پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

کنترل ایندکس صفحات سایت

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کنترل ایندکس صفحات سایت

۲۰ بازديد
معمولی ترین منش برای خودداری از ایندکس محتوا این میباشد  طراحی اپلیکیشن در مشهد که در‌صورتی‌که حقیقتا بها نمایه سازی ندارد، آن را حذف فرمایید. البته وبسایت های بخش اعظمی می باشند که مطالبی دارا‌هستند و تنها این داده ها به منزله نمایه شدن وجود ندارد. دسترسی به محتوا را محصور فرمائید: نگهداری از مطالب و محتوا توسط راز عبور یا این که احراز نام‌و‌نشان بازدارنده از چشم شدن می گردد. همینطور تگ noindex به موتورهای کاوش می‌گوید که کاغذ شما‌را ایندکس نکند. در کنسول کاوش نیز ا به کار گیری از ابزار حذف ارتباطات توانا می باشید از خزش دوباره و ایندکس آپ تو دیت نیز خودداری فرمائید.
بات های گوگل حقیقی وواقعی یا این که مخرب
اکثری از ابزارهای مرتبط با سئو بهینه سازی و بعضا ربات های مخرب وانمود می نمایند که Googlebot میباشند. این موقعیت ممکن میباشد به آنان قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت هایی را بدهد که در فیض به بسته شدن شان بیانجامد. در پیشین، برای تأیید بات های اساسی نیاز به جستجوی بر پایه ی DNS داشتید البته گوگل این فعالیت را سهل و آسان‌ خیس و فهرستی از IP های همگانی را ارایه کرده که میتوانید از آن ها برای پذیرش اینکه درخواست‌ها از طرف Google میباشند یا این که نه به کار گیری نمائید. رایا پارس این داده ها با گزارش مو جود در سرور تان قابل تصدیق میباشد.
همینطور در قسمت گزارش داده های عددی خزش – Crawl Stats کنسول جستجوی گوگل نیز داده ها متعددی درباره طرز خزیدن گوگل در وبسایت شما وجود دارااست و به این ترتیب می‌توانید مشاهده کنید کدام کراولرها از طرف گوگل بوده و در اکنون خزش چه پوشه هایی در چه فرصت هایی می باشند.
لیست IP های مرتبط با بات های گوگل
ساخت سایت و ساخت و ساز محتوا برای گوگل یا این که برای استفاده کننده؟
شیت ای که به استفاده کننده در نادر ترین فرصت، شایسته ترین داده ها را سوای مزاحمت المان های اضافه ارایه نماید و تجربیات کاربری خیر و خوبی را در برای اش به ارمغان بیاورد، میتواند دربردارنده محتوای بی نیاز باشد. این کاغذ ارتباط مستقیمی با ابزار Page Experience دارااست چون غیر وابسته از اطلاعاتی که مخاطبین سراغ اش را می گیرند، آن‌ها می بایست بتوانند با تلفن همراه شان کاغذ را بازرسی نمایند، نشانی ها امن باشند و سرعت بارگزاری داده ها نیز سبب انصراف شان نگردد.
هرچند درین نوشته‌ی‌علمی در درحال حاضر پژوهش بات های گوگل هستیم ولی نباید فقط بدین پندار کنیم که صرفا بابیان یک تفصیل در امر قضیه یا این که پیشگفتار چینی های وقتگیر می قدرت دِلِ موتورِ کاوش را بدست آورد، بلکه استفاده کننده و استفاده کننده جایگاهی فراتر و پر ارزش خیس دارا‌هستند. تامل کردن به اینکه چه چیزی یک شخص را به فیض دلخواه اش میرساند، هرچند به تنهایی نیازمند طرز های سئو میباشد البته، سبب ساز می‌گردد بتوانیم طبیعی خیس بیاندیشیم و کردار کنیم تا محتوایی ارگانیک برای افراد ساخت و ساز نماییم.
ساخت علت برای استفاده کننده، با زورِ مطالب به وی فرق دارااست و همچنین بستر ساز کسب به شاخصِ بها آفرینی و محبوبیتِ گوگل برای مخاطبین اش میباشد.
مختصات تیتر و متای مندرج برای موتور کاوش، خیر برای استفاده کننده
استفاده کننده با شک وتردید به شیت مراجعه می نماید
بر روی کاغذ پیمایش نا منظم داراست
اکثر اوقات با پژوهش بخشی از محتوا، تصمیم می‌گیرد از برگه بیرون خواهد شد
در نصیب ایده ها تعاملی ندارند و فیدبکی از آن‌ها اخذ نمی‌شود
نظرها و کامنت ها تمامی به وسیله اینترنت مستر درج شده، خیر بقیه یوزرها
برخی جمله ها و کلمه ها مفهوم ها خاصی ندارند
تیتر و گستردن متا با محتوای باطن ورقه رابطه بدون واسطه ندارد
استفاده کننده حس می نماید که محتوای پیش رو برای فردی ثالث میباشد
مختصات تیتر و متای مندرج برای مخاطب انسانی، خیر موتور کاوش
تلاوت تیتر برای استفاده کننده شل و سرازیر میباشد
بر روی ورقه با علت و شم ماجراجویی پیمایش می نماید
با تحقیق بخشی از محتوا، برای ادامه آن گشوده مراجه می نماید
در قسمت ایده ها می‌خواهد با سایرین تعامل داشته باشد و سوالهای اش را بپرسد
تیتر و تفصیل متای ورقه با محتوای باطن شیت رابطه بی نقص داراست
استفاده کننده با رسیدگی محتوا عشق و علاقه مند می‌شود بیشتر بداند
گستردن متا بصورت خلاصه و مخصوص بفرد بوده، اکثر زمان ها نیازی به به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی نمی‌باشد
درصورتی که محتوا در سطحی گسترده دارنده کلمه ها کلیدی اساسی و یا این که واژه و کلمه های مرتبط با آن میباشد، برای تیتر و متای توضیحات بایستی از کلمه و واژه های مترادف و هم معنی و مترادفی استعمال نمائید که استفاده کننده با مشاهده آن بتواند پی به ماهیت مقاله پیروزشود. استفاده کننده با قرار تصاحب کردن در قبال وسعت وسیعی از لغات مهم که روی آن ها بارها تاکید گردیده، متوجه میشود که تالیف کننده، می مراد به هر شکلی با آن‌ها در حاصل گوگل رویش داشته باشد. این یک اندیشه استراتژیک خطا میباشد چون خواننده ی نوشته‌ی علمی شما نیازی به‌این ندارد که کلمه ای را بارها بخواند و خویش را در یک چرخه ی فلوچارتی تصور کند. پس در شرایطی‌که در تیتر و گستردن متا از لغات کلیدی مهم فایده می‌برید، سعی نمائید در اولِ نوشته‌ی علمی تان، کلمه و واژه های هم معنی و لغت ها مترادف را بکار بگیرید تا ذهن خواننده را اشباع ننمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.