شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی 4 درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

معرفی 4 درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

۲۸ بازديد
همانگونه که گفته شد تعداد بسیار متعددی درگه پرداخت برای مغازه‌های اینترنتی در کشور‌ایران وجود داراست که میتوانیم از آن ها استعمال کنیم. درپی به معرفی 4 مور از این درگاه‌های می پردازیم پس با ما یاروهمدم باشید.
1.nextpay
نکست پی یکی‌از نو‌ترین درگاه‌های پرداخت مو جود برای استخراج‌وکارهای گوناگون میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این درگاه پرداخت به طور کامل امن میباشد و می‌اقتدار به راحتی از آن برای اعمال تبادلات مالی در استحصال‌وکار بهره مند شد. ساخت این درگاه پرداخت به حدی معمولی میباشد که میتوانید در پهنا پنج دقیقه مبادرت به ساخت و ساز یک درگاه برای خودتان نمائید. این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد و نیاز به علم فنی چندانی ندارد. همینطور نکست پی برای 45 روز نخستین هیچ کارمزدی از شما اخذ نمی‌نماید که به خودی خویش یک تکان بسیار گرانقدر میباشد.
2.bitpay
این درگاه پرداخت بسیار سریع میباشد و پناه 24 ساعته دارااست. حتی‌د‌ر روز ها تعطیل هم در شکل بروز هر سیرتکامل نقص‌ میتوانید با این درگاه پرداخت تماس حاصل نمایید. همینطور این درگاه نسبت به هر تراکنشی کارمزد منحصر خویش را اخذ می‌نماید.
پیشنهادی: طرز اتصال فروشگاه آنلاین به وبسایت ترب
3. idpay
یکی مشهور‌ترین درگاه‌های پرداخت در کشور‌ایران آیدی پی میباشد. رایا پارس این درگاه تماما ماهر می باشد و میتوانید به راحتی در آن تصویب‌اسم نمایید. آیدی پی در واقعیت با به کار گیری از شماره اکانت و شماره شبا شما یک آیدی خرد ساخت‌و‌ساز می‌نماید که با استعمال از آن می توانید مبادرت به اعمال تراکنش‌های متفاوت خودتان فرمائید.
4.زرین پال
زرین پال در واقعیت شایسته ترین درگاه پرداخت برای دکان‌های اینستاگرامی و وبسایت‌های فروشگاهی میباشد. از این درگاه به راحتی می‌قدرت برای حصول‌وکارهای گوناگون به کار گرفت. کمپانی 10 سال سوابق شغل داراست. از اولی روزی که درگاه را اخذ میکنید تا یک ماه می توانید به طور بدون‌پول از آن به کارگیری فرمایید. معمولا کارمزد این درگاه از سایر درگاه‌های پرداخت شبیه عالی میباشد. معمولا 1 درصد بابت تراکنش‌ها اخذ می‌نماید که مبلغ قابل قبولی به حساب میآید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.