چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

ایجاد خودکار فیلدهای Private Readonly در ویژوال استودیو

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ایجاد خودکار فیلدهای Private Readonly در ویژوال استودیو

۴۱ بازديد
در تزریق تعلق کانستراکتور در پروژه های NET/.NET Core. ، یک طراحی اپلیکیشن در مشهد فرایند سه مرحله ای برای اضافه کردن تعلق نو به یک کلاس وجود داراست.
1. یک فیلد private readonly در کلاس، با یک پیشوند خط زیر نوشته روی اسم متغیر میسازیم
2. کانستراکتور را برای پذیرفتن به عبارتی نوع بازنویسی می کنیم، البته سوای پیشوند اسم پارامتر
3. فیلد Private Readonly را ست میکنیم تا پارامتر ارسال گردیده در کانستراکتور باشد
در غایت، چیزی مشابه به‌این را میخواهیم:
public class UserService
{
private readonly IUserRepository _userRepository;
public UserService(IUserRepository userRepository)
{
_userRepository = userRepository;
}
}
بهتر، دست‌کم این مراحل پیش از این استعمال می‌گردیده‌است. اکنون یک‌سری سالی میباشد که ما از یک ترفند خیر در ویژوال استودیو به کارگیری میکنیم تا بیشتر این امور را برای ما اجرا دهد.
خصوصیت ساخت و ساز اتوماتیک متغیرهایی که به تولیدکننده ارسال می گردند، به صورت پیش فرض در ویژوال استودیو فعال میباشد، با این حالا private readonly با تفاهم نامه نامگذاری خط زیر نوشته نیست (که‌این قضیه یه خرده آزاردهنده میباشد چون این تفاهم نامه فعلا در استانداردهای خویش مایکروسافت برای کد سی‌شارپ وجود داراست!).
برای اضافه کردن این قضیه، ما بایستی شغل های پایین را در ویژوال استودیو اعمال دهیم. مسیر ظریف پیکربندی به‌این شکل میباشد:
Tools => Options => Text Editor => C# => Code Style => Naming
این مسیر می بایست شما‌را بدین ورقه برنده شود:
او‌لین کاری که می بایست جاری ساختن دهیم کلیک بر روی دکمه " Manage naming styles" میباشد، بعد بر روی به علاوه خرد کلیک نمائید تا اضافه خواهد شد. ما می بایست آن را مانند این لبریز کنیم:
ما میخواهیم این را در نمونه‌مان اضافه کنیم، ما یک فیلد camelCase را با پیشوند خط زیر نوشته جاری ساختن می دهیم، ولی چنانچه شما از تفاهم نامه نامگذاری خودتان به کارگیری می کنید، میتوانید این عمل را نیز در اینجا اجرا دهید. براین اساس چنانچه از پیشوند خط زیر نوشته به کار گیری نکنید، یا این که از kebab casing (مثل user-login-count) استعمال نمائید، یا این که از snake casing (مثل user_login_count) استعمال فرمائید، در واقع می توانید آن را در اینجا تهیه و تنظیم فرمائید.
آن گاه در شیت نامگذاری (Naming)، ویژگی ها را برای Private یا این که Internal، با به کارگیری از استایل fieldname_، اضافه نمائید. همگی این طرز را تا بالا ببرید:
و شغل ما به آخر رسید!
فعلا کافی میباشد به راحتی پارامترها را به کانستراکتور اضافه فرمایید و موشواره را به سمت چپ پنچره کد ببرید تا مورد Quick Actions ظواهر گردد و از مورد " Create and Assign Field" به کار گیری فرمائید.
شما در واقع می توانید این فعالیت را برای اکثری از اشکال دیگر فیلدها، پارامترها، حادثه ها و غیره ایفا دهید، و می توانید تک تک قراردادهای نامگذاری را به دلخواه خویش تنطیم نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.