شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

شروع کار با انیمیشن های React Native

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

شروع کار با انیمیشن های React Native

۳۷ بازديد
عمل با برنامه کودکان های ری اکت نیتیو مستلزم فهمیدن نکات طراحی اپلیکیشن در مشهد مهمی میباشد، درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره برنامه کودکان های ری اکت نیتیو کلام کنیم.
برنامه خردسالان های ری اکت نیتیو یک زمینه جالب برای کلاس ها و سوله ها هستند، شاید برهان این قضیه این میباشد که امروزه پیشرفت دهندگان بسیار متعددی با آن سرگرم می‌باشند، در حالی که امروزه بخش اعظمی از تارنما های آموزشی بر روی جنبه عملکردی ری اکت نیتیو تمرکز کرده اند تعداد یه خرده از آن‌ها مفاهیم اساس ای را در چنگ شما قرار میدهند، به همین انگیزه اینجانب در‌این مقاله قصد دارم مقداری بیشتر درباره مبانی طریق طراحی کارتن های ری اکت نیتیو کلام کنم. در صدر اذن دهید درباره بعضی از پیش موضوع ها و تاریخچه سخن کنیم.
تاریخچه و سیر تکاملی
برای شغل کردن با کدهای کراس پلتفرم جاوا اسکریپت و کامپوننت های نیتیو موبایل خویش می بایست دربین داده ها از روش یک عنصر که bridge یا این که پل نامیده میشود رابطه برقرار نمائید. از آنجایی که‌این عنصر ناهمگام میباشد سبب میگردد تا نرم افزار هایی که با استعمال از جاوا اسکریپت مندرج اند تانی یا این که لگ داشته باشند، به این دلیل‌که این درخواست ها زیرا ناهمگام میباشند سبب ساز انسداد لحظه ای مسیر ارتباطی جاوا اسکریپت و قسمت های نیتیو می گردند.
برای استحصال به بالاترین همت کارتون های ری اکت نیتیو می بایست در thread مرتبط با UI رندر گردد. از آنجایی که اطلاعات می بایست در عنصر پل تروتمیز شوند این عمل، برخی اوقات منجر انسداد thread مرتبط با جاوا اسکریپت میشود، این نقص‌ از سال 2015 شایع بوده میباشد که به کارگیری از برنامه خردسالان های ری اکت نیتیو یک کدام از مطرح ترین محدودیت های ری اکت بوده اند.
خوشبختانه این حالت از هنگامی که جامعه به کار گیری کنندگان از کارتن های ری اکت نیتیو آن را ساپورت کرده اند بهبود پیدا نموده است، حصول به 60 کادر بر ثانیه امروزه برای کارتون های ری اکت نیتیو رایج است. API هایی که در این مورد وجود دارا هستند مانند Animated فرصت پردازش کارتن های ری اکت نیتیو را به معیار متعددی کاهش داده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.