سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اپلیکیشن نیتیو یک انتخاب یا یک ضرورت؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اپلیکیشن نیتیو یک انتخاب یا یک ضرورت؟

۱۰ بازديد

امروزه پیاده سازی نرم افزار های گوشی به یک الزام برای اکثر شرکت ها تبدیل گردیده‌است. یوزرها انتظارات متعددی هنگام کاربری با گوشی دارا‌هستند و بایستی همگام با منظور های در اکنون تغییر تحول یوزرها نرم افزار ها را بروزرسانی کرد. از این بین نرم افزار های نیتیو گزینش اکثری از شرکت ها میباشد چون آزادی کار و مزیت های بیش تری نسبت به هایبرید و اینترنت در چنگ یوزرها قرار میدهد. بسط دهندگان در پی منش های برای پیشرفت نرم افزار نیتیو میباشند تا هر چه بیشتر رضایت مشتری را جلب نمایند. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


پیاده سازی نیتیو مختص سیستم استدلال های گوشی میباشد. این نوع نرم افزار را میتوانید از روش برنامه های گوگل پلی استور، آپ استور و ….. دانلود فرمائید و به آسانی روی گوشی تان نصب نمائید. همان دیگر بسط نیتیو به معنای تشکیل داد نرم افزار برای هرکدام از سیستم دلیل های تلفن همراه به طور مستقل است.
در بسط نرم افزار نیتیو برای هرمورد از سیستم استدلال های گوشی ( آی وی اس – اندروید ) از گویش های اپلیکیشن نویسی اختصاصی به خویش به کار گیری میگردد. که درین فی مابین برای سیستم دلیل IOS از گویش های نرم‌افزار نویسی Objective-C یا این که Swift و برای سیتم دلیل اندروید از گویش های نرم افزار نویسی جاوا و کاتلین یاری گرفته می‌گردد.
کوشش و کارآیی نرم افزار های نیتیو
از‌آنجا‌که در گسترش نرم افزار های نیتیو آنها‌را برای یک پلتفرم خاص پیاده سازی و seo می نمایند، سعی خوب و قادر تری دارا هستند. سرعت انجام و برخورد گرایی نرم افزار نیتیو بسیار بیشتر میباشد. خلال این که در صورتی نرم افزار به صورت اصولی و مبنی بر استاندارد های پلتفرم درست شده باشد داده های اطلاعاتی در امنیت بیشتری قرار دارا هستند. در شرایطی‌که بخواهیم مقایسه ای در میان اینترنت نرم افزار ها و پیاده سازی نرم افزار نیتیو از نظر امنیت داشته باشیم، موفق نرم افزار های نیتیو میباشند.
مزایای به کار گیری از نرم افزار های نیتیو
تجارب کاربری بهتر و قادر از اثر گذار ترین مزایای این نرم افزار ها است.
این نرم افزار از تجهیزات مشقت بار افزاری تلفن همراه مانند جی پی اس، دوربین، میکروفن و غیره استعمال می نماید. و سبب ساز ارتقا سرعت جاری ساختن میگردند.
ایجاد کرد نرم افزار نیتیو به جهت این که جدا از هم و برای هر سیستم عاملی مستقل میباشد ،سهل و آسان میباشد.
احتمال بروز غلط و باگ نادر تری در طی پیشرفت و ایجاد کرد نرم افزار های نیتو است.


گسترش نرم افزار های نیتیو

برای گسترش هر تخصص و یا این که حرفه‌ای بایستی در بالا بدین نکته دقت داشت که آیا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؟ آیا توجیه اقتصادی دارااست؟ در گسترش نرم افزار نیتیو معمولا هزینه و میزان دارایی متعددی مصرف میشود. البته چنانچه که شغل را به صورت درست و اصولی اعمال دهید، همگی هزینه ها در حین مجال جبران گردد. برای سود گیری خوب می قدرت از تجارب کاربری و قابلیت و امکان های سیستم برهان بهره برد و آنان را در دست یوزرها قرار اعطا کرد.

شاید مهم‌ترین خصوصیت نرم افزار نیتیو تجارب کاربری نیکی میباشد که یوزرها را به خویش جلب می نماید. توسعه و گسترش نرم افزار های نیتیو در نرخ تبدیل مخاطب به مشتری موثر میباشد و فرایند فروش محصول ها یا این که سرویس ها را ارتقاء می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.