چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

نکاتی دیگر برای اضافه کردن ویژگی های جدید به api

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نکاتی دیگر برای اضافه کردن ویژگی های جدید به api

۳۲ بازديد
این مورد که یک اتفاق افتاد از نصف شب آغاز خواهد طراحی اپلیکیشن در مشهد شد میتواند برای شعبده بازان ضرر و زیان داشته باشد، یک نرم افزار نویس ظریف که اطلاعاتی درباره این زمینه داراست میتواند این شغل را به شایسته ترین صورت ممکن اعمال دهد.
def create_event(day,
start_time=None,
end_time=None):
if end_time is not None and start_time is None:
raise ValueError
("فرصت نقطه پایان تابع را نمی تواند سوای فهمیدن مجال استارت ارسال نماید")
ولی این نازکی میتواند نگران کننده باشد، در‌حالتی که خالق یک کتابخانه بخواهد که یک api ساخت نماید که یوزرها را گزینه حمله قرار می‌دهد یک متغیر بولین نصف شب قادر است برای این شغل بسیار اثرگذار باشد.
با این وجود غرض پایانی یک آفریننده کتابخانه و یا این که api این میباشد که بتواند کتابخانه ای شل برای به کار گیری شما ساخت‌و‌ساز نماید.
این خصوصیت بوسیله Tim Peters هنگامی که او‌لین ماژول datetime را در سال 2002 ساخت مندرج میباشد، حتی برنامه نویس ها پایتون مانند Tim نیز اشتباهاتی را ایفا میدهند، حالات تکراری حذف شد و الان کلیه متغیرهای مجال true می باشند.
Python 3.5 and later.
bool(datetime.time(9, 30)) == True
bool(datetime.time(0, 0)) == True
اپ نویسانی که درباره تعجب آور و غریب بودن نصف شب نمی دانند از اشتباهاتی که ممکن میباشد دراین باره شکل گیرد مصون میباشند، ولی تامل کردن درباره کدهایی که صرفا بر محور بعضا از خصوصیت های کهن درج شده اند و در آن ها توجهی به تغییرات به وجود آمده نشده میباشد مرا نگران می نماید. با این وجود به لحاظ اینجانب خوب میباشد یک خصوصیت بد ابدا جاری ساختن نشود و به عبارتی خصوصیت های دیرین باقی بمانند. این زمینه مارا به وعده اولیه نگهدارنده api ها و کتابخانه ها می‌رساند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.