سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چرا از React Native استفاده می‌کنیم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چرا از React Native استفاده می‌کنیم؟

۱۳ بازديد

React Native چیست؟
React Native یک فریم ورک UI متن گشوده برای تشکیل داد اپلیکیشن تلفن همراه هست که به یاری آن و گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریت می‌قدرت برای iOS، اندروید، اینترنت و UWP (که یک پلتفرم برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های زیر ویندوز، XBOX و غیره میباشد) اپلیکیشن ساخت.
ری اکت نیتیو بر پایۀ خدمت دوستداشتنی فیسبوک، یعنی React میباشد و در پیاده سازی کاربری یا این که به عبارتی UI کاربرد دارااست. تمرکز اساسی React بر روی مرورگر می باشد، اما React Native برای تشکیل داد اپ تلفن همراه کاربرد داراست. درصورتی که جزو کسانی باشید که از لهجه جاوا اسکریپت خوشتان میاید، حتماً تجربۀ لذت بخشی را با React Native خواهد داشت. 

طراحی اپلیکیشن در مشهد


در واقع React Native مورد‌ای را برای اپلیکیشن‌نویسان اینترنت مهیا کرده که به کمک آن بتوانند اپ‌هایی بسازند که کاملاً شبیه با لهجه نیتیو (Native) باشد. اپلیکیشن‌های React Native با لهجه جاوا اسکریپت و JSX نوشته می گردند. درنهایت می‌قدرت از کدهای آن برای اندروید و iOS خروجی گرفت.
برنامه نویس ها با کمک React Native می توانند کدی که نوشتند را هم برای iOS و هم اندروید به‌عمل ببرند و دیگر نیازی به تایپ کردن دوبارۀ هریک از این‌ها به‌شکل جداگانه وجود ندارد. مهم‌ترین اتفاقی که با ری اکت نیتیو میفتد این است که اپلیکیشن‌هایی که با زبان‌های دیگر مثل C یا این که Java ساخته می‌شند، تفاوت چندانی با نرم‌افزار‌هایی که با امداد React Native ساخته میگردند، ندارند.
مزیت های ری اکت نیتیو (React Native)
ایجاد کرد اپ گوشی با ری اکت نیتیو مزیت‌های فراوانی دارد که در‌این نوشته‌ی‌علمی به چندین مورد از آن اشاره می کنیم:
صرفه‌جویی در حین و هزینۀ ساخت نرم افزار
95% یا این که بیشتر از 95% نرم‌افزار‌های موبایلی که با ری اکت نیتیو ساخته می گردند هم با اندروید و هم با آی وی اس سازگارند؛ در فایده، دیگر نیازی وجود ندارد برای هرکدام از اپلیکیشن‌های اندروید و آی وی اس به‌شکل غیر وابسته هزینه ایجاد کرد برنامه بدهید و زمان متعددی را صرف آن نمایید.
کسب و امور دیگر اهمیتی بدین‌که کدام اپلیکیشن موبایل (اندروید یا این که iOS) را زودتر منتشر نمایند نمی‌دهند. علاوه‌بر این، هر نوع به‌روزرسانی و تغییراتی که در نرم افزار صورت دهید، در هر دو نسخۀ آن به‌شکل هم زمان اعمال می‌گردد. در‌این‌حالت‌‌ هم دیگر نیازی به صرف مجال و هزینه‌های بعدی نخواهد بود.
کوشش فوق‌العاده
برنامه‌هایی که با ری اکت نیتیو ساخته میگردند دقیقاً عملکردی شبیه با نرم‌افزار‌های نیتیوی دارا‌هستند که در پلتفرم منحصر iOS و اندروید ساخته و فعال سازی می شوند. همینطور این نرم افزار‌ها سرعت بیشتری هم دارند زیرا گویش نرم افزار‌نویسی آن ها برای موبایل بهینه‌سازی گردیده‌است.
نرم افزار‌های React Native به‌مکان به کار گیری از مرکز واحد پردازش یا این که به عبارتی CPU از واحد پردازندۀ گرافیکی یا این که به عبارتی GPU به کارگیری می‌نمایند. این سبب ساز می شود تا این اپ‌ها از تکنولوژی میان پلتفرمی هیبرید هم سرعت بیشتری داشته باشند.
ارتقاء انعطاف‌پذیری
نوع رابطی که در ری اکت نیتیو به کار گیری می‌شود عمل را برای توسعه‌دهندگان دیگر خیلی وا رفته‌خیس می‌نماید؛ به آن ها این اذن را می دهد تا کار را از آن‌جایی که نفر قبلی رها کرده بود به‌راحتی ادامه بدهند. این به انعطاف‌پذیری در تیم کمک می‌نماید و فعالیت را برای به‌روز رسانی و ارتقای نرم افزار هم بسیار آسان‌خیس از قبل می‌نماید.
این مورد همینطور شغل را برای تسترها هم وارفته‌خیس می‌نماید و این اشخاص دیگر شل و ول‌خیس می‌توانند سناریوی آزمایش بچینند. همۀ این مزایا در غایت کمک می‌نمایند تا هزینه ساخت اپلیکیشن و هنگامی که برای آن صرف می‌شود، به‌طور شگفت‌آوری کاهش یابد.
قابل جابه‌جایی
در شرایطی‌که گسترش‌دهندگان اپ به هر دلیلی زمانی مایحتاج شود تا اپلیکیشن را به فریم ووک توسعۀ دیگری در آینده جابه‌جا نمایند، دیگر نیازی وجود ندارد تا از اول فعالیت را شروع نمایند. آنها میتوانند از برنامه در حوالی ری اکت نیتیو خروجی ما یحتاج را بگیرند و آن را به محیط اندروید استودیو یا این که Xcode صادر نمایند و از همانجا هم ادامه دهند. این گزینه یکی از مهمترین مزیت های ری اکت نیتیو محسوب می‌شود که سبب ساز به انعطاف‌پذیری بیشتر می‌شود.
انتشار هرچه سریع‌خیس آپ تو دیت‌های اپلیکیشن
به‌روزرسانی نرم افزار‌ها معمولاً زمان بیشتری می‌برد زیرا گسترش‌دهندگان باید کدهای برنامه را تحت و رو نمایند. با امداد React Native این فرایند شل‌خیس میشود. خیر صرفا هر دو نوع نرم افزار اندروید و iOS به‌طور به طور همزمان آپدیت می‌شوند، بلکه تک تک فرایند هم شل‌خیس و سریع‌خیس واقعه می‌افتد. هم‌زمان با اینکه در به روز تازه نرم افزار بهبودبخشی‌هایی اعمال می‌دهید، بسط‌دهندگان هم آنها را به‌شکل آپ تو دیت‌های OTA پیاده‌سازی می‌نمایند که در معنای استفادۀ هم زمان مخاطب از اپلیکیشن میباشد.
بعد دفعه آینده که کاربر نرم افزار را گشوده نماید، آپ تو دیت جدید برای وی فراهم می باشد. دیگر نیازی وجود ندارد تا هربار مخاطب برنامه را از روش نرم‌افزار استورها برزورسانی نماید، بلکه خویش برنامه به‌راحتی به‌روز می شود.
چرا از React Native استفاده می کنیم؟
نرم افزار برای تشکیل داد نرم افزار از ری اکت نیتیو استعمال می‌نماید زیرا مزیت‌های فراوانی برای مشتریان ما دارد. زمان متعددی در ساخت اپ با React Native صرفه‌جویی میگردد. در هزینه تشکیل داد برنامه هم صرفه‌جویی می گردد زیرا هزینۀ خیلی کمتری بابت هر دو نوع نرم افزار اندروید و آی وی اس اخذ می گردد.
چه نوع اپلیکیشن‌هایی را می‌توان با ری اکت نیتیو ایجاد کرد؟
خیر ری اکت نیتیو این هست که می‌توانید نسبتاًً تمامی نوع اپلیکیشن را با آن بسازید. از آنجایی که شرکت‌های معروفی مثل فیسبوک، اینستاگرام، تسلا و غیره از React Native استفاده می‌نمایند، می‌توان این فایده را گرفت که‌این قاب وورک، قابل اتکا، سریع و مقیاس‌پذیر می‌باشد.
توده‌بندی: آیا React Native گزینۀ خیر برای ایجاد کرد نرم افزار شما می باشد؟
با دقت به این که هزینه ساخت نرم افزار با React Native و وقتی که برای آن صرف می‌شود نسبت به سایر مفاد عالی و بهینه‌خیس هست و همچنین اشکال نرم‌افزار را می‌قدرت با آن ایجاد کرد، میتواند شایسته ترین مورد برای شما باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.