سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اپليكيشن براي ارتباط با ديگر شركت ها

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اپليكيشن براي ارتباط با ديگر شركت ها

۴۱ بازديد

بعضا از موسسه ها با شركت ها ديگر طراحي اپليكيشن در مشهد قراردادهاي مالي تعالي مي بندند و مي‌خواهند با يكديگر در تعامل باشند يا اين كه شركت ها تعالي نمايندگي هاي متعددي در سطح سرزمين دارا هستند و ميخواهند با آنها در امر باشند؛ پس براي تسهيل در امور پيشنهاد ميدهند تا بتوانند در هر فرصت و هر مكاني رابطه خويش را  با بقيه شركتهاي مراقبت نمايند و به آن‌ها دسترسي داشته باشند.
نرم افزار براي تارنما هااز آن جايي كه استعمال از تلفن هاي همدم روز آپديت درحال ارتقا ميباشد، برخي از وب سايت ها براي مثال تارنما هاي فروشگاهي، خدماتي و خبري براي اين كه بتوانند يوزرها بيشتري را به خويش جذب نمايند و به ارتقا درآمد بيشتري داشته باشند، پيشنهاد تشكيل داد را مي‌دهند. به صورت نمونه پباده سازي نرم افزار فروشگاهي و پباده سازي نرم افزار خدماتي را مي‌توانيد ملاحظه كنيد و يا اين كه پباده سازي نرم افزار پيشنهاد خوراك كه كليه اين ها مي‌توانند وبسايت داشته باشند و براي وب سايت خويش نرم افزار اتوماتيك توصيه دهيد.


نرم افزار هاي مرتبط با اين تارنما ها بايد تناسب دربين وب سايت و نرم افزار چشم گردد و همگام سازي موردنياز در آن صورت پذيرد تازمانيكه يوزرها از نرم افزار به كارگيري مي نمايند به اختلال بر نخورند و بتوانند به راحتي عمل خويش را جاري ساختن دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.