چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

تله 2. ارائه معماری برای آینده در طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

تله 2. ارائه معماری برای آینده در طراحی اپلیکیشن

۳۴ بازديد
پیاده سازی معماری یک طراحی اپلیکیشن در مشهد سیستم قابل انعطاف‌افزاری یک عملکرد مجال‌بر میباشد. صحیح مانند اپلیکیشن‌نویسی، ممکن میباشد هنگامی با معماری روبه‌رو می شوید فرصت متعددی را صرف نمائید.
درنگ کردن در خصوص گسترش‌پذیری و مراقبت معماری بخشی از شغل میباشد. ما می توانیم مجال متعددی را برای ایجاد کرد معماری که به صورت بدیهی همگانی باشد، با آرزو به ارائه آن در آتی، صرف کنیم.
زمانی در یک تیم بر روی مفاهیم شغل میکنیم، یک خط مش سهل و آسان برای کشف ارائه غیرضروی آجل گوش کردن به مکالمات مداوم میباشد. عباراتی مثل "چه‌طور چنانچه ما بخواهیم..." یا این که "اینجانب فرض می کنم که رئیس کالا بعدا میخواهد..." نماد‌های خیر و خوبی میباشند که بعضا تمایلات ارائه اپ برای آجل را نشانه میدهند.
ما به آسانی نمی‌توانیم بعدی را ببینیم. ملزومات آجل میتواند تحت عنوان فیض‌ای از برخورد بازار یا این که تغییر و تحول در استراتژی رئیس فرآورده تغییر و تحول نماید.
چاره:
هنگام پیاده سازی معماری بر برآورده ساختن لازمات فعلی تمرکز فرمایید و خیر بر لازمات احتمالی بعدی.
ما نمی‌گوییم که کورکورانه بر شغل فعلی تمرکز کرده و بعدی را نادیده بگیرید. شما بایستی با رئیس کالا چهت نیل به طریقه کلی مسیر فرآورده گفتمان فرمایید. حتی در صورتیکه داده ها هنوز اصولی نشده‌اند، این دستور از پیش‌فرض‌های بی‌مبنا خیلی عالی میباشد.
ما می بایست تمایز روشنی فی مابین مدیر موردها مرزی و مورد ها آینده برقرار کنیم. اکثر زمان ها این دو با یکدیگر غلط گرفته می گردند. این فرمان یک رویکرد بهتر برای مجددا محاسبه کردن لازمات خاص میباشد.
گزینه مرزی یک احتمال حقیقی و واقعی میباشد که می تواند در پارامترهای لازم فعلی فیس دهد. گزینه آجل فرضیه‌ای میباشد که ممکن میباشد صورت دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.