چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

وردپرس چیست؟ معرفی وردپرس به زبان ساده

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

وردپرس چیست؟ معرفی وردپرس به زبان ساده

۱۸ بازديد
درصورتی که قصد فعال سازی یک اینترنت‌تارنما را داشته باشید احتمالاً اسم وردپرس به گوش شما رسیده میباشد. وردپرس سیستمی میباشد که به یاری آن می توانید سوای نیاز به علم نرم افزار‌نویسی یک اینترنت‌وبسایت فعال سازی فرمائید و آن را رئیس فرمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌این درس از عصر‌ی یادگرفتن وردپرس آغاز به پرسش وردپرس چیست؟ جواب میدهیم، آنگاه به سراغ مزایای این سیستم می رویم.
وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم رئیس محتوای متن گشوده (open source) و از کلیه اصلی خیس بدون پول میباشد.
خب درصورتی که به عنوان مثال بالا چیزی جز مجانی بودن وردپرس را متوجه نشدید نگران نباشید! تک تک رایا پارس این مفاهیم را به دنبال گستردن می دهیم. از‌آن‌جا‌که وردپرس دوستداشتنی‌ترین سیستم رئیس محتواست آغاز به سراغ معنا سیستم‌های مدیر محتوا می رویم.
سیستم مدیر محتوا چیست؟
برای اینکه متوجه شویم وردپرس چیست؟ آغاز بایستی به مضمون‌ سیستم رئیس محتوا پی ببریم. سیستم مدیر محتوا یا این که به انگلیسی Content Management System که به اختصار به آن CMS هم گویند، یک اپ پایین اینترنت میباشد که با استعمال از آن می‌قدرت بصورت گرافیکی کل محتوای تارنما را رئیس کرد مثلا: پست‌ها، شیت‌ها، تیم‌بندی، تصاویر، ویدئو و…
برای اگاهی از مضمون‌ ظریف سیستم مدیر محتوا از نوشته‌ی علمی‌ی سیستم مدیر محتوا چیست؟ یاری بگیرید.
طراحی سایت با به کارگیری از CMS‌ها بسیار بی آلایش میباشد. صرفا کافیست CMS مدنظر خویش را گزینش کرده و عمل با آن را فرا بگیرید.
در حالتی‌که شناخت با CMS های گوناگون ندارید می توانید به نوشته‌علمی “۵ CMS بلندتر سال ۲۰۱۹” رجوع‌کنید. از مشهورترین CMSهای جانور می‌اقتدار به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود.
وردپرس یکی این CMS هاست که طبق آمارهایی که به وسیله موسسه ها متعدد گردآوری گردیده حدود یک چهارم تا یک سوم وب سایت‌های جهان با استعمال از این سیستم درست شده‌اند.
این داده های عددی نسبت به تعداد CMS هایی که در بازار وجود دارا‌هستند، یک داده های عددی بسیار بالا برای وردپرس میباشد، که با استعمال از آن می‌قدرت محبوبیت آن را در میان یوزرها متوجه شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.