پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت

۱۱ بازديد

امروزه استفاده از گوشی گوشی بیش تر از هر فرصت دیگری رایج گردیده است، به طوریکه اکثر زمان ها نیازهای افراد از طریق همین موبایل یار و همدم رفع می‌گردد. یکی‌از موضوعاتی که سبب دیدنی تر شدن گوشی شد‌ه‌است، وجود برنامه های مختلف بوده که هرکدام از آنان دارای کاربردها و سعی های مختص به خود می‌باشند. همانگونه که می‌دانید، برای حصول و کارهای کوچک جان دار در فضای مجازی نیز یک برنامه طراحی گردیده است. پس یک کدام از طرز های درآمدزایی با به کار گیری از به کاربردن انواع اپلیکیشن میباشد. چنانچه طراحی اپلیکیشن در مشهد شما نیز جزو عده ای می‌باشید که اقدام به فعال سازی تجارت خود کردید ولی فروش و منفعت قابل توجهی در این مورد استخراج نکردید، یا رضایت کافی از خدماتی که به افراد ارائه دادید به دست نیاوردید، سفارش می کنیم که مطالعه این نوشته‌علمی را از دست ندهید. ما درین محتوا همت داریم به مزایای به کار گیری از اپلیکیشن پرداخته و اطلاعاتی در این مورد ارائه دهیم. یاروهمدم ما باشید.

نرم افزار چیست؟

همانطور که همه کامپیوترها دارای نرم افزارهایی میباشند که هر مورد کاربردی دارند، تلفن های یاور و تبلت ها نیز مجهز به این نرم افزارها هستند. در واقع بدین نرم افزارها نرم افزار یا به اختصار اَپ گفته میگردد. به طور مثال، برای شما نیز پیش آمده است که برای پخش نوا گزینه علاقه تان، از یک نرم افزار استعمال کرده اید. یا برای نصب اپلیکیشن های جدید، اپ های ایرانی و خارجی را به عمل برده اید. یا حتی برای پیام دادن به دوستانتان نیز از آن استفاده نمودید. همه نرم افزار ها نام برده، نرم‌افزار های نصب شده در موبایلتان میباشد که به شما در رفع نیاز و منظور تان امداد می کنند.

تفاوت اپ با وب سایت

آزادی کار از مهم‌ترین تفاوت های در میان برنامه و وبسایت، محسوب می شود. استفاده کننده بدون اینکه آنلاین شود و در حالت آفلاین، می‌تواند از اپلیکیشن مورد نظر خود به کارگیری کند در حالیکه وب سایت ها فقط در پنجره مرورگر، قابلیت و امکان به کار گیری دارا هستند. در واقع با بستن مرورگر خود، دیگر کار کشته به مشاهده وبسایت و اطلاعات لازم خود نخواهید بود.

آیا نرم افزار برای انواع حصول و کارها خوب می‌باشد؟

از آنجایی که برنامه نوعی وسیله ارتباطی با استفاده کننده به شمار می رود، مزایای زیادی را به همراه دارااست. اما شاید یک اپ مطابق با نیازهای فروشنده و کاربران یک تجارت باشد، درحالیکه همان اَپ برای تجارت دیگر مناسب نباشد. به این ترتیب ما یحتاج است که استارت به تفحص تجارت و کاربر خود بپردازید و از مناسب بودن یا نبودن این کانال ارتباطی مطمئن شوید. اولی راهکار دانستن به این مسئله، استیناف خوی مشتری و چگونگی حضوری وی در اینترنت می باشد. به ذکر معمولی تر اینکه کاربر حصول و کارتان، با کدام کانال های ارتباطی وارفته بوده و استفاده بیشتری از آن داراست. برخی از مخاطبان با به کار گیری از کامپیوتر و مرورگرها به جست و جوی اطلاعات مد حیث خود میپردازند. در مقابل برخی دیگر نیز محتوای مورد نظر خود را به صورت یک نرم افزار و در دسترس خود دارند. البته در یک فایده گیری کلی، حدود ۸۶ درصد مجال کاربران در به کارگیری از اپ های متنوعی که در گوشی خود دارند، سپری شده و ۱۴ درصد از زمانشان را صرف تارنما ها می کنند.

مزایای به کار گیری از نرم‌افزار تلفن همراه چیست؟

همه افراد دارای کسب و کار، فروش بیشتر تولیدات و ارائه خدماتشان جزو تقدم هایشان به حساب میآید. صاحبان تجارت برای رسیدن به این هدف، از روش های مختلفی به کارگیری می کنند که یکی از مهمترین آنان تبلیغات است. البته جاری ساختن تبلیغات، به سرمایه زیادی نیاز دارد که بسیاری از افراد قادر به اعمال آن نیستند. به همین ادله، اکثر اوقات دارندگان بیزنس به استفاده از نرم‌افزار روی آورده اند و از این‌راه، منفعت و موفقیت های قابل توجهی را استحصال کرده اند. البته مزایای به کار گیری از نرم‌افزار برای یک کسب و کار چیست؟ پیرو به مهمترین مزایای آن می‌پردازیم.

ارتباط خوب با مشتریان

تلفن همراه موبایل یکی ابزارهایی هست که همواره در دسترس افراد، جای‌دارد. با طراحی یک نرم‌افزار نیز افراد می توانند به راحتی و با سرعت بیشتری، به خدمات و تولید ها مختلف دستیابی و کارتان دسترسی پیدا کنند. در یک برنامه، اطلاعات متنوعی درباره‌ی با محصول و خدمات وجود دارااست که افراد می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی یابند.

ارسال هشدار به مشتریان

با به کارگیری از نوتیفیکیشن یا ارسال هشدار به مشتریان، می توانید آن ها را با محصول ها نو خود مطلع نمایید. پس با به شغل بردن نوتیفیکیشن در کوتاه ترین زمان و با سرعت، میتوانید با کاربران خود تعامل و ارتباط برقرار کنید.

مشاهده اطلاعات جدید

یکی مزایای نرم افزار های متفاوت، ارائه اطلاعات تازه در کمترین زمان ممکن در مشت کاربران می باشد. به طور مثال، ارتقاء یا قیمت یک محصول، موجود شدن دوباره یک متاع پرطرفدار و… همگی مواردی هستند که مشتری می بایست از آن ها مطلع خواهد شد. به همین برهان با ارائه تغییرات ذکر شده در اپلیکیشن کسب و کارتان، به راحتی میتوانید به مشتری تغییرات انجام شده را اطلاع دهید.

دسترسی بسیار شل و ول

جستن آدرس وبسایت، تایپ کردن و… به عنوان مثال مواردی میباشد که سبب ساز خستگی و هدر رفتن مجال مشتری می‌شود. یکی از مزایای به کار گیری از برنامه راحتی آن است و مشتری می‌تواند با به کار گیری از آن، خدمات و کالا مورد نظر خود را سوای جاری ساختن دادن کارهای طاقت فرسا پیدا کند.

بهره گیری

موقتی، کسب و کارهای مختلف از مغازه ها تا بانک ها و کلینیک ها، نرم افزار مورد نظر را ساخته و به کاربران می‌دهند. امروزه محبوبیت اپ موبایل، روز آپ دیت افزایش مییابد. زیرا از مزایای بسیار زیادی منتفع بوده و از دید دیجیتال مارکتینگ نیز اهمیت بالایی دارد. همان گونه که در‌این نوشته‌ی علمی اشاره نمودیم، یک کدام از مهمترین مزایای اپلیکیشن، قابلیت و امکان ارتباط مستقیم با مشتری و بازاریابی هدفمند هست. بنابراین درصورتی که شما نیز جزء عده ای می‌باشید که از میزان فروش جنس و پیشرفت استحصال و کارتان رضایت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که یک اپلیکیشن مناسب با عمل خود طراحی نمائید. در اینصورت می توانید سود و موفقیت قابل توجهی را استخراج کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.