دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایای اپلیکیشن برای کسب و کارها

۱۴ بازديد

چرا طراحی نرم‌افزار سوپر مارکت آنلاین؟
سابق‌ها در صورتیکه به‌صورت به طور کاملً تصادفی می‌دیدند که کودک‌هایشان از مغازه‌های اینترنتی آنلاین خرید می‌کنند، شاید قتل‌عام می‌کردند! به هیچ وجهً کسی به خرید اینترنتی باور نداشت. ولی حال چه فکری درباره ی خرید اینترنتی می‌کنند؟ 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



الان همگی به تفکر راحتی و آسایش خودشان میباشند. همه‌چیز را با جستجو در گوگل پیدا می‌کنند و در اولین فرصت خریدشان را تک تک می‌کنند. ولی در حال حاضر دیگر معدود‌تر کسی به خودش زحمت می دهد وبسایت فروشگاه اینترنتی را در گوشی یا کامپیوترش باز کند.

مردم ترجیح می‌دهند همه‌چیز را به‌صورت آماده برای خودشان داشته باشند؛ اکثر زمان ها هم پیرو کسب و کارهایی می‌روند که اپلیکیشن دارا هستند و قابلیت خرید و تهیۀ کالای موردنیازشان را به‌صورت آنلاین و به‌راحتی کل فراهم می‌کنند.

خریدهای سوپرمارکتی هم، جزو خریدهای همیشگی مردم هست. هیچ‌کس بدش نمی‌آید در هوای باد و بارانی یا حتی آفتابی و داغ، در خانه‌اش بشیند و سفارش نمک، فلفل و بقیۀ مفاد را بدهد و درب خانه‌اش تحویل بگیرد.

بگذارید کمی بیشتر در خصوص مزایای برنامه برای دستیابی و کارها حرف کنیم.

مزایای اپ برای کسب و کارها:
مزایای نرم‌افزار برای کسب و کارها بسیار زیاد می باشد و آن را در مطلبی دیگر پژوهش کرده‌ایم. درین نصیب به‌صورت خلاصه در زمینه ی آن سخن می‌کنیم.

افزایش فروش: وقتی که کسب و کار شما برنامه داشته باشد، خودبه‌خود دربین افراد دست به دست میگردد و فروش‌تان هم بیشتر خواهد شد.
به‌روز رسانی: مشتریان شما می‌توانند در هر لحظه، بروزرسانی‌های شمارا ببینند و از شما خرید کنند. تولیدها جدیدی که به لیست فروش‌تان اضافه می‌کنید را مشاهده می‌کنند و در حالتی که خوششان بیاید، آن را می‌خرند.
تصور برندتان ارتقا مییابد: هنگامی که برای تجارت خودتان برنامه بسازید، افراد میل بیشتری به برند شما علامت می‌دهند و مشتری‌های امروزی بیشتری به حصول و کارتان جذب خواهند شد.
دیگر نیازی به سرازیر شد و پاش برای تبلیغات نخواهید داشت: دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ و غیره نخواهید داشت. کاربران‌تان آحاد مجموعه‌بندی‌های مربوط به محصول ها فروشگاه‌تان را با یک‌سری کلیک معمولی از تلفن همراه‌شان می‌بینند.
از رقبایتان جلو می‌زنید: یکی‌از مهم‌ترین مزایای ساخت اپلیکیشن برای استحصال و کارتان این هست که چنانچه رقبایی داشته باشید که مثل شما نرم‌افزار نداشته باشند، شما شل‌تر می توانید خودتان را نشانه دهید و کاربران بیشتری هم خواهید داشت.
می‌قدرت اپلیکیشن پارک 724 را نمونۀ بارز و بسیار پیروز طراحی اپ سوپرمارکت نام توفیق. عکس‌های ذیل، مربوط به همین اپلیکیشن می باشد.





چه امکاناتی برای تشکیل داد نرم‌افزار سوپرمارکت آنلاین برای استخراج و کارتان مناسب می باشد؟
امکاناتی که برای ساخت برنامه سوپرمارکت آنلاین باید مدنظر داشته باشید را در پی لیست میکنیم:

امکان ثبت تولیدات را در نرم‌افزار خود خواهید داشت.
می توانید تا یک‌سری جنس را تعریف و تمجید و تشکیل داد فرمایید.
می توانید در اپ‌تان تخفیفات گوناگون را اضافه نمایید.
قابلیت پرداخت آنلاین را می توانید برای خود اضافه نمایید.
ثبت نام کاربران به‌راحتی اعمال می‌گردد.
سبد خرید و گزارشات خرید را می توانید در نرم‌افزار کسب و کارتان داشته باشید.
به‌راحتی میتوانید از موجودی انبارتان باخبر شوید.
می‌توانید امکان مقایسه تولید ها را به اپلیکیشن‌تان اضافه فرمایید.
قابلیت و امکان فیلترگذاری و جستجوی تولیدات برای شما فراهم می‌شود.
و خیلی از امکانات دیگری که هر اپلیکیشنی باید داشته باشد.
هزینه ساخت اپلیکیشن یک کدام از مهم‌ترین مواردی است که دغدغۀ همۀ صاحبان کسب و کار هست. می توانید در نصیب مشاورۀ تخصصی سایت برنامه، هر سوالی که دارید را بپرسید.

درخواست مشورت کردن
در شرایطی‌که احتیاج به پند دارید شماره خود را ثبت نمائید تا کارشناسان باشگاه نرم‌افزار با شما تماس بگیرند.

درخواست مشورت کردن
جمع‌بندی
هنگامی که به هرجایی که رمز می‌زنید اکثر وقت ها افراد سرشان در موبایل‌شان می باشد و کل سرگرمی‌شان و کارهایشان را از طریق گوشی‌های گوشی‌شان جاری ساختن می دهند، خیلی هم به دور از انتظار نیست که افراد به به کارگیری از اپ‌ یک حصول و کارواکنش نه نشان دهند.

ساخت اپلیکیشن موبایل برای بیزنس یک سرمایه‌گذاری ایمن محسوب میشود. لحاظ شما درباره ی آن چیست؟ برای ما بنویسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.