چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه برای تجارت و مزایا و معایب آن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه برای تجارت و مزایا و معایب آن

۱۸ بازديد


طراحی اپ گوشی برای حصول و کارهای امروزی، برای داشتن تلاش بهتر و بازدهی بالانر امری ضروری و اساسی هست.
طبق تحقیقات انجام یافته در این باره انتظار می ‌رود بازار اپ تلفن همراه تا سال ۲۰۲۰ پرورش قابل توجهی داشته باشد.
با دقت با آمارهای گرفته شده می اقتدار بیان نمود که در سال ۲۰۱۶ به ‌طور معدل یازده اپ‌ تلفن همراه بوسیله هر دستیابی ‌و ‌کار توسعه داده گردیده است که این آمار نسبت به قبلی، رشد ۱۲۶ درصدی داشته می باشد.
امروزه طراحی نرم‌افزار‌ گوشی برای دستیابی‌ طراحی اپلیکیشن در مشهد و‌ فعالیت ها، رویش چشمگیری داشته می باشد و توجه افراد را به خود جلب نموده است.
طرح ریزی گوشی هم همانند کلیه کسب و کارها دارای معایب و مزایایی است. طبق آمار بدست آمده بیست و سه درصد از نرم افزار ها فقط یک بار استعمال میشوند. به طور تقریب سی و نه درصد اپلیکیشن ها ۱۱ بار و بیشتر گزینه استعمال قرار کاربران میگیرند.

معمولا فرصت‌ و وضعیت جانور معلوم می نمایند که نرم افزار شما در کدام مجموعه میتواند قرار بگیرد. در ادامه میخواهیم به تفصیل مزایا و معایب طراحی برنامه گوشی برای تجارت بپردازیم.

مزایای طراحی برنامه تلفن همراه برای استخراج و کارها


۱- رفع خطاها استخراج‌ و‌ کار ( باصرفه‌سازی آن)
کلاً می توان این گونه بیان نمود همه اپ های بیزنس سوای هیچ گونه دلیلی طراحی و ایجاد کرد نمی شوند، بلکه آنها برای seo یک فرآیند تشکیل داد می‌شوند.

در صورتیکه شما هم قصد دارید او‌لین اپلیکیشن شرکت خود را طراحی و توسعه دهید، نباید از آغاز به قابلیت ‌ها و امکانات آن بیش تر از اندازه فکر کنید، زیرا لازم نیست، اپلیکیشنی که طراحی مینمایید تمامی کارها را بتواند اعمال دهد و عمر وقتگیر و ابدی داشته باشد.

بهترین کار این است که شما برای آن اهدافی کوتاه بازه و بلند فرصت در لحاظ بگیرد و انتخاب کنید چه گونه می‌قدرت بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید.

در ادامه مثال هایی از برطرف شدن اشتباهات استحصال‌ و‌ فعالیت بوسیله اپلیکیشن‌ نقل گردیده است.

نقص‌ اول: پرورش شرکت با سرعت زیادی رو به رو میباشد و می‌خواهید کارمند ها با شما در ارتباط باشند.

راه‌حل: می‌توانید یک نرم‌افزار راهنما با قابلیت پیام رسانی برای کارمندانتان طراحی فرمایید.

نقص‌ دوم : روزنامه ‌هایی که با پست الکترونیک برای کاربران ارسال می ‌شوند، بوسیله آنها خوانده نمی‌ شوند.

راهکار: با طراحی یک اپ که بتواند تیترهای مرتبط با محتوای مورد نظر کاربر را به ‌صورت نوتیفیکیشن به او اطلاع ‌دهد.

نقص‌ سوم : انتظار ابداع بیشتر مشتری ‌ها از شرکت

راه‌حل: با طراحی اپلیکیشنی برای دفاع از مشتری ‌ها و همچنین به وسیله این برنامه بتوانند اطلاعاتی که ما یحتاج می‌باشد را تحقیق نمایند و در صورت نیاز با شرکت بتوانند ارتباط برقرار نمایند.

۲- عشق و علاقه‌مند بودن کاربران به استفاده از نرم‌افزار‌
بهتر می‌باشد قبل از آن که نرم‌افزار خود را گسترش دهید، رسیدگی کنید و ملاحظه کنید که آیا مشتری ‌های شما دارای ویژگی ‌های همچون داشتن ادراک بهتر از تکنولوژی، آنالیز کردن موبایل به‌ صورت مداوم، رضایت از محتوای شما و درخواست برای ارتقا حجم آن‌، علاقه ‌مند بودن به سفارش های فصلی که از طرف شرکت شما ارائه می ‌خواهد شد یا شرکت کردن در همایش‌ های شما، درخواست ارائه خدمات ویژه برای مشتری ‌ها، استفاده کردن از اپلیکیشن‌ رقبا را دارا‌هستند یا خیر؟

بدین ترتیب درصورتی که مشتری‌های شما دارای ویژگی ‌های بالا می باشند، پس فعلا می‌توانید برای کسب‌ و‌ فعالیت خود یک نرم‌افزار طراحی و پیشرفت دهید.

۳- داشتن ایده‌ی دیدنی برای به کارگیری مشتری‌ها از اپلیکیشن
برای طراحی برنامه موبایل برای کسب و کار خود بهتر میباشد ایده های دیدنی داشته باشید که بتوانید کاربران را به سمت آن جذب فرمایید. با اعمال این عمل شما نیم بیشتر راه و روش را رفته اید و موردنیاز می باشد هرچه سریع تر اقدام به اجرای نرم افزار کنید.

براین اساس اگر ایده های جالبی ندارید بایستی ببسیار اعتنا فرمایید و محتاطانه اقدام فرمائید، زیرا نرم افزار هر چقدر هم کاربردی باشد البته نتواند کاربران را به اندازه کافی جذب و سرگرم کند مطلقا با ناکامی مواجه خواهید شد.

چه عواملی سبب می شود که اپ طراحی شده شمارا از دیگر برنامه ها متمایز نماید و کاربران را به استعمال مجدد از آن تشویق کند؟

برای مثال یک شرکت تبارک، با پیشرفت یک نرم افزار برای ارتباطات داخلی پرسنل خود که بوسیله این اپلیکیشن اخبار، اعلان‌ ها و منوی غذایی شرکت، برای کاربران ارسال می‌شد، طراحی و ایجاد کرد نمود.

پس مدتی آن‌ ها متوجه شدند که تنها چیزی که سبب میگردد نیروی کار به طور تر و تمیز بدین برنامه سر بزنند، منوی غذای شرکت بوده می‌باشد.

شرکت بعد از مطالعه های اعمال داده به این ایده رسید که میتواند از این فرصت به کار گیری نماید و خبر‌ها داخلی شرکت را در بخش پایینی منوی طعام قرار دهد. با انجام همین فعالیت منجر شد که واحد سنجش تضارب و استفاده کاربران از نرم‌افزار را ارتقا یابد.

۴- خلاق و مبتکر آرم دادن شما
به طور کلی استفاده از نرم‌افزار در تجارت‌ نماد دهنده این میباشد که کسب ‌و‌عمل شما علاقمند به نوآوری و مدرن بودن دارد. برای مثال چنانچه در ملاقات ها از تبلت استفاده فرمائید، مشتری ها ذیل ‌تأثیر این آیتم قرار خواهند گرفت.

امروزه استعمال از پاورپوینت و همچنین اطلاعات چاپ ‌شده یک مورد تماما جا افتاده هست، ولی از این نکته غافل نشوید که به کار گیری از امکانات جدید و مدرن تأثیر بسیار خیر بر مشتری ‌ها میگذارد.

جالب میباشد بدانید اکثر شرکت ‌ها دلایل چندان عالی و موثری برای به کار گیری از را نرم‌افزار ندارند، بلکه آن‌ها تنها به‌ ادله ذیل تأثیر قرار دادن سایرافراد از آن‌ استفاده می‌ کنند. البته نا گفته نماند که اجرا این فعالیت هیچ ایرادی ندارد.

بنابراین می اقتدار بیان نود که هیچ شرکتی در دانا نمی‌تواند یک فناوری و یا تکنولوژی را از بیرون وارد سیستم خود نماید و برای به کار گیری از آن به طور حرفه‌ای عمل نماید.

فقط با گذشت زمان و کار کردن با آن تکنولوژی می تواند سبب ساز توسعه شود. در واقع امروزه هیچ چیزی بیشتر از وسیع ساختن اپ تلفن همراه در استخراج‌ و‌ کار ها آرم ‌دهنده به ‌روز بودن آن نیست.

۵- موفق شدن در رقابت با شرکت‌های دیگر
امروزه طراحی اپ‌ موبایل مانند مجال های قبل سخت و مجال ‌بر نیست. در شرایطی که رقبای شرکتتان از اپلیکیشن گوشی برای استخراج و کارشان به کار گیری می نمایند، شما هم می ‌توانید از پلتفرم ‌هایی که نیاز کمتری به کدنویسی دارا‌هستند به کارگیری فرمائید.

درواقع تنها ادله موثر برای استفاده موسسه ها از نرم افزار در استخراج و کارهایشان میتواند رقابت آن‌ها با سایر رقبایشان باشد.

همچنین با ظهور اپ موبایل رقابت در بین آن ها بیشتر شده است. بدین ترتیب می اقتدار نتیجه گرفت که با بسط تکنولوژی واحد سنجش درخواست ها نیز بیشتر می‌گردد.

۶- به کار گیری از ایده‌ی سایر افراد و توسعه آن
با دقت به نکات اورده شده در مورد پیشین، درصورتی که رقبای شما از تکنولوژی تازه به کارگیری می نمانید، این میتواند صرفا یک برهان برای آن باشد که شما هم به اندیشه پیشرفت نرم‌افزار تلفن همراه برای استحصال کارتان باشید. به این ترتیب اگر موقتی ایده جدیدی برای پیشرفت و گسترش دادن اظهار نظر‌ی رقیبان خود دارید، سریع اقدام فرمائید. با ایفا این امر می‌ توانید زودتر از آنچه را که فکرش را می کردید، به موفقیت دست یابید.

معایب طرح ریزی موبایل برای دستیابی‌ و‌ کار


شروع هر کاری هم مزایایی را به یار دارد و هم معایبی که در پی میخواهیم به معایب طراحی نرم‌افزار موبایل برای کسب و کار اشاره نماییم.

۱- مشقت بار و مجال‌ بر بودن به ‌روز رسانی اپلیکیشن‌
پس از پیشرفت اپلیکیشن وظیفه دارید به طور مرتب آن را آپدیت رسانی نمائید. با استفاده از پلتفرم‌ های گسترش نرم افزار، بازنویسی و به‌ روز رسانی را به راحتی میتوانید انجام دهید.

ولی در‌حالتی که می خواهید تهیه و تنظیم نرم افزار خود را به موسسه ها ساخت‌و‌ساز برنامه و یا برنامه نویسان بسپارید، همان استارت در زمینه‌ی هزینه های هر دفعه بروز رسانی و اضافه شدن امکانات جدید به نرم افزار صحبت کنید و تا بتوانید قبل از پیشنهاد آن‌ها را برسی نمائید و با خیالی آسوده توصیه دهید.

۲- داشتن انتظار بیش‌ از اندازه از یک نرم افزار
طراحی نرم افزار گوشی برای حصول ‌و‌ شغل خیلی موثر میباشد و قادر است همت بسیار موثری داشته باشد.

اما می بایست به این نکته اعتنا نمود که در شرایطی که اپ را برای انجام همگی کارها در حیث بگیرید، واحد سنجش توقع شمارا بالا می‌برد. نرم افزار ‌ها هنگامی مفید و کاربردی می‌باشند که روی یک کدام از جنبه های کسب‌ و‌ شغل شما تمرکز داشته باشد.

بهتر است فقط از ۱ یا ۲ ویژگی کلیدی به ‌طور هم ‌زمان استعمال کنید. به همین خاطر شرکت‌ های والا از یکسری نرم افزار متفاوت برای شرکت به کارگیری می نمایند.

در صورتیکه شما اهداف استحصال‌ و عمل خود را به گونه ای تهیه و تنظیم و رئیس کنید که بتوانید برای جنبه ‌های گوناگون آن از برنامه‌ های مختلف به کارگیری فرمائید تاثیر چشمگیر آن را خواهید رویت کرد.

۳- نداشتن منابع کافی برای حمایت از اپلیکیشن
در صورتیکه منابع و امکانات لازم را برای حفاظت و حمایت از نرم افزار را درون سازمان خود ندارید، یه طور قطعی ایده‌ی گسترش برنامه شما تا قبل از این که به‌طور بی نقص اجرا گردد، با شکست روبه‌رو خواهد شد.

برای ساخت اپ موبایل خود در همگی سازمان باید به نکات زیر اعتنا نمایید:

یافتن حامیان استفاده از تکنولوژی های جدید
در نظر گرفتن امکان تجمیع با سیستم جان دار
تحقیق میزان اختراع و ابتکار عمل نرم‌افزار
ساخت و ساز محتوای نرم‌افزار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.