به نرم افزار نیاز داریم؟

۱۶ بازديد

چرا برای سایت خود به برنامه نیاز داریم؟
پیش از آن که بخواهیم به تفحص مزایای داشتن برنامه برای وب سایت بپردازیم، یک آمار اصلی را مطالعه میکنیم. شاید برایتان جذاب است که بدانید نسبتاًً یک سوم دستیابی و کارها از اپلیکیشن موبایل برای وب سایت خود به کارگیری می کنند. ولی چه دلیلی وجود دارد که از برنامه استعمال فرمایید؟ حتماً مزایای زیادی در طراحی نرم‌افزار برای سایت وجود دارد که استحصال و کارها ترجیح میدهند از آن به کارگیری کنند. ولی این مزایا چیست و چرا باید از آن به کار گیری نمایید؟ در این بخش از مقاله به استیناف 7 مورد از مهم‌ترین مزایای داشتن اپلیکیشن برای سایت می پردازیم تا شل و ول تر بتوانید تصمیم بگیرید:

راحت‌تر شدن دسترسی به وبسایت
اولی دلیلی که برای طراحی برنامه برای وبسایت وجود دارد، این هست که سبب ساز میگردد دسترسی شما به وب سایت راحت تر شود. در واقع هنگامی که کاربران نرم‌افزار سایت شما‌را بر روی گوشی خود نصب می کنند، در هر لحظه که گوشی دستشان باشد به راحتی می‌توانند وارد سایت شما شوند. تعامل با تجارت شما از طریق اپ بسیار راحت طراحی اپلیکیشن در مشهد تر از دسترسی به سایت از طریق مرورگر است. در واقع در چنین شرایطی کاربر صرفا به برنامه شما نیاز دارد و دیگر نیازی نیست که وب سایت شمارا بر روی مرورگر باز کند.

همه چیز درباره طراحی سایت شخصی
اکنون در حالتی که تارنما شما ریسپانسیو نباشد، دسترسی کاربر بسیار دشوار تر هست و باید از کامپیوتر خود استفاده کند. مطابق آمار، کاربران 83 درصد مجال خود را در برنامه ها و تنها 17 درصد از زمانشان را در مرورگر صرف می کنند. البته زمینه نصب کردن اپلیکیشن توسط کاربران هم وجود دارااست که بایستی جدا بررسی شود.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو
داشتن یک اپ موبایل به این مضمون‌ می باشد که مخاطب از تارنما شما هم بازدید می کند! در واقع استفاده کننده در حالا فراخوانی اطلاعات از روی تارنما در برنامه خود می‌باشد. این مورد باعث میشود تا گوگل اخلاق این کاربران را هم در لحاظ بگیرد! از طرف دیگر، کاربران مجال زیادی را در برنامه شما می گذرانند و این سیگنال برای گوگل فرستاده میشود که وب سایت شما تجربه کاربری خوبی دارد.

غرض گوگل هم این است که بهترین پاسخ ممکن را به کاربران ارائه کند و هنگامی که ببیند استفاده کننده خلق خیر در تارنما شما نشان می‌دهد، وب سایت شما را در بخش بهترین نتایج جستجو گوگل نمایش می دهد. بدین ترتیب داشتن اپلیکیشن برای تارنما به رویش شما در موتورهای جستجو هم امداد می کند.

رابط کاربری عکس العمل‌گرا و موبایل فرندلی
یکی مسائلی که سبب می گردد تا کاربران از یک کسب و کار رضایت کافی داشته باشند، این است که هنگام فعالیت با آن تجربه رضایت بخشی داشته باشند. به عنوان مثال در حالتی‌که کاربری وارد وبسایت شما شود و ببیند که سایت شما رابط کاربری مناسبی داراست، حس رضایت از شما خواهد داشت. هنگامی که شما یک اپ برای وبسایت خود طراحی می کنید، آن برنامه تماماً برای گوشی کاربران بهینه شده است و همین زمینه تجربه کاربری عالی ایجاد کرد می کند.

به همین ادله می باشد که طراحی برنامه برای سایت سبب می شود تا تجربیات کاربری حصول و کارتان برای کاربران موبایل خوب باشد و احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران
یکی‌از از سایر از قابلیت هایی که طراحی اپ برای وب سایت در مشت شما قرار میدهد، قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن است. تصور کنید یک خبر جدید برای کاربران دارید و می‌خواهید آن را به تعداد زیادی از کاربران سایت خود اعلام فرمائید. از طرف دیگر، تصور کنید که تعداد زیادی از کاربران کسب و کارتان از طریق نرم‌افزار شما را دنبال می کنند.

در اپلیکیشن با ارسال پوش نوتیفیکیشن به راحتی می توانید اکثر کاربران خود را آگاه فرمایید. از این قابلیت و امکان به راحتی میتوانید در نصیب بازاریابی خود هم به کارگیری فرمائید! پوش نوتیفیکیشن به اندازه ای قادر است در بازاریابی شما موثر باشد که بخواهید برای همیشه از آن استعمال نمائید. ولی می بایست اصول آن را خیال بگیرید تا کاربران را اذیت نکنید.



قابلیت استفاده از قابلیت‌های موبایل در برنامه
این گزینه تماماً هویدا است که قابلیت و امکان های نرم‌افزار موبایل نسبت به مرورگر بیشتر هستند! همین مورد باعث می شود تا شما با طراحی برنامه برای سایت به راحتی بتوانید از آحاد قابلیت و امکان های تلفن همراه استعمال نمایید. برای هر استخراج و کاری مهم می باشد که بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در دست کاربران قرار دهد. مثلا در صورتی‌که سایت شما در حوزه گردشگری فعالیت می کند و خدماتی را بر پایه ی لوکیشن کاربران ارائه میکنید، به راحتی می‌توانید با امکان GPS تلفن همراه لوکیشن مخاطب را به صورت اتوماتیک تشخیص دهید. این موردها، تجربه کاربری بسیار جالب و ارزشمندی برای کاربران ایجاد می کنند.

امکان به کار گیری از قابلیت یکسری لمسی
در باب ویژگی های تعدادی لمسی چیزی میدانید؟ چند لمسی به‌این مفهوم می‌باشد که کاربران به راحتی میتواند به صورت هم‌زمان یکسری لمس را هم‌زمان انجام کند. در مرورگر چنین قابلیتی وجود ندارد و کارهایی که در وب سایت ایفا می دهید، به صورت تک لمسی هست. در حالی که در اپلیکیشن موبایل شما به راحتی میتوانید قابلیت و امکان چند لمسی را در چنگ کاربران قرار دهید. این گزینه برای بهبود تعامل کاربران با حصول و کارتان بسیار عالی خواهد بود. مثلا شما میتوانید از گیمیفیکیشن در اپلیکیشن خود به کارگیری کنید که نیاز به قابلیت یک‌سری لمسی دارد! این قضیه هم تجارب کاربری بسیار جذابی برای کاربران ساخت و ساز می کند.

قابلیت و امکان دسترسی سوای نیاز به اینترنت
بعضی وقت ها کاربران ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند یا دسترسی آن ها ضعیف باشد. با وجود آن که یک سایت برای دسترسی کاربران همیشه به اینترنت نیاز دارااست، بعضی نرم‌افزار ها به صورت آفلاین هم در مشت کاربران هستند. بنابراین در‌حالتی که اپ شما به طوری می باشد که کاربران به صورت آفلاین هم می توانند از آن به کار گیری کنند، کاربر برای دسترسی به آن نیاز به دسترسی همیشگی به اینترنت ندارد. برای شعور عالی این آیتم، برنامه گوگل داک را در لحاظ بگیرید! در‌این برنامه کاربران پوشه های خود را ذخیره می کنند و سوای دسترسی به اینترنت، می‌توانند به آنان دسترسی داشته باشند.

دو برهان معمولی و مهم در طراحی وب
در اپلیکیشن شما هم می‌تواند چنین اتفاقی صورت بگیرد و کاربران فارغ از دسترسی به اینترنت، به محتوای شما دسترسی داشته باشند. اما بعضی اوقات هم اپ به طوری هست که بایستی قطعاً به اینترنت دسترسی داشته باشد تا بتواند خدمات خود را به کاربران ارائه نمایید.

در حال حاضر که با مهمترین مزایای داشتن اپ برای وب سایت خود آشنا شدید، تمایل به طراحی آن گرفته اید؟ به‌دنبال به تفحص طرق طراحی اپ برای تارنما و سوالاتی که پیش از اعمال هر کاری باید بدانید، پاسخ می دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.