سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

معایب نرم افزار

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

معایب نرم افزار

۵ بازديد

معایب نرم افزار
۱- فضای اشغالی
برای به کارگیری از نرم افزار به طبع یوزرها می بایست نرم افزار متبوع را بر روی گوشی خویش نصب نمایند و این همپا با مشغول کردن خاطر و حافظه موقت گوشی شما است و شاید برخی از یوزرها به سرویس ها شما به طور همیشگی نیاز ندارند و به همین خیال و خاطر حاضر نخواهند شد نرم افزار شما‌را به طور همیشگی بر روی موبایل خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد  نصب نمایند.

۲- هزینه ی بالا
شما در‌صورتی‌که به ورقه ی تعرفه ی پیاده سازی نرم افزار و تعرفه ی ساخت سایت نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که هزینه ی طراحی نرم افزار نسبت به سایت بسیار فراتر میباشد و برای عده ای که محدودیت دارایی ای دارا هستند حتما توصیه به کارگیری از وب سایت میباشد .

۳- متکی بودن سازی مشقت بار خیس
همان طور که می‌دانید زمانیکه یک نرم افزار بر روی گوشی شما نصب میشود ؛
این نرم افزار قادر است بر همه فولدر ها و داده ها فردی شما دسترسی داشته باشد.
یا این که حتی این نرم افزار قادر است ویروسی باشد و ویروسی را وارد گوشی شما بکند.
به همین انگیزه نصب برای اینکه کاربری حاضر خواهد شد نرم افزار شما‌را بر روی موبایل خویش نصب نماید ؛ در رتبه ی اولیه می بایست به قدری تبلیغات و اعتمادسازی های مایحتاج به یاور مجوزهای قانونی اخذ خواهد شد که مخاطب از نصب نرم افزار شما بر روی موبایل خویش ترسی را نداشته باشد.

۴- دسترسی دشوار خیس برای نصب
نصب نرم افزار ها معمولا از روش مارکت های رسمی مانند بازار و گوگل پلی برای یوزرها گزینه پسند و قابل متکی بودن میباشد .
البته پرسش اینجاست که آیا هنگامی که شما نرم افزار خویش را در مارکت هایی مانند بازار و گوگل پلی تکثیر می دهید ؛ برنامه شما قابل اکران میباشد برای یوزرها ؟
جواب این پرسش این چنین میباشد که در شایسته ترین شرایط ممکن نرم افزار شما هنگامی دیده میشود که مخاطب اسم برنامه شمارا در مارکت کاوش نماید و نرم‌افزار شما چشم خواهد شد .
ولی چرا می‌گوییم شایسته ترین شرایط ممکن ، عامل این کلمه این میباشد که در صورتیکه بر روی اسم نرم افزار شما نیز تبلیغاتی صورت گرفته باشد ؛ شما حتی‌در اسم نرم افزار خویش نیز چشم نمی گردید.
برای مثال فرض نمایید اسم نرم افزار شما “دکان خرقه” باشد ؛ خب قائدتا این اسم به گونه ای میباشد که یوزرها متعددی تبلیغات نرم افزار خویش را برای این اسم اعمال داده اند و صد در صد زمانیکه شما نرم افزار خویش را با این اسم تکثیر دهید حتی در صورتی کاربری اسم اپلیکیشن شما‌را کاوش نماید ، نرم افزار شما در نتیجه ها چشم نمیشود .

۵- تبلیغات هزینه بر خیس
شاید در قسمت قبلی برای شما پرسش باشد که پس به چه شکل می‌توانم نرم افزار خویش را در مارکت هایی مانند بازار یا این که گوگل پلی تبلیغ کنم به گونه ای که نرم افزار اینجانب در بالا حاصل و بر روی لغات کلیدی مطلوب چشم خواهد شد.
البته در صورتیکه شما فقط قصد دارید آَشنایی نسبی را در ارتباط با تبلیغات بازار و گوگل پلی داشته باشید بر روی لینک و پیوند آنها کلیک فرمایید تا به مقاله‌ها مرتبط با آنان راهی گردید.
البته نکته ای که در اینجا به دربین میباشد هزینه بر خیس بودن تبلیغات نرم افزار نسبت به تبلیغات وب سایت میباشد.

۶- محدودیت های داخلی
در صورتی از جمله نرم افزار شما دارنده نصیب هایی باشد که وجود آن مناطق مغایر قانون ها کشور ایران یا این که مارکت های داخلی مانند بازار باشد این فرمان برای شما ایراد ساز شود .
شما با استعمال از وب سایت میتوانید حتی با یک نام و نشان جعلی و چندین راهکارهای امنیتی فعالیتی را حتی‌د‌ر باطن مرز و بوم داشته باشید البته با به کار گیری از نرم افزار این عمل حدودا ناممکن میباشد.
و شما بسیار مشقت بار خیس می‌توانید کار حرفه‌ای را به خصوص در مارکت های داخلی داشته باشید .
پس شما برای تکثیر نرم افزار ناچار به رعایت ضوابط و قانون ها کشوری و مارکت ها می باشید.

۷- تحریم ها و محدودیت های IOS
والا ترین معذل طراحان نرم افزار و همینطور توصیه دهندگان فرمت IOS برای یوزرها اپل است .
با اعتنا به تحریم های در میان المللی علیه جمهوری اسلامی ایران ، تکثیر نرم افزار های IOS نیز روز آپ تو دیت دشوار خیس و دشوار خیس گردد .
به اینصورت که اپل در شرایطی که متوجه بشود نرم افزار شما اهل ایران میباشد یا این که دارنده گویش فارسی میباشد آن را از نرم افزار استور حذف خواهد کرد .
البته همانگونه که گفته شد جاری ساختن دادن تبلیغات و تکثیر نرم افزار IOS در اپلیکیشن استور فعالیت بسیار مشقت بار و غامض ای است و برخی یوزرها اهل ایران را در گیر اختلال می نماید .
(برای شناخت بیشتر با این محدودیت ها به نوشته‌ی علمی ی ایرادات نشر IOS وارد گردید .)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.