سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تفاوت های اپلیکیشن موبایل و وب سایت ریسپانسیو

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت های اپلیکیشن موبایل و وب سایت ریسپانسیو

۱۸ بازديد
این که استحصال و امور سعی می نمایند تا تولیدها خویش را از روش دستگاه های موبایل در دسترس بگذارند بر کسی پوشیده وجود ندارد. شما می توانید از روش داشتن یک وبسایت موبایلی یا این که اپلیکیشن گوشی، میران فروش دستیابی و کارخود را ارتقاء و وفاداری مشتریانشان را مراقبت نمائید از طرفی مدام در دسترس انها باشید. هم اکنون سوال این میباشد، کدام نوع (وبسایت موبایلی یا این که نرم افزار گوشی) برای کسب و کار شما بهترمی باشد ؟ یا این که شاید عالی است که هر دوی آنان را داشته باشید؟
هم وبسایت های موبایلی و هم نرم افزار های موبایلی طراحی اپلیکیشن در مشهد به مشتریان اذن میدهند تا از روش دستگاه هایی که آنها بیشترین به کار گیری را دارا هستند(گوشی) شما را پیدا نمایند و به بیزنس شما دسترسی داشته باشند. اما وب سایت موبایلی و اپ تلفن همراه مشابه یکدیگر نیستند. برای کمک به تصمیم گیری شما، ما تفاوت های این دو و این که چه طور این ها می‌توانند بیزنس شمارا رونق ببخشند، تفصیل می دهیم:
سایت ریسپانسیو (اینترنت تلفن همراه) چیست؟
ورژن ای از تارنما که در دستگاه های تبلت و تلفن همراه نمایش داده میشود و به طور مخصوص برای صفحه ها خرد و لمسی پیاده سازی میگردد و یوزرها با وارد کردن نشانی وبسایت مورد نظرشان درتبلت و موبایل شان به وبسایت دسترسی مییابند.
نرم افزار گوشی چیست؟
اپلیکیشن‌ موبایل عبارتست از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم ادله گوشی یاروهمدم دارند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را ایفا میدهند. بر خلاف اینترنت تلفن همراه، یک نرم افزار موبایلی باید معمولا از یک بازارگاه مانند اپل استور برای سیستم عامل ios و گوگل پلی و بازار برای سیستم دلیل آندروید، دانلود و نصب خواهد شد.
مزایای اینترنت موبایل:
مزیت اساسی اینترنت گوشی در دسترس خیس بودن وبسایت به طور منظم توسط مخاطب موبایلی میباشد. اینترنت تلفن همراه می‌تواند همه عناصر ورژن اساسی اینترنت وبسایت را (مانند ظواهر و گرافیک، پوسته صفحه ها، عکس ها و سایر محتوا) اکران دهد؛ ولی خصوصیت یک واسط کاربری متناسب با تلفن همراه های گوشی این میباشد که بتواند خوانایی و کوشش بهتری در حالت اکران در گوشی های موبایل و تبلت داشته باشد. با داشتن یک اینترنت موبایل مشتریان می‌توانند با هر دستگاهی در هر لحظه و هر مکانی به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و از این تجارب لذت ببرند.

مزایای نرم افزار گوشی:
اگرچه کارکرد برنامه گوشی بسیار مشابه به اینترنت تلفن همراه میباشد، البته به استحصال و امور این برتری و مزیت را میدهد که بر روی دستگاه مشتری شعبه ای از خویش داشته باشند. ازآنجاکه یوزرها بایستی نرم افزار را دانلود و نصب کنند استخراج و امور در دست گرفتن بیشتری روی حضورشان روی دستگاه یوزرها تا اینترنت گوشی ها دارند. برای مثال یک برنامه تلفن همراه قادر است بسته یا این که غیرفعال شود ولی هنوز در دورنما درگیر ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) و گردآوری داده ها درباره‌ی رفتار و ذوق های مشتری می باشد. ضمن این، برنامه های گوشی شغل را برای جلب وفاداری مشتری و پرداخت موبایلی بر روی یک پلت هیبت واحد شل می نمایند. همینطور نرم‌افزار گوشی دسترسی پذیری راحت تری دارد. تمام کاری که برای باز کردن یک برنامه بایستی جاری ساختن دهید یک لمس و تاچ کردن میباشد؛ در مقابل برای گشودن سایت با موبایل شما باید مرورگر خویش را گشوده کرده و نشانی تارنما را در آن تایپ کنید.







خصوصیت های اینترنت گوشی و اپلیکیشن تلفن همراه:

اگرچه برنامه موبایل و اینترنت گوشی مشابه به یکدیگر نیستند اما رسالت هر دوی آنان بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه است که میتواند به رونق بخشیدن به تجارت شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مختصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با استفاده از GPS گوشی شان و نقشه به راحتی میتوانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی: این قابلیت و امکان یوزرها را قادر می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارند.
فروشگاه موبایلی: مغازه موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل را میسر سازد. به این ترتیب مغازه موبایلی شما خلال معرفی بیزنس شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم‌افزار و اینترنت موبایل ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا‌هستند. بخصوص در برنامه های تلفن همراه شما می‌توانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبرها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی میتوانید مطمئن باشید که در میان انبوهی از پیامک ها و پست الکترونیک های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمی‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.