سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

چند کتابخانه جالب JavaScript و CSS در سپتامبر 2018

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چند کتابخانه جالب JavaScript و CSS در سپتامبر 2018

۳۱ بازديد
همان طور که می‌دانید JavaScript دارنده طراحی اپلیکیشن در مشهد کتابخانه های رایا پارس بخش اعظمی میباشد. به همین عامل میباشد که هر ماه یک گروه دستاورد از شایسته ترین ها را که بر آن احاطه داریم و آیتم اعتنا شما قرار گرفته میباشد، منتشر می‌کنیم.
در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم 10 تا از جذاب ترین کتابخانه های JavaScript و CSS را به شما معرفی کنیم. .
Code Surfer
این یک کامپوننتReactاست که شما می‌توانید از آن برای جلب دقت خواننده به مهم‌ترین قسمت های کد خویش به کار گیری فرمائید. و به شما اذن میدهد که لغات، یک خط خاص یا این که حتی تعدادی خط را پر رنگ نمائید ، و با اسکرول به بالا و زیر و یا این که زوم کردن روی کد خویش نگاه ظریف تری بر روی آن بیندازید.
React Spring
این موسسه ای معمولی ازspring-physicsکه براساس کارتن ها و transition ها میباشد ، و به شما یاری می نماید طرح های زیبایی ساخت فرمایید.این یکJavaScript APIقدرتمندی دارااست که ابزارهای زیادی برای تشکیل داد برنامه کودک های غامض را آماده می نماید که با transition های ساده CSS به تنهایی قابلیت پذیر وجود ندارد.
Terminalizer
Terminalizer اذن می‌دهد تا terminal خویش را ضبط کرده وGIFهای متحرک تولید فرمائید.
این امکان تهیه بالایی داراست و به شما اذن تغییر‌و تحول فونت، رنگ دور‌نما، طول خط، مسافت حروف، و تغییرات بیشتر میدهد حتی دارنده امان داخلی برای افزودن آرم ها به GIF بدون نقص شما میباشد.
Nano ID
این یک کتابخانه JavaScript خرد و امن برای ساخت‌و‌ساز شناسه های تصادفی و منحصربه‌فرد میباشد. این الگوریتم های حاذق برای ساخت و ساز شناسه ها از الگوریتم های کد گذاری استعمال می نمایند و احتمال تولید مقدار تکراری را بسیار معدود می نمایند.این کتابخانه نیازمند هیچ تعلق وجود ندارد و صرفا 145 بایت کوچکتر و zip گردیده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.