پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

کار کردن با فریم ورک QT در فرانت اند

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کار کردن با فریم ورک QT در فرانت اند

۳۲ بازديد
در نصیب فرانت اند این قاب ورک عملکردهایی را برای شما طراحی اپلیکیشن در مشهد مهیا می نماید مبتنی بر WebSocket است.
ارسال پیام به سرور:
ارسال یک حرفه بی آلایش به سرور با استعمال از WebSocket. شما می‌توانید این فعالیت را با استعمال از یک درخواست HTTP POST معمولی نیز اعمال دهید.
استارت و توقف زمان‌سنج:
یک WebSocket بسازید و یک زمانسنج را در سمت سرور استارت نمائید تا به طور منظم پیام هایی را به کلاینت ارسال نمایید.
آپلود فولدر:
یک پوشه را در سمت سرور آپلود فرمائید که‌این پوشه در home directory مخاطب ذخیره می‌گردد و در سمت سرور نیز جاری ساختن میشود.
در صورتیکه در حین کامل شدن کردن کد و سازگار کردن کدها با پیاده سازی خویش با خطایی مشابه به خطای پایین رو به رو شدید:
در repository که داخل mysite/template قراردارد می‌توانید پیوند WASM_Client.html را ملاحظه کنید که در مسیر روت جای دارد. محتوای استاتیکی که در mysite/template قراردارد به مسیر روت repository لینک و پیوند گردیده‌است. حالا در صورتی‌که شما کد خویش را سازگار کردید و مجدد آن را کامپایل کردید صرفا کافی میباشد که Eventlet به روزرسانی نمایید تا محتوا برای یوزرها شما به روزرسانی خواهد شد.
نکته ای اساسی درباره نصیب گذشته
Eventlet از رابط کاربری Web Server Gateway که برای پایتون میباشد به کارگیری می نماید. این تابع عملکردهای خاصی را برای شما آماده می نماید که میتوانید آنها‌را توسعه و گسترش دهید.
لطفا به‌این نکته نیز دقت داشته باشید که‌این یک طراحی سمت سرور کمینه میباشد. به این ترتیب شما نمی توانید آن را برای نرم افزار های یک سری کاربره نیز طراحی نمایید به دلیل آن که هنگامی که زمانسنج برای یک مخاطب آغاز می شود دیگر نمی تواند برای یک استفاده کننده دیگر نیز استارت گردد مگر این که زمانسنج پیشین متوقف گردد.
حرف آخری
شما می‌توانید بدین نمونه به دیده یک نقطه آغاز بهتر برای آشنا شدن با WebAssembly و همچنین قاب ورک QT نگاه نمایید سوای آن که نیاز داشته باشید فرصت خویش را بر روی چیزهای بیهوده صرف نمائید. اینجانب ادعایی بر بی نقص بودن این نمونه ندارم و شما بعداز پژوهش این مقاله بی شک مستلزم این میباشید که داده ها خویش را کامل شدن فرمایید. با این وجود به لحاظ اینجانب این مقاله قادر است نقطه شروعی فوق العاده برای شما باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.