جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

تسلط بر مهارت های برنامه نویسی موبایل

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تسلط بر مهارت های برنامه نویسی موبایل

۲۷ بازديد

صنعت قابل انعطاف افزاری گوشی ، بسیار بزرگ می باشد و انتظار میرود در سال آتی ( 2020) هم رویش اکثری داشته باشد، این پرورش به قدری است که هر اپلیکیشن نویس را مجذوب میکند تا یک نرم‌افزار نویس گوشی شود، ما شیوه شغل های عالی در این نوشته‌ی علمی نوشته ایم که صد در صد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای تلفن همراه ها نرم‌افزار ساخت و ساز فرمائید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد



در واقع پژوهش ها نشان میدهد بها صنعت قابل انعطاف افزاری گوشی در سال 2020 به مقدار 188.9 بیلیون دلار خواهد رسید.اما این داده های عددی در طول تایپ کردن نوشته‌علمی در سال ۲۰۱۸ بود و فعلا که سال ۲۰۲۰ هم آحاد شد‌ه‌است اتفاق شگفت انگیزی صورت داده، این مبلغ خیر صرفا حقیقت عدم وجود بلکه بجای 188.9 بیلیون دلار به 581.9 بیلیون دلار رسیده میباشد یعنی تقریبا چهار موازی چیزی که حدس گردیده بود.

با این رشد مطمئنا بازار عمل اپلیکیشن نویسی گوشی بسیار پرسود خواهد بود . در این مورد می‌توانید در شرکت های اپ نویسی گوشی استخدام گردید یا این که اپلیکیشن های فردی خویش را ایجاد کرد کنید .

برای استارت اپلیکیشن نویسی موبایل نیاز وجود ندارد مطلقا دانشکده یا این که مکان خاصی برای فراگیری نام نویسی فرمائید و مدرک خاصی اخذ نمایید ، اما این فعالیت را می توانید ایفا دهید ولی هزینه و فرصت مازاد از شما میگیرد .به همین دلایل می‌باشد که ما را فعال‌سازی کردیم تا از هر مکانی بتوانید به راحتی از فراگیری های آنلاین لذت ببرید و با استعمال از فراگیری های اپلیکیشن نویسی گوشی بتوانید اپلیکیشن نویسی گوشی را خاطر بگیرید .

اگر حوصله ی تحقیق ی ظریف نوشته‌ی علمی ی ذیل را ندارید ما یک پادکست صوتی ساخت کرده ایم که می توانید بجای قرائت نوشته‌ی علمی آنرا از همین تحت گوش بدهید:

پادکست صوتی در امر اینکه چه طور یک نرم افزار نویس گوشی گردید





چطور یک نرم افزار نویس گوشی گردید ؟‌
در این نوشته‌ی‌علمی ی آموزشی ما پنج گام برای شما آماده کرده ایم که با خواندن و فعالیت کردن به آن ها شما می توانید یک اپلیکیشن نویس گوشی گردید . پس بیایید آغاز کنیم.


راه کارهایی که در ذیل ارائه گردیده است نتیجه ها سالها پژوهش ها و تجربیات مهندس نیکزاد میباشد که با همیاری گروه آموزشی ساخت شده است و این شیوه شغل ها به وسیله هزاران نفر مصرف شده و توفیق آمیز بوده می باشد.



برای آغاز برنامه نویسی موبایل یکی پلتفرم های گوشی را انتخاب فرمایید .
اولین گام برای یادگیری نرم‌افزار نویسی تلفن همراه این میباشد که شما آغاز پلتفرم خویش را مشخص و معلوم فرمایید . پلتفرم های متعددی همانند Android , iOS , windows , blackberry و symbian و ... می‌توانید برای گوشی ها پیدا نمائید اما چیزی که مشخص میباشد این است که Android و iOS می باشد که به بازار گوشی های هوشمند اشراف دارا‌هستند .

ممکن هست نرم افزار نویسی برای windows هم دیدنی باشد ولی سودمند نخواهد بود بدین ترتیب در‌صورتی‌که به اندیشه درآمدزایی بهتر از این راه می‌باشید طرز عاقلانه این هست که از در بین Android یا این که iOS یک کدام از را انتخاب نمایید ولی میتوانید هر دو را هم تعیین نمایید !

در حالتی که بخواهید در هر مورد از این پلتفرم ها اپ ساخت کنید مباحث مختلف میباشد و هرکدام تخصص طلاق مستلزم است .

برای شروع سفارش نمی شود که سراغ تسلط بر نرم افزار نویسی هر دو پلتفرم یعنی android و iOS بروید عالی هست شروع یکی از آن ها را تعیین نمائید پس از اشراف بر یک کدام از آن ها میتوانید به راحتی به پلتفرم دیگر هم کوچ فرمایید .

شما می‌توانید از ویدیو تحت که به عبارتی ویدئو پادکست صوتی این نوشته‌علمی میباشد به کار گیری نمایید تا در صورتی‌که صبر ی پژوهش ی با تمرکز مقاله را ندارید از آن به کارگیری فرمائید :‌




برای آغاز نرم افزار نویسی موبایل ،‌ مهارت های اساس ای بگراند را خاطر بگیرید
برای اینکه به یک نرم افزار نویس تلفن همراه تبدیل گردید ، بایستی مهارت ها و علم ما یحتاج برای پیشرفت ی اپلیکیشن را خیال و خاطر بگیرید . البته پیش از شیرجه زدن به دنیای برنامه نویسی عالی است به پرسش پایین جواب بدید .

شما دقیقا از کجا دارید استارت می کنید ؟



سه نوع نمایش برای جواب به‌این پرسش قادر است وجود داشته باشد .

شما اپلیکیشن نویس اینترنت می باشید و الان دوست دارید اپلیکیشن نویسی تلفن همراه را خیال بگیرید ، در‌این‌وضعیت‌‌ ما پلتفرم های خیر را برای استارت کردن برنامه نویسی اندروید به شما معرفی خوا‌هیم کرد مثل Appcelerator Titanium .
شما هیچ تجربه ای در خصوص کدنویسی ندارید اما بصورت مقدماتی می دانید که شی گرایی چیست و چطور کار میکند ؟ در این‌شرایط‌ فهم و شعور و یادگیری طریق ی پیشرفت ی یک نرم‌افزار تلفن همراه برای شما معمولی خیس خواهد بود .
شما قطعا هیچ دانشی دراین مورد ها ندارد و از صفره صفر میخواهید آغاز فرمایید ؟ در‌این حالت‌‌ سفارش می کنیم دست‌کم یک بعد از ظهر ی آموزشی مبانی نرم افزار نویسی و کامپیوتر را سپری فرمایید آنگاه وارد مباحث اپ نویسی گردید .
خب موقتی که با دقت به موردها بالا متوجه شدید در چه مکانی میباشید بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید .

مرحله ی بعدی مشمول مفاد تحت خواهد بود

اشراف بر مهارت های نرم افزار نویسی گوشی
بعد از اینکه پلتفرم تلفن همراه مد لحاظ خویش را مشخص کردید مثلا Android یا این که iOS شما می بایست مفاهیم اصلی نرم‌افزار نویسی و زبان مایحتاج آنرا برای ساخت اپلیکیشن ها خیال و خاطر بگیرید .

استارت تشکیل داد اپلیکیشن برای iOS





شما بایستی گویش های نرم افزار نویسی Objective-C و Swift را خیال و خاطر بگیرید . ولی دقیقا کدام یک را بایستی گزینش فرمایید ؟ جواب بدین پرسش به این گزینه بستگی داره که شما چرا نرم افزار نویسی iOS را می‌خواهید آغاز کنید .

چنانچه قصد شما از یادگیری برنامه نویسی iOS این است که محصول فردی خویش را تشکیل داد نمائید swift گزینه ی بهتری خواهد بود . swift در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان تا کنون برخورد های مثبتی اخذ نموده است .

اما در حالتی که قصد دارید نرم‌افزار نویسی iOS را با هدف استخدام شدن در شرکت ها نرم افزار نویسی خیال بگیرید آیتم ی Objective-C گزینه ی بهتری خواهد بود .

هزاران نرم افزار iOS وجود داراست که با Objective-C تاسیس شده است برای بروزرسانی و مدیریت آنها نیاز به نرم افزار نویس Objective-C میباشد .

کمپانی اپل کتابخانه ی پیشرفت دهندگان iOS را فراهم نموده است که مستندات بسیار نه برای برنامه نویس ها تلفن همراه میباشد .

شما می‌توانید فراگیری ها و ویدیوهای اکثری را پیدا کنید که به شما در اپ نویسی iOS کمک خواهند کرد .

با به کار گیری از این مستندات ابهام یادگیری توسعه ی اپلیکیشن های iOS به قسمت های خرد تقسیم می‌گردد و شما به راحتی میتوانید انها را حافظه بگیرید . در واقعیت بخش توسعه و گسترش دهندگان iOS وب لاگ های آموزشی متعددی میباشد .
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.