سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

دسته بندی خدمات در طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

دسته بندی خدمات در طراحی اپلیکیشن

۵۴ بازديد
مهم‌ترین خصوصیت در پباده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد مشابه سنجاق گروه بندی سرویس ها میباشد. سرویس ها منزل، سرویس ها یادگرفتن، سرویس ها زیبایی، سرویس ها مراسم و ضیافت ها، سرویس ها حیوان‌ها خانگی، سرویس ها دیجیتال، سرویس ها حمل و نقل و تجارت ها میتواند مثال از گروه بندی باشد که اشخاص می‌توانند شل خیس نیاز خویش را بین سرویس ها پیدا نمایند. هم اینگونه می‌تواند هرکدام از این سرویس ها به گروه بندی های کوچک تری تقسیم خواهد شد.
امکان ورود و نام نویسی
خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار اندروید مشابه سنجاق قابلیت و امکان نام نویسی و ورود میباشد. این امکان ها هم برای عده ای که نرم افزار را مدیر می نماید و هم به یوزرها یاری متعددی می نماید. افرادی که نرم افزار را رئیس می نمایند، میتوانند با استعمال از این نرم افزار به آمار یوزرها خویش بررسی داشته باشند و در شکل تخلف هریک از یوزرها بتوانند آن را دنبال نمایند و ایرادات را حل نمایند. هم اینگونه یوزرها می‌توانند با نام نویسی در نرم افزار به سرویس ها متنوع و بزرگ دست پیدا نمایند.
پیاده سازی نظرسنجی مخاطب
نظرسنجی یوزرها در در پباده سازی نرم افزار شبیه سنجاق می بایست مکان گیرد تا یوزرها از خدمتی که اشخاص می نمایند، بتوانند ایده ها خویش را تصویب نمایند و برروی تصمیمات بقیه یوزرها برای سرویس رسانی از آن شخص تاثیر گذار باشند و بتوانند برای یوزرها مخارج مطلوب را پر رنگ خیس و کسانی که نتوانستند به خیر فعالیت را جاری ساختن دهند را نمایان نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.