سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

سایر ویژگی های این نسخه از ویژوال استودیو در پیش نمایش 3

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

سایر ویژگی های این نسخه از ویژوال استودیو در پیش نمایش 3

۴۳ بازديد
- به کار گیری از Breakpoints درین ورژن بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد معمولی خیس خواهد بود.

- اضافه شدن تم بدون‌نور برای بهبود شیوه به کار گیری از ویژوال استودیو یک کدام از دیگر از خصوصیت های اصلی به حساب می آید.

- قابلیت و امکان های جدیدی برای اجرای آزمایش های متفاوت در گوشه و کنار های بر طبق لینوکس مهیا گردیده است.

- شغل کردن با فضا هایی مانند container های لینوکس و تحت سیستم های ویندوز برای لینوکس برای آزمایش از خط مش به دور بازخوردهایی را از آزمایش های کراس پلتفرم آماده می نماید و به آن‌ها اذن میدهد تا از باطن ویژوال استودیو دیباگ شوند.

- یکی از دیگر از خصوصیت هایی که در پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022 ارائه گردیده است این میباشد که شما میتوانید از یک تجزیه و محاسبه کننده فردی در خاطر استعمال فرمائید تا بتوانید خطاها متداولی که در پروژه ها و نرم افزار های .NET دیده می شود را شناسایی نمائید.


پیش اکران های ویژوال استودیو 2022
پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022 پس از پیش اکران های منتشر گردیده در ماه های ژوئیه و ژوئن منتشر شد. با اعتنا به پیش اکران هایی تا به امروز ارائه شد‌ه‌است می اقتدار سود گرفت که ویژوال استودیو 2022 سعی 64 بیتی دارااست و سرعت بالاتری را نیز به شما ارائه میدهد. علاوه بر این، این ورژن از ویژوال استودیو استفاده کننده پسندتر میباشد و وسعت کمتری نیز نیاز دارااست.


حرف آخری
در صورتی‌که شما هم از ابزار ویژوال استودیو برای گسترش نرم‌افزار و اپ نویسی استعمال می‌کنید به شما سفارش میکنیم مطلقا پیش اکران 3 ورژن 2022 این ابزار را نیز دانلود کرده و از آن به طور آزمایشی استعمال فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.