سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

در طراحی سایت فضای سفید را پر نکنید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

در طراحی سایت فضای سفید را پر نکنید

۴۲ بازديد
یک خطا که اکثری از مشاغل در ساخت سایت مرتکب میگردند، طراحی اپلیکیشن در مشهد سعی برای لبریز کردن فضای سپید میباشد. البته بدانید که شما بدون چاره نیستید از تصاویر متعددی به کارگیری فرمائید یا این که داده ها متعددی را در تارنما خویش مکان دهید. تارنما خویش را معمولی و کلان بسازید، چیز خیر میباشد. فضای به هم ریخته ممکن میباشد بازدیدکننده شمارا مضطرب نماید. تنها اطلاعت اساسی را بگذارید. درباره‌ی تولید چگونگی و خیر کمیت، به ویژه در ورقه مهم خویش تصور کنید.
تارنما مانند ویترین مغازه وجود ندارد. نباید عملکرد نمائید به هم ریخته به حیث رسد، بدون نقص به لحاظ رسد، طوری به لحاظ رسد که چیزهای متعددی را برای فروش و عرضه دارید. وبسایت بیشتر مشابه یک کارمند میباشد، بایستی بی آلایش، مؤدب و سودمند باشد که علامت دهنده خلق و خوی همگانی در تجارت شماست.
پیمایش راحت را رعایت نمایید
نحوه فوق در لبریز نکردن فضای سپید به پیمایش نیز امداد می‌نماید. بازدیدکنندگان تارنما شما صرفا در یک‌سری ثانیه تصمیم می گیرند که آیا می خواهند در آنجا بمانند یا این که به قسمت های دیگر بروند. بدین ترتیب شما می بایست مطمئن گردید که یافتن همگی چیز برای بازدیدکنندگان سهل و آسان میباشد. این یعنی داشتن پیمایش سهل وآسان. یافتن سرویس ها، تولید ها یا این که داده ها هیچ گاه نباید غامض باشد. این عمل را بی آلایش ایفا دهید و مطمئن گردید که خویش را مکان مشتری‌تان قرار داده‌اید.
داشتن یک نوار جستجوی بدیهی سودمند میباشد. بعضی از مشتریان پیش از اعمال هر کاری فورا از آن به کارگیری می نمایند یا این که حتی در صورتیکه سایت پیمایش سادگی داشته باشد، قادر است تحت عنوان واپسین بخشی که به آن مراجعه میشود از آن بهره مند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.