جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش انتقال سایت به هاست اصلی به صورت دستی و با افزونه

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

آموزش انتقال سایت به هاست اصلی به صورت دستی و با افزونه

۲۴ بازديد
بخش اعظمی از گویش های اپلیکیشن نویسی مانند php که جزو گویش های پایین سرور میباشند، طراحی اپلیکیشن در مشهد برای اعمال نیاز دارا هستند تا بوسیله یک اینترنت سرور مانند آپاچی تعبیر و تفسیر و انجام شوند. اکثر پروژه ها برای تست نیاز دارا‌هستند تا بر روی یک سیستم آزمایش و تست بشوند که پیش نیازهای آن عمداتا در دسترس وجود ندارد. از طرفی خرید فضای میزبانی و هاست جدای از هزینه هایی که دارااست، ممکن میباشد یک تارنما را در معرض ایندکس شدن به وسیله موتور کاوش نماید که‌این مساله برای وبسایت های آزمایشی زیاد مطلوب وجود ندارد. به همین برهان نیاز میباشد تا در حین مطلوب عملیات جابجایی تارنما به هاست مهم انجام شود.
بنابراین پرداخت هزینه برای زیرساخت و وسعت وب مسلما در قبال قوانینی که میتواند بسیار نادر هزینه خیس و بدون پول باشد به هیچ عنوان مقرون به صرفه وجود ندارد. مسلما می‌دانید که برای فعال سازی یک اینترنت‌تارنما، بعداز گزینش اسم دامنه، می بایست هاست تنظیم فرمایید. هاست به عبارتی فضایی میباشد که بر روی سرور جای دارد و از روش وب به شما خدمت می‌دهد. البته راهکاری وجود داراست که به شما اذن می‌دهد تا برای راه‌اندازی وبسایت و پروژه دیگر نیازی به صرف هزینه و میزبانی نداشته باشید. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شما‌را با لوکال هاست و طریق جابجایی تارنما به هاست مهم آشنا کنیم.
لوکال هاست چیست و چه کاربردی داراست؟
لوکال هاست (Localhost) فضایی از هارد شما بر روی سیستم دلیل تان است که میتوانید رایا پارس با استعمال از آن یک اینترنت‌تارنما را صحیح مانند هاست که از روش دامنه و وب در دسترس میباشد فعال‌سازی نمائید. لوکال هاست مخصوصا برای انجام و تست پروژه ها بسیار کاربرد داراست و به شما یاری می نماید تا پیش از فعال‌سازی بدون نقص بر روی وب، اینترنت سایتی بدون نقص و سوای ایراد داشته باشید.
بیشتر بخوانید: فراگیری نصب وردپرس روی لوکال هاست
لوکال هاست با قابل انعطاف افزارها و نرم‌افزار های آن ها انجام میشود، مخصوصا برای وب سایت ها و پروژه های دشوار خیس مانند PHP نیاز میباشد تا برنامه لوکال هاست، اپلیکیشن های مایحتاج برای ایفا را داشته باشد. مثلا قابل انعطاف افزارهای تولید لوکال هاست را می اقتدار Wamp، Xamp، Lamp، Mamp اسم پیروزی.
جابجایی تارنما از لوکال هاست به هاست اساسی به چندین شیوه اجرا میگردد؟
برای جابجایی وبسایت به هاست مهم، دو طرز وجود داراست:
جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم به طور دستی
جابجایی از لوکال هاست به هاست مهم با پلاگین
جابجایی تارنما به هاست اساسی بصورت دستی
برای جابجایی وب سایت از لوکال هاست به وبسایت اساسی بصورت دستی، بایستی نکاتی را مد لحاظ داشته باشید. پس این پروسه را تحقیق و از درستی آن ها باور نتیجه ها نمایید.
یک سایت دارید که بر روی لوکال هاست قابل انجام میباشد و به آن دسترسی بدون نقص دارید. در واقع شما پروژه را ایفا و درحال حاضر قصد دارید به هاست منتقل فرمایید.
فضای میزبانی مطلوب یا این که هاست را تنظیم کرده و دامنه را نیز به آن متصل کرده باشید. پس هاست و دامین شما نیز تهیه و تنظیم گردیده و در دسترس میباشد.
دسترسی هاست و یا این که طرحی برای استعمال از FTP مهیا نمائید. در شرایطی که به هاست دسترسی دارید، نیازی به FTP نخواهید داشت.
فرایند جابجایی وب سایت از لوکال هاست به هاست اساسی به طور پایین میباشد:
1. برون بری مقر داده تارنما محلی از لوکال هاست به هاست مهم
برای جابجایی دیتابیس وب سایت تان از لوکال هاست به هاست مهم، از phpMyAdmin به کارگیری میکنیم.
برای این فعالیت به نشانی http://localhost/phpmyadmin رفته و با گزینش مقر داده، بر روی آیتم‌ی export کلیک نمایید.
پس از کلیک بر روی export پنجره ای گشوده گردد که در نصیب export method دو نحوه برای اینکار نشان داده میشود.
مورد Quick: قدرتمند خواهید بود با سرعت بیشتری داده ها مقر داده را ذخیره نمایید.
مورد Custom: این بخش هم تعیین های سفارشی برای انتخاب قسمت های مدنظر از دیتابیس را در اختیارتان میگذارد. پییشنهاد میگردد از طریق سریع منفعت ببرید. بعداز گزینش شیوه متبوع، تنها بر روی go کلیک نمایید تا دیتابیس برون بری گردد.
2. آپلود فولدر های سایت از لوکال هاست بر روی هاست
برای جابجایی پوشه های تارنما به هاست مهم، هم بصورت بی واسطه میتوانید به هاست دسترسی داشته باشید و یا این که از نرم افزار FTP استعمال فرمایید. یکی‌از شایسته ترین اپلیکیشن های FTP به کار گیری از FileZilla میباشد که بایستی برای فایده گیری از تجهیزات آن دسترسی بی نقص و حساب داشته باشید. حساب FTP مشمول نشانی و داده ها اسم کاربری و پسورد و همینطور پروت اتصال میباشد.
درصورتی که این شغل برای شما دشوار میباشد و یا این که برای جاری ساختن آن در گیر خلل میشوید، کافی میباشد فولدر های سایت را از لوکال هاست نسخه برداری کرده و در فایل public_html هاست اساسی تان جابجایی دهید. برای این مراد، پوشه های سایت جانور در لوکال هاست را در یک فولدر فشرده Zip قرار داده و آن گاه در هاست اساسی، بر روی upload کلیک کرده و فولدر فشرده را آپلود نمایید. بعداز اتمام آن، به مسیر مهم هاست برگشته و با راست کلیک بر روی پوشه فشرده، آن را extract فرمائید.
3. ایجاد کرد مقر داده MySQL در هاست مهم
دقیقا مانند هنگامی که قصد دارید یک وبسایت وردپرسی را راه‌اندازی فرمایید، می بایست یک مقر داده بسازید. برای این مراد وارد هاست گردیده و به MySQL Databases بروید.
در‌این کاغذ میخواهیم یک دیتابیس بسازیم، پس به New Database رفته و یک اسم برای مقر داده تان اسمی تعیین کرده، آن‌گاه بر روی Create Database کلیک نمایید.
در مرحله آن‌گاه مایحتاج میباشد یک اسم کاربری و پسورد برای مقر داده داشته باشیم. پس در نصیب MySQL Users به Add User To Database رفته و اسم مخاطب و واژه عبور را گزینش نمایید.
پیرو، آیتم all privileges را تعیین و پس از تیک دار شدن آحاد مورد ها، Make Changes نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.