سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

در طراحی اپلیکیشن انعطاف‌پذیر باشید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

در طراحی اپلیکیشن انعطاف‌پذیر باشید

۴۳ بازديد
شما تحت عنوان یک طراح، از ساخت و ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد الگوها و استانداردهای پباده سازی لذت میبیرید. کشف کردن تعادل صحیح در بین اینکه "اوووه، چقدر خوشگل و شگفت‌انگیز میباشد!" و "اذن دهید یوزرها شغل خویش را ایفا دهند" می تواند سخت باشد.
برخی اوقات، میپندارید شما به طور کامل متعادل می‌باشید، البته هنوز هم از شما منظور می‌گردد تا سازگاری نمایید. این ممکن میباشد ناامیدکننده باشد، به این ترتیب کارایی فرمایید به خاطر داشته باشید: ایجاد کرد اپ هزینه‌بر میباشد، و بعضی وقتها معدود کردن پاره ای لذت مایحتاج میباشد تا متاع نخستین به موقع مهیا گردد.
تصمیم به انعطاف‌پذیری داشته باشید (با منطق و استدلال) تا به دسته خویش امداد فرمایید به موقع برنامه خویش را مهیا نمایند. این به معنای معمولی و رمز راست نگه داشتن تعاملاتی که نادر به کارگیری میشوند میباشد، در ازای لحظات لذت خویش را برای جنبه‌هایی از کالا که تعاملی‌خیس میباشد بگذارید. به عنوان مثال در حالی که مجال بیشتری را صرف ساخت‌و‌ساز یک تجربیات داشبورد بی‌نظیر میکنید،‌ میتوانید منوی پیکربندی را معمولی نگه دارید.
همگی غرض مشترکی داریم
به خاطر داشته باشید، در نقطه پایان روز، مجموعه شما هم احتمالا برای به عبارتی عمل عملکرد کرده‌اند، تا یک قسمت بهتر از برنامه را در کنار محدودیت‌های هنگامی و میزان دارایی بسازند. سازمان‌یافته بودن، جفت شدن و انعطاف‌پذیر بودن به شما امداد می‌نماید به اینجا برسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.