پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهینه‌سازی سیگنال‌های داخلی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

بهینه‌سازی سیگنال‌های داخلی

۳۰ بازديد
افزودن NAP ظریف به سایت خویش
NAP مخفف اسم، نشانی و شماره تلفن میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد گوگل صحت اسم تجارت و داده ها تصویب گردیده بر روی تارنما را نظارت می‌نماید. توجه کافی را داشته باشید و نیز مطمئن گردید که اسم تجارت شما درست وارداتی باشد. لغات کلیدی یا این که صفات مازاد را در شرایطی‌که که مشتمل بر اسم حقیقی بیزنس شما وجود ندارد اضافه نکنید. از جمله اسم حصول و کاری «سرویس ها نظافتی اندیشان» میباشد، البته اسم وبسایتی که تصویب گردیده « کمپانی اندیشان-سرویس ها نظافتی» میباشد. این اسم قادر است اختلال ساخت نماید چرا‌که موتورهای کاوش میتوانند آن را دو بیزنس غیروابسته ببینند چرا که اسم‌ها باهم منطبق ندارند. بدین ترتیب میتواند بر روی جایگاه‌بندی شما اثرات منفی بگذارد. رایا پارس همینطور این دستور برای نشانی و تلفن شما درستی می‌نماید. مطمئن گردید که در تارنما نشانی و شماره تلفن حقیقی و واقعی خویش را به صحت تصویب کرده‌اید. NAP (شاملName، Address، Phone Number) مو جود بر روی سایت می بایست با NAP جانور بر روی شیت بیزنس شما در گوگل و دیگر لیست‌های بیزنس آنلاین مطابقت و همخوانی داشته باشد.
2- توضیحات متا و تگ‌های تیتر را با لغات کلیدی محلی مربوطه با صرفه فرمائید
هنگامی که برای مرتبه‌بندی عالی محلی کارایی می کنید، بایستی موتورهای کاوش تارنما شما‌را کراول نمایند و تجارت شما‌را با حالت جغرافیایی مقصود شما رابطه دهند. همینطور نیاز دارید جستجوکنندگان فورا اعتنا به رابطه تارنما شما به عبارت گزینه جستجوی‌شان بکنند. این بدان معناست که نیاز دارید مرتبط ترین لغات کلیدی با اسم‌های شرایط جغرافیایی ادغام خواهد شد. مثلا تحویل پیتزا را در طهران اعمال می‌دهید. کلمه ها کلیدی غرض شما بایستی مشتمل بر تحویل پیتزا و طهران باشد. همینطور کلمه ها کلیدی غرض بایستی در توضیحات متا و تگ‌های تیتر باشد در‌صورتی‌که در حاصل کاوش قابل مشاهده باشد. هر دو توضیحات متا و تگ‌های تیتر بایستی مشمول اسم محل مربوطه باشد (از کلمه ها کلیدی با تعداد دفعات زیاد یا این که تکراری متن و محتوای وب سایت را مالامال نکنید، موتورهای کاوش اینگونه کاری را دوست ندارند و تحت عنوان اسپم در لحاظ میگیرند).
به توضیحات متا و تگ‌های تیتر در نتیجه ها جستجوی ذیل برای عبارت سرویس ها تعمیر کامپیوتر در تگزاس اعتنا فرمائید. او‌لین فیض یک نشریه آنلاین میباشد که نشانه دهنده لیست سرویس ها تعمیر در تگزاس هست. دو‌مین فیض یک کمپانی خدماتی میباشد که دارنده تیتر و توضیحات متا با استعمال از کلمه ها کلیدی مربوطه «تعمیر کامپیوتر» و اسم جای « El Paso TX» هست.
3- تصاویر را با خصوصیت‌های ALT با صرفه فرمائید
سئوی داخلی (On-page سئو) مشتمل بر سایتی با قابلیت خزش بیشتر (more crawlable) برای موتورهای کاوش میباشد. شما ممکن میباشد قدرتمند به جاری ساختن سهل‌خیس این عمل با محتوای متن باشید البته با تصاویر قصه مختلف میباشد. موتورهای کاوش نمی‌توانند تصاویر را بخوانند و نمی‌توانند آنها‌را بفهمند. بدین ترتیب کارکشته نخواهند بود محتوای تصویر شما‌را کراول نمایند مگر اینکه مشمول خصوصیت‌های ALT باشد. Alt مخفف Alternative Text میباشد و اینها تگ‌های متن alt میباشند جاییکه شما تعریف میکنید آنچه که تصویر میباشد و مشتمل بر چه عبارات کلیدی مرتبط میباشد. به عبارت دیگر به خزنده‌ها یاری می‌نماید تا تصاویری که برای موتورهای کاوش نا مفهوم می‌باشند را بفهمند.
برای سئوی محلی می بایست مشمول شهر/محل/حیطه هدفی باشید که در طول خصوصیت‌های ALT تولید کرده‌اید. این دستور به موتورهای کاوش امداد خواهد کرد که تصویر را با جای جغرافیایی مربوطه رابطه دهند. نمونه تصویر ذیل مثال‌ای از تگ alt از سرویس ها استخر هست
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.