سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با بوت استرپ( بخش سوم)

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

آشنایی با بوت استرپ( بخش سوم)

۳۴ بازديد
بعضی وقتها در حالتی که ما از کلاس های متعددی به طراحی اپلیکیشن در مشهد کارگیری کنیم کدهایمان آلوده و کثیف و شلوغ میشود. ما میتوانیم امروزه تارنما های بسیار متعددی را مشاهده کنیم که بر شالوده بوت استرپ مندرج اند دارنده ظاهری یکسان میباشند و به مشقت می قدرت در میان آن ها تفاوتی را قائل شد.
با وجود این که نکات بسیار مثبتی که درباره بوت استرپ تحت عنوان یکی شایسته ترین قاب ورک های CSS وجود داراست نکات منفی نیز درباره این کادر ورک وجود دارااست البته غلبه این نکات مثبت سبب گردیده‌است که امروزه این قاب ورک تحت عنوان یکی‌از پایدارترین کادر ورک های CSS شناخته خواهد شد.
کادر ورک Semantic UI از شایسته ترین قاب ورک های CSS( نصیب نخستین)
این کادر ورک یکی‌از دیگر از کادر ورک های CSS میباشد که به رقابت با بقیه قاب ورک های CSS پرداخته میباشد. یکی مهمترین خصوصیت های این قاب ورک آن میباشد که دارنده رویکردی مخصوص میباشد به دلیل آنکه بر روی یک HTML مخاطب پسند فعالیت دارد و همین قضیه نیز منجر خاص شدن این قاب ورک شد‌ه‌است. رویه HTML مخاطب پسند سبب گردیده‌است که یادگیری این قاب ورک بسیار ریلکس باشد و یوزرها مبتدی و تازه کار به راحتی بتوانند آن را بیاموزند. وقتی که شما از این قاب ورک به کار گیری می‌کنید میتوانید تصاویر را به راحتی با کلاس ui image اکران دهید و در صورتیکه قصد داشته باشید که اندازه آن را تغییر تحول دهید میتوانید به راحتی کلاس small را به آن اضافه فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.