دوشنبه ۱۳ تیر ۰۱ ۱۵:۱۰ ۳۳ بازديد
1. روند ساخت و ساز محتوا رفیعتر خویش را ساختار دهید
اولیه از تمامی، اصلی میباشد که بفهمیم تک تک پروسه ساخت و ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد محتوا چهگونه طی میگردد. شما بایستی این مراحل را به فرایند مختلفی که آن را تشکیل می دهند تقسیم فرمایید و فرآیندی را پیاده سازی فرمائید که به شما قابلیت میدهد آحاد کار را با تمرکز هماهنگ نمائید. از جمله، هنگام تایپ کردن یک پست، بسیار رایج میباشد که آغاز آپ ها این شغل را تنها تحت عنوان "شغل تایپ کردن یک متن" شعور نمایند. با این درحال حاضر، میدانیم که ساختوساز محتوای ماهر مشمول یکسری مرحله میباشد، مانند:
پژوهش واژه کلیدی؛
تولید آیین نامه؛
تایپ کردن؛
تصحیح;
طرح؛
پست کردن
هدف ها مهم مستندسازی این پروسه عبارتند از:
ادراک طرز کوشش فرآیندهای شما
داشتن در دست گرفتن بیشتر بر آن ها؛
تسهیل واگذاری مسئولیت ها، که برای ساخت و ساز محتوا بلندتر ضروری میباشد.
2. یک آفریننده محتوا مطلوب استخدام نمایید
مدیرانی که عادت داراهستند به تنهایی محتوا ساخت و ساز نمایند یا این که روی یک یا این که چندین دارای تخصص گزینه متکی بودن اکانت می نمایند، اکثر وقت ها تمایلی به استخدام تولیدکنندگان نو یا این که برون سپاری سرویس ها ندارند، چون می ترسند انتظاراتشان برآورده نشود. با این اکنون، همان طور که وب لاگ شما پرورش می نماید، بایستی دسته خویش را ارتقا دهید و از اختلاف حیث اجتناب نمائید و از استانداردهای مارک یقین نتیجه ها نمایید. متخصصان تازه می بایست به نیکی با پروژه هماهنگ باشند.
براین اساس، یک منبع ضروری برای یقین از استاندارد چگونگی محتوای ساختوساز گردیده برای کمپانی شما، آفریننده محتوا بلندتر میباشد. سازنده محتوا رفیعتر می بایست با مقصود مهم عده ای که در شبکه های ارتباطی کمپانی شما عمل می نمایند و استاندارد کردن گویش، لحن صدا و ساختار قطعاتی که تولید می نمایند، شناخت داشته باشند. پس برای پرسنل و ارائه دهندگان سرویس ها توضیح می دهید که از فعالیت آنان چه انتظاری دارید. در شرایط ایده آل، نباید آنقدر انتظارات شما مهم باشد که سؤالات متعددی برای سازنده ساختوساز نماید و خیر آنقدر محکم و دشوار باشد که آزادی خلاقانه تولیدکنندگان را به خطر بیندازد.
همینطور پیشنهاد میگردد که دستور کارهای مازاد برای عملهای خاص مانند اپلیکیشنریزی، تایپ کردن، پیاده سازی و گسترش ساخت نمایید تا عنصرها فنی بیشتری را تعریفوتمجید نمایید.
3. ساخت و ساز محتوا رفیعتر خویش را سازماندهی فرمائید
تولید پست با راه تصادفی عاقلانه وجود ندارد. به حافظه داشته باشید که یکیاز هدف ها بهتر بازاریابی محتوا یادگرفتن مخاطبان، هدایت آنها در مسیر خرید، حل سوالهای آن ها و ساخت بها میباشد. این هنگامی میباشد که متدولوژی بازاریابی ورودی وارد میشود. مقصود این روش ساخت محتوا مبنی بر منزلت مصرف کننده در قیف فروش میباشد. تعدادی مثال از پوستهها برای هر مرحله از قیف عبارتند از:
بالا: پست های بلاگ، وبینارها، ویدئوها، و مجموعاَ مطالب تعاملی؛
اواسط: پست های وب لاگ، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و امتحان ها.
تحت: موردها، توصیفات، استدلال ها و دموها.
4. یک روزنگار ساختوساز محتوا ویرایشی تولید نمایید
روزنگار ساخت محتوا بلندتر چیزی وجود ندارد جز ترتیب وقتی مراحل ساخت محتوای شما. به خیال و خاطر داشته باشید کهاین طرح برای باور از تحویل و رعایت مهلتهای تکثیر ضروری میباشد، بهویژه هنگام رئیس پروژهها با اکثری از متخصصان مشغول. روزنگار به شما قابلیت و امکان میدهد یک منظره استراتژیک نسبت به اقدامات بازاریابی اینترنتی خویش داشته باشید.
روزنگار شما بایستی به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند روی رویدادهای در نظر گرفتن نشده عمل نماید، ولی استراتژی شما بایستی سفت باشد. در وضعیت ایده آل، شما بایستی ساختوساز خویش را در درازمدت، یعنی طی ماه ها یا این که یکسال طراحی برنامه فرمائید. این به شما قابلیت میدهد به صورت مداوم رویش فرمائید و همینطور اعتقادوباور بیشتری را برای مجموعه سرگرم در پروژه تولید می نماید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر