چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن اندروید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن اندروید

۱۱ بازديد

توضیح کوتاهی درباره لهجه های تشکیل داد نرم‌افزار اندروید
در دنیای دیجیتالی امروزی ما افراد زیادی میباشند که به فعالیت نرم‌افزار‌ نویسی عشق و علاقه دارا هستند و کوشش می‌کنند به بهترین نرم افزار‌نویس تبدیل شوند ولی با نقص‌ ممکن می‌باشد واکنش کنند. اختلال آنها این است که زیاد با گویش‌های برنامه‌نویسی آشنایی ندارند و دقیق نمی‌دانند هر زبان اپلیکیشن ‌نویسی برای چه کاری به کارگیری می شود؟ پیرو این مقاله ما می‌خواهیم این ایراد را حل کنیم و بیشتر درباره لهجه‌ های تشکیل داد نرم‌افزار اندروید صحبت بگوییم پس با ما یار باشید. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



ویدئو پییشنهادی : آموزش اندروید

در گذشته برنامه نویسان ساخت برنامه موبایل برای شروع کار خود فقط نیاز داشتند که دو لهجه نرم افزار‌نویسی را بیاموزند یک کدام از اندروید دیگری iOS. اما امروزه زبان‌های زیادی به وجود آمده‌اند و برای ساخت نرم‌افزار اندروید بایستی آنها‌را آموخت.



زبان های اپ نویسی برای ساخت نرم‌افزار اندروید
تلفن‌های اندروید در جامعه امروزی ما بوسیله‌ای تبدیل شده‌اند که در همه گوشه و کنارهای سراسر جهان موجود می باشند و هر فرد دستکم یک تلفن همراه یار و همدم برای خود دارااست. با افزایش تعداد کاربران اندروید، تقاضا برای پیشرفت و ایجاد کرد اپلیکشن‌های جدید برای این سیستم عامل ارتقاء پیدا کرده است.

زمانی نوبت به توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های اندروید می رسد، طیف گرانقدر‌ای از سیستم برهان‌ها وجود دارا‌هستند که از بسط اندروید نگهبانی می‌کنند اما تعیین گویش مناسب برای ساخت و گسترش نرم افزار‌های اندروید کار دشواری است. تعیین لهجه‌ های ایجاد کرد اپ اندروید ممکن می باشد مبتدیان را گیج کند و آن ها دقیق ندانند از کدام زبان به کار گیری کنند اما همین آیتم به پیشرفت‌دهندگان باتجربه این امتیاز را می‌دهد که بتوانند از تجارب خود به بهترین شکل استعمال کنند و خود را با زبان‌ های ایجاد کرد برنامه اندروید بروز کنند.

مقاله پییشنهادی : ایجاد کرد بازی اندروید

اندروید پذیرفته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین سیستم دلیل در عالم هست. اندروید توسط گوگل درست شده و یک سیستم دلیل منبع باز بر اساس لینوکس (Linux-based open source) می باشد. هر شرکت یا فردی میتواند از اندروید برای فروش و تبلیغات تولیدات خود به کارگیری کند.

در اصل، سیستم برهان اندروید به وسیله Android Inc برای دوربین‌های دیجیتال و گوشی ایجاد شده است.بعداز این محبوبیت چشمگیر، شرکت Android Inc به وسیله گوگل در سال ۲۰۰۵ خریداری شد. امروزه نسبتاً بیش از ۲٫۳ میلیارد گوشی هوشمند Android در عالم وجود دارد.

فعلا اجازه دهید شما را با بهترین و پرکاربردترین زبان‌های نرم افزار نویسی آشنا کنیم.

زبان نرم‌افزار‌نویسی جاوا (Java)
جاوا محبوب‌ترین و رسمی‌ترین زبان برای توسعه اپ‌های اندروید می‌باشد. بیشتر اپ‌های تلفن همراه مو جود در Play Store با به کار گیری از این لهجه توسعه یافته‌اند. زبان جاوا توسط Google دفاع می‌شود و ادله مهم محبوبیت آن همین هواخواهی گوگل می باشد.

مقاله پییشنهادی : شبیه سازهای اندروید

نکته: جاوا یک زبان اپ ‌نویسی منبع باز (open-source) می‌باشد و از مجال فعال‌ساز‌ی سیستم بررسی ها، گویش مهم برنامه‌نویسی اندروید بوده است. لهجه نرم افزار‌نویسی جاوا بوسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) در سال ۱۹۹۵ در Sun Microsystems ساخت‌و‌ساز شد که امروزه این لهجه برنامه‌نویسی متعلق به شرکت Oracle هست.

جاوا برای افراد مبتدی و تازه کار سهل و آسان نیست و برای تولید اپلیکیشن‌های پیچیده تلفن همراه و رسیدگی به فرآیند توسعه و گسترش آن ها، زبان اپلیکیشن نویسی جاوا به تجربیات نیازمند می‌باشد. البته همیشه تامین آنلاین برای جاوا در دسترس می‌باشد، بنابراین توسعه و گسترش‌دهندگان مبتدی یا حتی پیش کسوت‌ها میتوانند در صورت گیج شدن در کد یا هر مشکلی از امان آنلاین جاوا کمک بگیرند.



در جاوا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد با به کار گیری از زبان جاوا می‌توان طعم لذت‌نصیب پیشرفت و تشکیل داد اپلیکیشن اندروید را چشید. جاوا یاروهمدم با گویش اپلیکیشن‌نویسی C ++ بهترین زبان نرم افزار‌نویسی برای دانش آموزان و بسط‌دهندگان مبتدی و تازه کار هست زیرا آنان به راحتی با این دو لهجه میتوانند اصول برنامه‌نویسی را بیاموزند.

نوشته ی علمی پییشنهادی : بهترین گوشی اندروید

برخلاف Swift ،Kotlin و C #، جاوا ممکن است یک زبان برنامه‌نویسی مدرن نباشد و مرتباً ارتقا پیدا نکند. با این فعلا، جاوا نقطه شروعی برای توسعه و گسترش‌دهندگان می‌باشد. جاوا در مقایسه با Kotlin بسیار آسوده‌تر است. در صورتی شما یک توسعه و گسترش‌دهنده‌ی جدید می باشید که می‌خواهد پیشرفت و تشکیل داد اپلیکشن‌های اندروید را بیاموزید، جاوا می تواند یکی از ساده‌ترین طریق‌ها برای شروع شغل شما باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.