سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

توسعه‌دهنده Front-End کیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

توسعه‌دهنده Front-End کیست؟

۴۴ بازديد
jQuery
جی‌کوئری یک کتابخانه جاوااسکریپت میباشد؛ گروه‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد از افزونه‌ها و پلاگین‌ها که بسط با جاوااسکریپت را سریع‌خیس و آسوده‌خیس می‌سازد. به جای‌اینکه همگی چیز را از آغاز کد گذاری فرمائید، جی‌کوئری به پیشرفت‌دهنده front end اذن می دهد تا موادسازنده فراهم را به پروژه بیفزاید، بعد از آن در شکل ضرورت میتوانید آن را سفارشی نمایید (یک کدام از دلایل اساسی جاوااسکریپت). شما میتوانید از جی‌کوئری برای مواقعی مانند تایمرهای شمارش معکوس، کامل شدن هیبت‌های کاوش به طور اتومات، و حتی تهیه و تنظیم دوباره اتوماتیک و تغییر و تحول اندازه طرح‌های گرید استعمال نمائید.
قاب‌ورک‌های جاواسکریپت
قاب‌ورک‌های JS (دربرگیرنده AngularJS، Backbone، Ember و ReactJS) یک ساختار مهیا به کد جاوااسکریپت شما می دهند. اگرچه چهار گزینه مذکور دوستداشتنی‌ترین کادر‌ورک‌ها در لیست‌های شغلی میباشند، البته اشکال مختلفی از قاب‌ورک‌های جاوااسکریپت برای نیازهای متفاوت وجود دارااست. این کادر‌ورک‌ها حقیقتا به گسترش سرعت می بخشند و میتوانند با کتابخانه‌هایی مانند جی‌کوئری گزینه استعمال قرار گیرند تا معیار کدنویسی از آغاز را به دست کم برسانند.
کادر‌ورک‌های Front End
CSS و کادر‌ورک‌های front end (دوست داستنی‌ترین قاب‌ورک front end بوت‌استرپ میباشد) برای CSS به عبارتی کاری را اعمال میدهد که JS Frameworkها برای جاوااسکریپت ایفا میدهند: آنان برای رمز گذاری سریع‌خیس نقطه پریدن شما میباشند. اکثر عمل‌های مرتبط با بسط front end انتظار دارا‌هستند که شما با طریق شغل و استعمال از این کادر‌ورک‌ها آشنا باشید.
تجربیات عمل با پیش‌پردازنده‌های CSS
پیش‌پردازنده‌ها عنصر دیگری میباشد که توسعه و گسترش‌دهنده front end میتواند برای سرعت بخشیدن به رمزنگاری CSS به کارگیری نماید. پیش‌پردازنده CSS قابلیت و امکان‌های اضافه‌ای را به CSS اضافه می‌نماید تا CSS را مقیاس‌پذیر نگه داشته و عمل با آن را شل‌خیس سازد. کد شما‌را پیش از تکثیر در اینترنت‌وب سایت‌تان پردازش کرده و آن را به CSS ای که به خیر و خوبی فرمت گردیده و با مرورگر سازگار میباشد تبدیل می‌نماید. SASS و LESS دو پیش‌پردازنده‌ای می باشند که بسیار آیتم تقاضا میباشند.
فعالیت با خدمت‌های RESTful و APIs
REST مخفف Representational State Transfer میباشد، که یک معماری مدل میباشد که رابطه کانال در اینترنت را بی آلایش می‌نماید و خدمت‌های RESTful و APIs آن مجموعه از خدمت‌های اینترنت میباشند که به معماری REST پایبند می باشند.
شاید این مورد به حیث غامض و فنی بیاید، ولی تیم بی آلایش‌ای از راهبرد‌ها و شیوه‌ها میباشد که انتظارات را تهیه و تنظیم می‌نماید تا بدانید چه گونه می توانید با یک اینترنت خدمت رابطه برقرار فرمایید. آن ها همینطور منجر میشوند که اینترنت خدمت سعی خوب و مقیاس‌بندی بهتری داشته باشد، با باور بیشتری فعالیت نماید و تغییر‌و تحول و اصلاح آن آسوده‌خیس گردد.
ریسپانسیو بودن و پباده سازی گوشی
امروزه اشخاص متعددی از روش دستگاه گوشی خویش به وب دسترسی دارا‌هستند، بدین ترتیب مکان تعجب وجود ندارد که مهارت‌های پباده سازی گوشی و ریسپانسیو بودن برای کارفرمایان بسیار اصلی میباشد. پباده سازی ریسپانسیو به‌این مضمون‌ میباشد که طرح وب سایت (و بعضی وقتها سعی و محتوا) مطابق اندازه ورقه و دستگاهی که فرد از آن استعمال می‌نماید تغییر تحول ‌نماید.
پباده سازی گوشی قادر است مشتمل بر پباده سازی ریسپانسیو باشد، ولی همینطور مشمول تولید پباده سازی‌های خاص گوشی میباشد. گه گاه تجربیات‌ای که شما می خواهید استفاده کننده هنگام بازدید از وبسایت شما از روش رایانه داشته باشد،‌ تماما متعدد از آن چیزی باشد که می خواهید هنگام بازدید از تلفن هوشمند ببیند و در این باره منطقی میباشد که وبسایت تلفن همراه به طور کامل مختلف باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.