دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

آشنایی با مفاهیم پایه ای در ابتدا( بخش دوم)

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

آشنایی با مفاهیم پایه ای در ابتدا( بخش دوم)

۳۴ بازديد
مربیان و اساتید می بایست فرصت بیشتری را بر روی طراحی اپلیکیشن در مشهد مفاهیم شالوده ای بگذارند، البته متاسفانه امروزه بخش اعظمی از آن ها مراحل فراگیری را خیلی سریع پیش می‌برند. نقص‌ اینجاست که بخش اعظمی از استادان کارایی می نمایند که خویش را به مکان دانشجو یان بگذارند، آن ها یک‌سری سال میباشد که اپلیکیشن نویسی فعالیت می نمایند و فراموش کرده اند که چه مشکلاتی ممکن میباشد برای یک شخص مبتدی و تازه کار در فرآیند فراگیری پیش بیاید. این دقیقا مانند آن میباشد که یک راننده حقیقتا حرفه‌ای نمی تواند کسی را تصور نماید که پیش از ترمز کردن نمی تواند پندار نماید، وی فکرمیکند کلیه چیز به طور اتومات میباشد.
اینجانب تمریناتم را جوری پیاده سازی میکنم که معضل برانگیز باشند البته به راحتی با به کارگیری از همین 4 عنصر مذکور گردیده قابل حل باشند. معضل برانگیز و قابل حل، این قادر است یک تمرین فوق العاده باشد. یک نمونه بهتر یک تبدیل کننده اعداد فارسی به عربی یا این که انگلیسی است، هنگامی که دانشجو ها این 4 عنصر را به خیر آموختند آن‌ها علت متعددی برای حل این پرسش خواهند داشت. مبانی نرم‌افزار نویسی بسیار اساسی میباشند، اصلا تا برای همه دانشجوها حل نشده اند از آن ها نگذرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.