جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

۲۵ بازديد

ما در نسلی زندگی میکنیم که مردم به تلفن های هوشمند خود متصل میباشند و برای کارهای روزمره خود از تلفن های هوشمند به کار گیری می کنند.
بر پایه ی تحقیقات انجام یافته در سال 2022 بیشتراز 258.2 اپ تلفن همراه دانلود خواهد شد.
از میانگین مجال روزانه استعمال از تلفن های هم پا، مقدار زیادی متعلق به شغل کردن با اپ های موبایل هست.
هر روز بر کسب و کارهای پیشرویی که به لزوم به کار گیری از نرم‌افزار گوشی پی می برند افزوده گردد.
بر خلاف فرضیه ای که اکثر صاحبین کسب و کار طراحی اپلیکیشن در مشهد دارا‌هستند این می باشد که داشتن اپ برای تجارت، از امور گران قیمت می باشد. این قضیه را مد حیث داشته باشید که با با هر بودجه ای می توانید یک نرم‌افزار گوشی داشته باشید.
هزینه تشکیل داد اپ موبایل
در صورتی این نوشته‌علمی را به این مراد می خوانید که یک قیمت مشخص و معلوم برای طراحی اپلیکیشن موبایل دریافت کنید، قطعا ناامید خواهید شد. زیرا طراحی نرم‌افزار موبایل بها استاندارد و ثابتی ندارد.
قیمت یک اپلیکیشن به یکسری فاکتور بستگی دارد مثل انتخاب پلتفرم نرم‌افزار، تکنولوژی ساخت اپلیکیشن، مدل کسب و کار برنامه و همچنین به نوع توسعه دهندگانی که اپ را تولید می کنند.
به دنبال به پژوهش فاکتورهای موثر بر روی قیمت اپ های موبایل می پردازیم.
مدل بیزنس اپلیکیشن
چنانچه شما یک استحصال و کاری دارید و قصد دارید تا هزینه طراحی اپلیکیشنی را تخمین بزنید، استارت باید مدل بیزنس اپلیکیشن مورد نظر را معلوم نمائید. مشخص نمائید که هدف شما از طراحی این اپلیکیشن چیست؟ روش های درآمد زایی اپلیکیشن چه چیزهایی خواهد بود؟ چه هنگامی و از چه طریقی به نقطه سر به سر خواهید رسید؟

مشاهده تعداد از برنامه های مشابه کمک میکند تا بتوانید مدل کسب و کار اپلیکیشن خود را معین نمایید و بتوانید ارزش افزوده ای ضمن برنامه های موجود به مخاطبان خود بدهید.

طراحی مدل کسب و کار به شما کمک می کند تا نوع نرم‌افزار مورد نظر و دامنه امکانات نرم‌افزار معلوم شود. بعد از مشخص و معلوم شدن مدل بیزنس شما می‌توانید پارامترهای دیگری که بر روی قیمت اپلیکیشن موءثر می باشند را مشخص کنید.

نوع تکنولوژی ساخت برنامه
تکنولوژی ساخت برنامه یک کدام از پارامترهای بسیار مهم در تعیین قیمت اپلیکیشن هست. درپی به بازرسی تکنولوژی های تشکیل داد نرم‌افزار موبایل می‌پردازیم:

اپلیکیشن های Native
این اپ ها با زبان های منحصربه‌فرد سیستم کارداران نوشته می شوند و از کارایی و تلاش بالایی بهره مند میباشند. لهجه های native سیستم دلیل ios، زبان Swift یا Objective C میباشد و برای سیستم استدلال اندروید زبان های java یا Kotlin میباشد.

وسیع ترین مزیت بسط نرم‌افزار ها به این طریق کوشش (performance) بالای نرم افزار می‌باشد، وقتی که شما اپلیکیشن خود را بصورت Native می‌نویسید کدهای شما به زبان ماشین کامپایل خواهند شد که همین زمینه سبب ساز می‌گردد شما حداکثر بازدهی ممکن از نرم افزار را داشته باشید.

دیگر مزیت این اپ ها این هست که توسعه دهنده به همگی امکاناتی که سیستم عامل به اپلیکیشن نویس می دهد دسترسی دارد و هر امکانی قابل پیاده سازی میباشد.

اپلیکیشن های Hybric
به زبان ساده نرم‌افزار های hybrid در واقع همان وبسایت میباشند ولی با این تفاوت که در قالب نرم‌افزار به کاربر نمایش داده می‌شوند و کاربر نیازی نداری که مرورگر خود را باز کند.

برنامه های Hybrid توسط HTML و CSS و JavaScript بسط داده می شوند و سپس بوسیله نرم‌افزارهای مانند Cordova به برنامه Native تبدیل میگردند.

از مزایای این برنامه ها این است که برای هر دو پلتفرم اندروید و ios یک بار توسعه و گسترش داده می‌شوند. البته عملکرد نرم‌افزار به نسبت native زیر تر خواهد بود.

در مجموع برای برنامه هایی که قرار می‌باشد یک تجارت دور از شوخی باشند و امکانات جدیدی به آنان اضافه خواهد شد، سفارش می شود که از گویش های native استفاده شود.

گزینش سیستم دلیل
دو سیستم برهان محبوب برای ساخت اپ های موبایل اندروید و ios هستند. هر دو این دو سیستم استدلال برای توسعه نرم افزار پیشنهاد میشود.

بهترین حالت سرمایه گذاری این می‌باشد که اپلیکیشن برای هر دو سیستم استدلال توسعه و گسترش داده شود. در حالتی‌که که هزینه هر دو اپلیکیشن در بالا بالا باشد، می توانید با یکی از سیستم عامل ها کار را استارت فرمائید، آن‌گاه سراغ سیستم عامل آتی بروید.



بی شک اندروید دارای کاربران بیشتری میباشد زیرا سیستم عامل اندروید بر روی برندهای مختلفی از تلفن های هوشمند سوار شد‌ه‌است اما تنها کاربران تلفن های هوشمند اپل از سیستم برهان ios استفاده می کنند.

از این رو در‌صورتی‌که فقط می خواهید بر روی یک سیستم دلیل، نرم‌افزار را بسط دهید عالی هست شروع طراحی نرم‌افزار اندروید را در دستور کار خود قرار دهید.

امکانات نرم‌افزار
اگرکه امکانات غامض ای برای برنامه گزینش کنید، هزینه توسعه و گسترش آن ارتقا می یابد.

به عنوان مثال اپلیکیشنی که برای ورود کاربران از یک سیستم ساده شماره تلفن همراه و واژه و کلمه عبور استعمال می کند در عوض اپلیکیشنی که همانند شبکه های مردمی این قابلیت را به استفاده کننده بدهد که از سیستم احراز هویت دو مرحله ای ( Two factor authentication) استفاده کند، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

امکاناتی همانند پرداخت، جستجو، خرید، نمایش کاربران دیگر در نقشه، ارسال نوتیفیکیشن، امکان چت مسلما باید هنگام برآورد بها ذکر شود زیرا مواردی میباشند که تاثیر زیادی بر روی قیمت اپ دارا هستند.

طراحی واسط کاربری اپلیکیشن
طراحی اپ یک کدام از ویژگی های حیاتی برنامه است. در برنامه های تعاملی با استفاده کننده معیار مراقبت استفاده کننده در اپ یکی از پارامترهایی میباشد که می بایست در طراحی رعایت خواهد شد.

یک طراحی خوب می بایست امکانات اپ را با المان های ظاهری به گونه ای ترکیب کند تا معیار حظور کاربر در اپ را افزایش دهد.

در حین ساخت وب سایت و برنامه، رقم زدن یک احساس بهتر برای کاربر هنگام به کارگیری از برنامه یکی پارامترهایی هست که قادر است موفقیت برنامه شما را تضمین کند.

سود گیری
اگر پیرو گسترش یک برنامه موبایل برای بیزنس خود می‌باشید، ارزان ترین طرز این می‌باشد که با سرویس های برنامه ساز خودتان اقدام به ساخت و ساز نرم‌افزار فرمائید. یا در‌حالتی که در‌پی راه‌های ارزان دیگر هستید می‌توانید در سایت هایی که مربوط به فریلنسر ها است ( مثل پونیشا) پروژه خود را تعریف فرمایید و با قیمتی خیلی پایین اپلیکیشن خود را طراحی نمایید.

اما اگر میخواهید یک کسب و کار دورازشوخی و بر روی بستر تلفن های هوشمند آغاز نمایید بهتر می‌باشد که با یک شرکت قوی که به صورت تخصصی، شغل توسعه اپ گوشی اعمال میدهد، کار را آغاز کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.