سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

کاربردهای مهم زبان کاتلین

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کاربردهای مهم زبان کاتلین

۴۵ بازديد
در گویش اپ نویسی کاتلین طراحی اپلیکیشن در مشهد توابع جایگاه بالای مختلفی وجود دارااست و این مورد از سایر قابلیت و امکان های دیدنی کاتلین به حساب آورده می شود. در لحاظ داشته باشید که وجود توابع گوناگون در کاتلین سبب ساز می گردد که شما در‌این گویش ماهر گردید. این لهجه دارنده ابهام کمتری نسبت به لهجه های دیگر میباشد و از سایر نقاط قوت این لهجه پایداری آن میباشد. در واقع این گویش پایداری مناسبی داراست و باعث می‌شود که قرائت کدها و به کار گیری دوباره از کدها بسیار راحت خیس باشد.
در کاتلین تجهیزات هیجان انگیزی وجود داراست که منجر می‌شود فقط با یادگیری تعدادی ساعت در روز به حد مناسبی درین مسیر برسید.
تمرکز لهجه کاتلین بر روی خلاصه نویسی
در مجموع کاتلین بر روی کاهش اندازه کدنویسی تمرکز داراست. براین اساس نرم‌افزار نویس در غایت کارش بسیار ریلکس خیس از سایرین میباشد. طرحی که به گویش کاتلین مندرج میباشد فضای کمتری را اشغال می نماید و این فرآیند منجر می گردد که قابل فهم و شعور خیس باشد و راحتر بتواند با سینتکس های متعدد رابطه بگیرد. احتمال بروز غلط به جهت خلاصه نویسی درین لهجه بسیار کمتر میباشد.
اشخاصی که قصد دارا هستند با کتابخانه های متعددی فعالیت نمایند در اصلً کاتلین به فریاد آن‌ها می‌رسد و منجر می گردد که کدهای مندرج با قانون ها گوگل سازش بیشتری داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.