سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

توضیحات مقدماتی درباره یادگیری برنامه نویسی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

توضیحات مقدماتی درباره یادگیری برنامه نویسی

۴۴ بازديد
درود دوستان امیدوارم که حالتون عالی باشه اینجانب میخوام توضیحات طراحی اپلیکیشن در مشهد مقدماتی بدم برای آغاز نرم‌افزار نویسی . که چطور یک لهجه رو بی نقص خاطر بگیرید.
درود دوستان !
میخوام بگم که برای استارت نرم‌افزار نویسی عالی میباشد پیرو عشق و علاقه ای که دارید بروید زیرا عشق تو یادگیری اثر داره ولی عشق و علاقه کم آب و خالی کفاف نمی دهد و شما نیز در طول فراگیری پشتکار داشته باشید در شرایطی‌که نمیتوانید به دانشسرا بروید خوب میباشد عصر های آنلاین تاپ لرن را ملاحظه کنید و همینطور می توانید از کتاب های آموزشی به کار گیری نمایید (اینجانب سفارش نمی کنم زیرا خسته کننده می‌باشد).
طرز بازرسی آنلاین : بهتره که نخستین ویدئوی پیشگفتار را دو توشه نگاه فرمایید نوبت ی نخستین سریال وار و وهله ی آتی بدون نقص فهم فرمایید بعد از آن یا این که خوشتون میاد زمان رو خریداری و نگاه می‌کنید یا این که خوشتون نمیاد و زمان ی دیگه یا این که اپ نویسی دیگه ای رو نگاه می کنید در طی یادگیری و کد زدن نوبت ی نخستین سریال وار نگاه نمائید و نوبت دوم ادراک فرمایید و حین یادگرفتن با مدرس کد بزنید تا بی نقص خاطر بگیرید و بعداز یادگیری استارت نمایید به تایپ کردن پروژه های خرد (این عمل منجر میگردد اختراع شما بالا رود)
نکته : کد رو ابدا مراقبت نکنید و تنها فهم و شعور کنیدو مطالب شفاهی و غیر عملی و نکته های مدرس رو هم ادراک فرمایید و چنانچه شم می‌کنید فراموش می‌کنید یادداشت نمائید یا این که میتونید همون رو با تکرار و تمرین بی نقص ملکه ذهنتون فرمایید.
برای آغاز چه زبانی : برای استارت لهجه نرم‌افزار نویسی زیاد اصلی وجود ندارد اصلی عشق است البته درصورتی که حیث منو بخواهید میگم از پایتون ( python ) استارت نمایید زیرا هم گویش بسیار بسیار توانا میباشد هم برای آغاز زبانی بسیار معمولی و بهتر می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.